Komunikaty PR

Zalety odroczonych płatności. Nowy trend wśród konsumentów

2020-09-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Zakupy na raty wciąż cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Z tego rozwiązania finansowego nie korzystają jednak wyłącznie osoby o niskich zarobkach, ale także te, które mogą zapłacić za produkt gotówką, lecz z różnych przyczyn nie decydują się taki krok. Jest to często bardzo indywidualna kwestia uzależniona od sposobu zarządzania swoim osobistym portfelem. Trendem, będącym alternatywą dla tradycyjnych metod realizacji zakupów, są odroczone płatności, które niezależnie od posiadanych środków, pozwalają nabywać towary niemal od ręki.

Odroczona płatność działa na zasadzie odnawialnego limitu. Jedną z jej przewag konkurencyjnych jest możliwość zwrotu towaru bez konieczności oczekiwania na zwrot gotówki. W tym przypadku, konsument po prostu nie opłaca zaciągniętego zobowiązania. W szerszym ujęciu, mówimy o ratach, które będą spłacane dopiero za jakiś czas, nawet po okresie 60 dni. W normalnym trybie pierwsza rata za produkt powinna zostać uiszczona już w kolejnym miesiącu.

Sklepy wybierają odroczoną płatność jako innowacyjny sposób realizacji transakcji, który jeszcze bardziej zbliża ich do potrzeb konsumentów nowej generacji. Wizja posiadania nowoczesnego sprzętu, który nie wymaga natychmiastowej inwestycji, w dobie szeroko pojętych promocji lub nadchodzących, ważnych świąt, jest bardzo kusząca. Ponadto, może mieć decydujący wpływ na podjęcie decyzji zakupowej.

Funkcjonowanie tego typu usług jest bardzo proste. Klient kupuje, a operator płaci, dając opcję odroczenia zapłaty za zakupy i  korzystania z okazji “tu i teraz”. Jednocześnie dba o jego wygodę, udostępniając innowacyjną formę płatności odroczonych za zakupy w wybranych sklepach internetowych, która w szybki i bezpieczny sposób umożliwia realizację transakcji bez korzystania z konta bankowego oraz karty kredytowej – mówi Agata Lejman z AIQLabs, właściciela marki “Kupuj Teraz – zapłać później”.

Odroczone płatności są skierowane między innymi do osób, które nie są do końca pewne dokonywanego zakupu i chcą zyskać czas, aby zastanowić się nad swoim wyborem, jednocześnie nie ryzykując zniknięcia produktu ze sklepu.

Dokonywanie zakupów przez Internet jest bardzo proste i intuicyjne. Nie inaczej sytuacja wygląda w przypadku odroczonych płatności. Usługa charakteryzuje się prostotą, a kilka kliknięć wystarczy, aby stać się posiadaczem danego produktu. Proces realizacji usługi sam w sobie jest szybki oraz łatwy. Oczywistą zaletą jest fakt uniknięcia natychmiastowego wydatku zaraz po zakupie. Jest to komfortowe rozwiązanie dla osób, które w tym samym czasie mają na głowie sporo wydatków – również tych nieoczekiwanych – posiadają inne zobowiązania lub na przykład są w trakcie remontu czy urządzania mieszkania. Co więcej, konsument ma czas do namysłu i ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia. Warto także pamiętać o braku ryzyka utraty środków z konta – w przypadku odstąpienia od zamówienia – na kilkanaście dni do czasu zwrotu przez sklep.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.