Komunikaty PR

Zyxel mianuje nowego dyrektora ds. marketingu na region EMEA

2022-05-18  |  13:10
Biuro prasowe

Dziś firma Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych, opartych na chmurze poinformował, że Kevin Drinkall został mianowany nowym dyrektorem ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA. Nominacja ta następuje w momencie, w którym Zyxel Networks kontynuuje swoją strategię rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Kevin pracuje w sektorze technologicznym od ponad 20 lat i dysponuje bogatą wiedzą branżową, którą będzie mógł wykorzystać w swojej nowej roli. Dołączył do zespołu Zyxel Networks w 2015 r. jako inżynier techniczny ds. obsługi przedsprzedażnej.  Następnie został mianowany menedżerem ds. marketingu w zakresie korporacyjnej łączności bezprzewodowej i chmury i zajął się powiększaniem rynku.

Kevin poprowadził kampanię „Just Connect”, która demonstrowała możliwości scentralizowanej, chmurowej platformy administracyjnej firmy Zyxel, Nebula Together. Nebula pozwala użytkownikom konfigurować, monitorować i kontrolować szeroką gamę urządzeń bezprzewodowych, przewodowych i zabezpieczających z poziomu jednego scentralizowanego centrum sterowania.

Komentując swoją nominację, Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA, powiedział: „Zyxel zyskał doskonałą reputację wśród klientów i sprzedawców w całej Europie dzięki wysokiej jakości naszych rozwiązań sieciowych, a także pogłębionej pomocy technicznej dostępnej dla naszych klientów. Zawsze stawiamy sobie za cel iść o krok dalej, oferując użytkownikom domowym, startupom oraz małym i dużym firmom rozwiązania sieciowe, których potrzebują.

Cieszę się, że obejmuję stanowisko dyrektora ds. marketingu na region EMEA w tym ekscytującym momencie dynamicznego rozwoju firmy Zyxel, w którym kontynuujemy współpracę z klientami, aby dostarczyć im intuicyjne i zaawansowane rozwiązania chmurowej łączności sieciowej, które pomogą uwolnić ich pełen potencjał”.

Zyxel Networks

Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.

Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:

  • obecny na 150 rynkach na całym świecie
  • 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
  • 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę

Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.