Komunikaty PR

Wzmocnione tablety TOUGHBOOK w pracy ekip serwisowych

2020-08-31  |  01:00
Biuro prasowe

Centrica jest globalną firmą energetyczną i usługową o 200-letniej historii. Wchodząca w jej skład marka British Gas świadczy usługi w zakresie dystrybucji energii oraz konserwacji m.in. 1500 lamp gazowych, które do dziś funkcjonują w Londynie. Od 20 lat firma ściśle współpracuje z Panasonic, aby utrzymać swój rozwój technologiczny i obsługę klientów na najwyższym poziomie.

Centrica zainwestowała w pełni wytrzymały model TOUGHBOOK G1 o przekątnej 10,1 cala z systemem operacyjnym Windows 10 Pro. Tablet charakteryzuje się zwiększoną wydajnością oraz długim czasem pracy na baterii - do 14 godzin. Urządzenie jest również wyposażone wysokiej jakości kamery przednie i tylne oraz zoptymalizowane anteny WWAN.

Z urządzeń korzysta ponad 7500 tysiąca inżynierów pracujących w terenie. Wykorzystują oni wytrzymałe tablety TOUGHBOOK G1 jako główne narzędzie do planowania zadań, konserwacji, przeglądania wykresów i komunikacji podczas wykonywania usług serwisowych w domach i firmach klientów. Urządzenie zastępuje stosy ulotek produktowych, które serwisanci musieli wcześniej ze sobą wozić. Zamiast tego korzystają z tabletów, aby pokazać klientom rozwiązanie produktowe z biblioteki online, przygotować ofertę na miejscu i wysłać ją na komputer klienta. Po zatwierdzeniu, pracownik może natychmiast zainstalować produkt, nie tracąc czasu na przejazdy.

Jednocześnie Centrica przeprowadziła migrację z systemu Windows 7 do Windows 10 Pro. Dzięki opartym na chmurze aplikacjom Microsoft 365, inżynierowie terenowi mają dostęp do wszystkich informacji o produktach oraz możliwość korzystania z usług Microsoft Team, aby konsultować się z innymi serwisantami. Zaletą Microsoft 365 jest także większe bezpieczeństwo.

- Nasze narzędzia do współpracy oraz rozwiązania, które wprowadził Microsoft 365 są oparte na chmurze, a to oznacza, że nie przechowujemy danych klientów na urządzeniach inżynierów - mówi Joanne Rose, Head of Mobile User Computing w firmie Centrica. – W efekcie dane klientów są łatwiej dostępne dla serwisantów pracujących w terenie, a jednocześnie bezpieczne.

Centrica planuje również wykorzystanie rozwiązania Windows Autopilot, aby sprawniej wdrażać nowe urządzenia. Dzięki temu Panasonic będzie mógł dostarczyć nowe urządzenie inżynierowi bez konieczności wstępnej konfiguracji oprogramowania. Użytkownik będzie musiał tylko włączyć tablet i podać swoje dane logowania, a wszystkie aplikacje i ustawienia zostaną automatycznie pobrane z chmury Microsoft, by odtworzyć konkretną konfigurację biznesową.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.