Zoom i jeszcze więcej AI w Call i Contact Center od Genesys
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z popularnym systemem wideokonferencyjnym Zoom, w tym Zoom Phone oraz Zoom Meetings. Dzięki temu użytkownicy Genesys Cloud i Zoom mogą łatwo korzystać z obu tych rozwiązań w jednym wspólnym środowisku. Dodatkowo Genesys poinformował o integracji swojej platformy z Observe.AI, co pozwala na automatyczną analizę rozmów głosowych prowadzonych z klientami przez konsultantów Contact Center.
Integracja z Zoomem umożliwia użytkownikom Genesys Cloud łatwe wybranie Zoom Phone - wraz z funkcją Zoom PBX - jako narzędzia do realizacji połączeń głosowych w Contact Center. Konsultanci korzystający z Genesys Cloud mogą też korzystać ze wspólnego z Zoomem katalogu kontaktów, który pokazuje także stan obecności. Używając tej funkcji konsultant Contact Center może łatwo sprawdzić dostępność swoich współpracowników i błyskawicznie połączyć się z nimi, aby uzyskać informacje potrzebne mu podczas rozmowy z klientem.
Wszyscy pracownicy Contact Center mogą także odbywać spotkania wideokonferencyjne w Zoom Meetings z poziomu systemu Genesys Cloud, w tym z użytkownikami niekorzystającymi z Genesys Cloud. Podczas takich spotkań można korzystać z funkcji nagrywania i udostępniania ekranu, która jest oferowana przez Zoom.
Z kolei dzięki współpracy Genesys z Observe.AI jest możliwa automatyczna analiza wszystkich zgłoszeń głosowych do centrum obsługi, co odbywa się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Narzędzie to doskonale sprawdza się do monitorowania jakości obsługi wśród zespołów pracujących w trybie zdalnym, a także ułatwia coaching konsultantów, a przez to stałe podnoszenie poziomu doświadczeń i zadowolenia klientów.
Monitorowaniu jakości obsługi służy analiza takich aspektów rozmowy konsultanta z klientem, jak np. jej zgodność ze skryptem, poziom empatii czy ujawnione przez klienta emocje. Na podstawie analizy rozmowy – dostępnej na platformie Observe.AI wraz z zapisem połączenia oraz oceną udzieloną przez klienta - kierownik zespołu Contact Center może łatwo identyfikować obszary, które wymagają poprawy, a następnie służyć zindywidualizowaną radą swoim konsultantom. Według danych z firm już korzystających z Observe.AI, taki coaching może w krótkim czasie przyczynić się do wzrostu wskaźnika zadowolenia klientów z obsługi nawet o 87 proc.
Observe.AI można dodać do Genesys Cloud z Genesys AppFoundry – katalogu, która skupia narzędzia rozszerzające możliwości tego jednego z najpopularniejszych na świecie systemów Call i Contact Center z chmury.
Genesys to wieloletni lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań Call i Contact Center w chmurze. Bazując na tym rozwiązaniu można bardzo szybko stworzyć centrum obsługi w chmurze, które umożliwi spersonalizowanie obsługi klientów na niezwykle wysokim poziomie. Wszystko to z wykorzystaniem wielu różnych kanałów kontaktu, a także opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi. Więcej informacji na temat firmy Genesys oraz jej platformy Genesys Cloud jest dostępnych pod adresem: www.genesys.com/pl.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.