Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online

Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie?
Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie zamierzonych założeń, jeśli nie zostanie odpowiednio wypromowane. Im szybciej wkroczy do akcji agencja digitalowa, tym lepiej! Zawsze rozpoczynamy pracę od szczegółowej analizy potrzeb i celów eventu, a następnie tworzymy kompleksowy plan promocji, który uwzględnia segmentację i targetowanie, identyfikując grupy docelowe tak, aby działania promocyjne dotarły do właściwych odbiorców.
Jakie kanały komunikacji są istotne z punktu widzenia eventów?
Promocja wydarzeń to znacznie więcej niż tylko umieszczenie posta na Facebooku czy poinformowanie o nadchodzącym wydarzeniu na Instastories. Współczesne strategie marketingowe muszą być kompleksowe, wykorzystujące różnorodne materiały i platformy, które pomagają dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Kreatywne kampanie, angażujące posty, relacje na żywo, spersonalizowane e-maile czy współprace z influencerami i ambasadorami marek mogą znacząco zwiększyć widoczność wydarzenia i zainteresowanie nim. Za pomocą narzędzi analitycznych monitorujemy i optymalizujemy kampanie w czasie rzeczywistym, co pozwala nam na osiągnięcie lepszych wyników przy niższych kosztach. Nie zapominajmy też o reklamach Google Ads, czy Meta Ads, dzięki którym możemy osiągnąć maksymalny zasięg oraz zaangażowanie. W przypadku eventów szczególnie istotne jest podtrzymywanie zainteresowania odbiorców nie tylko na początku, ale przez cały czas oczekiwania na wydarzenie – im bliżej, tym emocje mają być większe!
Czy eventy w formie online zdają test?
Eventy nie ograniczają się już tylko do fizycznych spotkań – po pandemii i rosnącej popularności pracy zdalnej wydarzenia online oraz hybrydowe stały się już normą. Nasi klienci coraz częściej decydują się na zorganizowanie profesjonalnego streamingu lub transmisję live. Dzięki temu nawet osoby, które nie mogą uczestniczyć w spotkaniu osobiście, mają możliwość śledzenia eventu na żywo, a to nie tylko zwiększa jego zasięg, ale też buduje nowoczesny wizerunek firmy. Warto zadbać o to, aby tego typu wydarzenia angażowały uczestników po drugiej stronie ekranu poprzez różne formy interakcji, takie jak czaty na żywo, sesje Q&A, ankiety czy wirtualny networking.
Dlaczego warto zadbać o ciekawą relację z eventu?
Dokumentacja eventu w formie zdjęć i filmów to niezwykle istotny element kampanii, który przynosi wiele korzyści. Zawsze zapewniamy profesjonalnych fotografów i kamerzystów, potrafiących uchwycić najważniejsze momenty wydarzenia. Wysokiej jakości materiały możemy później wykorzystać na naprawdę wiele sposobów: zaczynając od relacji w trakcie i po wydarzeniu, po materiały promocyjne, które nie tylko zwiększają wiarygodność i atrakcyjność naszych działań, ale mogą też służyć jako case study kolejnych eventów.
Na najciekawsze pytania odpowiadał Jakub Ryznar, Digital Team Lead z agencji Iskry Digital (wchodząca w skład HOLO Group), która zajmuje się marketingiem 360 i digital marketingu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.