Zyxel mianuje nowego dyrektora ds. marketingu na region EMEA
Dziś firma Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych, opartych na chmurze poinformował, że Kevin Drinkall został mianowany nowym dyrektorem ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA. Nominacja ta następuje w momencie, w którym Zyxel Networks kontynuuje swoją strategię rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Kevin pracuje w sektorze technologicznym od ponad 20 lat i dysponuje bogatą wiedzą branżową, którą będzie mógł wykorzystać w swojej nowej roli. Dołączył do zespołu Zyxel Networks w 2015 r. jako inżynier techniczny ds. obsługi przedsprzedażnej. Następnie został mianowany menedżerem ds. marketingu w zakresie korporacyjnej łączności bezprzewodowej i chmury i zajął się powiększaniem rynku.
Kevin poprowadził kampanię „Just Connect”, która demonstrowała możliwości scentralizowanej, chmurowej platformy administracyjnej firmy Zyxel, Nebula Together. Nebula pozwala użytkownikom konfigurować, monitorować i kontrolować szeroką gamę urządzeń bezprzewodowych, przewodowych i zabezpieczających z poziomu jednego scentralizowanego centrum sterowania.
Komentując swoją nominację, Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA, powiedział: „Zyxel zyskał doskonałą reputację wśród klientów i sprzedawców w całej Europie dzięki wysokiej jakości naszych rozwiązań sieciowych, a także pogłębionej pomocy technicznej dostępnej dla naszych klientów. Zawsze stawiamy sobie za cel iść o krok dalej, oferując użytkownikom domowym, startupom oraz małym i dużym firmom rozwiązania sieciowe, których potrzebują.
Cieszę się, że obejmuję stanowisko dyrektora ds. marketingu na region EMEA w tym ekscytującym momencie dynamicznego rozwoju firmy Zyxel, w którym kontynuujemy współpracę z klientami, aby dostarczyć im intuicyjne i zaawansowane rozwiązania chmurowej łączności sieciowej, które pomogą uwolnić ich pełen potencjał”.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
SAP Story: Ericsson wybiera oprogramowanie SAP, by łączyć łańcuchy dostaw
Iron Mountain inwestuje w centrum digitalizacji w Radomiu
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.