Komunikaty PR

Zyxel mianuje nowego dyrektora ds. marketingu na region EMEA

2022-05-18  |  13:10
Biuro prasowe

Dziś firma Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych, opartych na chmurze poinformował, że Kevin Drinkall został mianowany nowym dyrektorem ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA. Nominacja ta następuje w momencie, w którym Zyxel Networks kontynuuje swoją strategię rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Kevin pracuje w sektorze technologicznym od ponad 20 lat i dysponuje bogatą wiedzą branżową, którą będzie mógł wykorzystać w swojej nowej roli. Dołączył do zespołu Zyxel Networks w 2015 r. jako inżynier techniczny ds. obsługi przedsprzedażnej.  Następnie został mianowany menedżerem ds. marketingu w zakresie korporacyjnej łączności bezprzewodowej i chmury i zajął się powiększaniem rynku.

Kevin poprowadził kampanię „Just Connect”, która demonstrowała możliwości scentralizowanej, chmurowej platformy administracyjnej firmy Zyxel, Nebula Together. Nebula pozwala użytkownikom konfigurować, monitorować i kontrolować szeroką gamę urządzeń bezprzewodowych, przewodowych i zabezpieczających z poziomu jednego scentralizowanego centrum sterowania.

Komentując swoją nominację, Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA, powiedział: „Zyxel zyskał doskonałą reputację wśród klientów i sprzedawców w całej Europie dzięki wysokiej jakości naszych rozwiązań sieciowych, a także pogłębionej pomocy technicznej dostępnej dla naszych klientów. Zawsze stawiamy sobie za cel iść o krok dalej, oferując użytkownikom domowym, startupom oraz małym i dużym firmom rozwiązania sieciowe, których potrzebują.

Cieszę się, że obejmuję stanowisko dyrektora ds. marketingu na region EMEA w tym ekscytującym momencie dynamicznego rozwoju firmy Zyxel, w którym kontynuujemy współpracę z klientami, aby dostarczyć im intuicyjne i zaawansowane rozwiązania chmurowej łączności sieciowej, które pomogą uwolnić ich pełen potencjał”.

Zyxel Networks

Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.

Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:

  • obecny na 150 rynkach na całym świecie
  • 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
  • 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę

Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.