Komunikaty PR

ZDALNIE ZARZĄDZANA USŁUGA OPTYMALIZUJE ZŁOŻONE ŚRODOWISKA PROJEKCYJNE

2024-01-31  |  16:00
Biuro prasowe

Rozwiązanie do zdalnego zarządzania w chmurze pomaga partnerom zarządzać i optymalizować skomplikowane środowiska z wieloma projekcjami, takie jak doświadczenia immersyjne.

 

Podczas targów ISE 2024, Panasonic Connect Europe zaprezentowało swoją usługę zarządzania zdalnego w chmurze (RMS). Jest to rozwiązanie stworzone z myślą o wsparciu partnerów w zarządzaniu i optymalizacji złożonych środowisk projekcyjnych, szczególnie w szybko rozwijających się obszarach, takich jak doświadczenia immersyjne. Program RMS został dostosowany do potrzeb menedżerów IT działających w branżach związanych z rozrywką opartą na lokalizacji, produkcją wydarzeń, edukacją rozrywkową oraz przedsiębiorstwami. Pomaga on zapewnić niezawodność systemu, długotrwałość urządzeń oraz jednolitość obrazów, wspierając stabilne i długotrwałe operacje. 

RMS łączy klientów z Centralnym Centrum Monitorowania Panasonic poprzez chmurę, wykorzystując platformę zdalnej konserwacji. Dzięki temu możliwe jest pobieranie danych w czasie rzeczywistym z dowolnego projektora w sieci. Dzięki temu użytkownicy zyskują możliwość monitorowania projektorów zdalnie, reagowania na powiadomienia i ostrzeżenia, tworzenia planów konserwacji zapobiegawczej oraz zapewnienia spójności wideo poprzez szeroką gamę usług zarządzanych. Zaopatrzone w narzędzia do wsparcia i wydłużenia okresu eksploatacji, utrzymania jakości obrazu oraz ułatwienia konserwacji, to rozwiązanie podnosi zarządzanie złożonymi instalacjami wieloprojektorowymi na wyższy poziom.

Funkcje programu RMS obejmują:

 

Usługa regulacji obrazu

W przypadku obrazów scalonych na krawędzi lub nakładanych obrazów, problemy związane z niedopasowaniem spowodowane wibracjami i innymi czynnikami środowiskowymi mogą wpłynąć na doświadczenie widza. Opcjonalna Usługa Dostosowania Obrazu, wyposażona w kompatybilną kamerę, skanuje wzorce testowe w celu wykrycia ewentualnych nieprawidłowości zgodnie z harmonogramem i automatycznie dokonuje niezbędnych dostosowań geometrycznych. Ten proces usprawnia kalibrację, redukując potrzebę interwencji na miejscu i zapewniając optymalne wrażenia wizualne.

 

Usługa monitoring

Jednym z kluczowych elementów RMS jest Usługa Monitorowania. Dostępna zarówno przez przeglądarkę na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych, umożliwia sprawdzanie statusu systemu i urządzeń, przesyłanie danych dotyczących historii działania oraz błędów do chmury, co pozwala RMS tworzyć profile urządzeń do analizy i planowania konserwacji. RMS umożliwia również połączenie urządzeń za pomocą sieci LAN lub sieci komórkowych, co jest szczególnie przydatne podczas organizacji wydarzeń na zewnątrz. Usługa zawiera system ostrzeżeń i błędów, który jest monitorowany przez Centralne Centrum Monitorowania Panasonic Connect. To daje kierownikom miejsca opcję otrzymania telefonu od przedstawiciela Panasonic w przypadku wystąpienia problemów. Minimalizuje to przestoje w terenie, upraszcza rozwiązywanie problemów i oszczędza zasoby.

 

Usługa konserwacji jasności 

Korzystając z historii urządzeń z Platformy Zdalnej Konserwacji oraz rzeczywistych wartości jasności zebrane przez sensory wbudowane w kompatybilne projektory, Usługa Utrzymywania Jasności projektuje plan, który uwzględnia jasność obrazu i harmonogram konserwacji dostosowany do potrzeb klienta. Dodatkowo, poprzez zsynchronizowanie harmonogramu konserwacji dla każdego projektora, Usługa Planowania Konserwacji redukuje czas przestoju i optymalizuje wykorzystanie zasobów. 

Wraz ze wzrostem popytu na immersive rozrywkę i projektowanie map w Europie w gospodarce doświadczeń, nasi partnerzy i klienci potrzebują najnowszych rozwiązań monitorowania zdalnego do efektywnego zarządzania swoją złożoną infrastrukturą wieloprojekcyjną, mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager dla Visual System Solutions w Panasonic Connect Europe. Rozwiązanie RMS firmy Panasonic Connect zapewnia naszym partnerom elastyczne i optymalne wsparcie, eliminując konieczność obecności na miejscu i dając pewność siebie do eksplorowania granic rozrywki doświadczeniowej zarówno na stałych, jak i czasowych wydarzeniach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.