Zyskaj przewagę dzięki iiyama G-Master G2755HSU-B1 Black Hawk. Prawdziwie gaming
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
iiyama zapowiada nowy 27-calowy model G-Master G2755HSU-B1, który rozpoczyna nową erę serii Black Hawk. Ten oferuje 100 Hz wyświetlacz w atrakcyjnej cenie, kojarzonej z najbardziej podstawowymi 75 Hz modelami dla graczy.
iiyama G-Master G2755HSU to monitor wyposażony w matrycę VA, która charakteryzuje się doskonałym współczynnikiem kontrastu. W połączeniu z funkcją Black Tuner i możliwością dostosowania ustawień ekranu za pomocą predefiniowanych i niestandardowych trybów, gwarantuje całkowitą kontrolę nad ciemnymi scenami i sprawia, że wszystkie szczegóły są doskonale widoczne.
Wyświetlacz oferuje też błyskawiczny czas reakcji na poziomie 1 ms (MPRT), co w duecie z częstotliwością odświeżania 100 Hz przekłada się na wyraźny obraz nawet w trakcie najbardziej dynamicznych potyczek. Technologia AMD FreeSync z LFC eliminuje z kolei zacinanie i rozrywanie obrazu, gwarantując płynny obraz niezależnie od liczby klatek wyświetlanych na sekundę. To połączenie idealne, aby cieszyć się rozgrywką w ulubionych produkcjach!
G-Master G2450HS-B1 wyróżnia się nowoczesnym designem ze smukłymi ramkami, posiada wbudowane głośniki stereo o mocy 2x 2W, a obecność złączy DisplayPort i HDMI pozwala podłączyć monitor jednocześnie do PC i konsoli.
iiyama G-Master G2450HS-B1 trafi do sprzedaży w drugiej połowie października, a jego rekomendowana cena to 699 zł.
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.