Komunikaty PR

Wolt Drive i Choice QR łączą siły w zakresie dostaw dań z restauracji

2023-04-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt rozwija usługę Wolt Drive i wchodzi we współpracę z firmą wspierającą rozwój biznesu HoReCa – Choice QR. Dzięki temu restauratorzy z 13 miast w Polsce skorzystają ze zintegrowanych usług obu firm, pozwalających na jeszcze większą automatyzację dostaw dań restauracyjnych, co wpłynie na sprawniejszy proces zamawiania. Dla nowych klientów Wolt uruchomiona zostanie specjalna promocja na łączony system Wolt Drive i Choice QR.

Po udanym pilotażu w Czechach przyszedł czas na rynek polski. W marcu 2023 roku Wolt Drive oraz Choice QR zintegrowały swoje systemy, tworząc nową usługę do automatyzacji procesu dostaw z restauracji. Korzystając z Choice QR, restaurator ma na przykład możliwość stworzenia własnej strony WWW czy odebrania płatności online od klienta. Może też zlecić dostawę przez Wolt Drive, który pełni funkcję logistycznego operatora przesyłek, bez potrzeby bezpośredniego angażowania pracownika restauracji. Łączona usługa Wolt Drive oraz Choice QR skierowana jest do wszystkich tych, którzy nie mają uruchomionej własnej strony internetowej lub nie posiadają własnej floty kurierskiej. Dostępna jest już po 48 godzinach od jej aktywacji u klienta.

Z nowego rozwiązania będą mogli skorzystać restauratorzy z Białegostoku, Bydgoszczy, Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Lublina, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Warszawy, Wrocławia i Łodzi. W ramach promocji nowi klienci usługi uzyskają dostęp do darmowego miesiąca próbnego. W tym czasie będą mogli testowo utworzyć stronę WWW oraz skorzystać z dostaw Wolt Drive na preferencyjnych warunkach.

W ramach Wolt Drive korzystamy z niezawodnych Partnerów Wolt oraz najlepszej w branży obsługi klienta. Dzięki takiemu zapleczu logistycznemu możemy w szybkim tempie uruchomić usługę dostawy błyskawicznej dla każdego klienta posiadającego własną platformę zakupową. Nasza nowa integracja z Choice QR pozwoli restauracjom zaistnieć w internecie i uruchomić dostawy bez względu na liczbę zlecanych zamówień. Działamy obecnie w 13 miastach, współpracując z małymi, średnimi i dużymi firmami. Wierzymy, że dostawy w 30 minut mają potencjał również poza branżą gastronomiczną. Z Wolt Drive w Europie korzystają już znane sieci farmaceutyczne, drogerie oraz specjalistyczne sklepy internetowe. Do końca 2023 roku planujemy zwiększyć 10-krotnie liczbę zamówień w tej konkretnej usłudze” – komentuje Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive.

Powstanie Wolt Drive jest wynikiem ekspansji firmy Wolt na rynku dowozów błyskawicznych. Dostawy realizowane przez Wolt Drive są dostępne dla każdego biznesu, znajdującego się w promieniu dostaw Wolt. Restauratorzy i przedstawiciele branży retail mogą skorzystać z dostawy Wolt Drive, której średni czas realizacji wynosi 31 minut od złożenia zamówienia, poprzez integrację API, stronę internetową usługi lub swoją platformę. Usługa umożliwia także śledzenie zamówienia na żywo oraz oferuje wsparcie customer service w przypadku wystąpienia problemów i pytań.

Choice QR oferuje kompleksową infrastrukturę online do obsługi i komunikacji z klientem w branży gastronomicznej. W ubiegłym roku firma pozyskała 7 milionów złotych od zagranicznych inwestorów, a w ciągu kolejnych 12 miesięcy, start-up planuje pozyskać w Polsce ponad 1000 nowych restauracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.