Zyxel we współpracy z ATEN wprowadza nowe rozwiązanie typu end-to-end AV-over-IP
Dzięki współpracy z ATEN – profesjonalnym dostawcą rozwiązań audio i wideo, Zyxel oferuje potężne rozwiązanie typu end-to-end AV-over-IP. Partnerzy handlowi mają teraz do dyspozycji większą skalowalność i łatwiejszą instalację dzięki zaimplementowanemu w gamie przełączników sieciowych specjalistycznemu trybowi Networked AV firmy Zyxel, który idealnie nadaje się do wydarzeń sportowych, ścian wideo, restauracji i centrów sterowania.
Zyxel rozpoczął współpracę z firmą ATEN by wprowadzić nowy sieciowy element AV w przełącznikach, który zapewni partnerom większą wygodę i wydajność. Opierając się na ponad 30-letnim doświadczeniu w dziedzinie sieci, nowa oferta firmy Zyxel zapewnia sprzedawcom VAR, integratorom systemów i partnerom handlowym w branży profesjonalnego audio-wideo (AV) większą wydajność i skalowalność rozwiązań.
Na rynku dostępnych jest wiele różnych aplikacji AV-over-IP, dlatego coraz więcej systemów AV przechodzi z tradycyjnej infrastruktury przełączników macierzowych na branżowe standardy oparte na technologii IP. Migracja ta oferuje większy potencjał skalowalności na większe odległości, mniej okablowania i łatwiejszą instalację dzięki technologii opartej na protokole IP. Jednak wiele firm nadal uważa, że jest to trudna droga ze względu na brak znajomości ustawień sieciowych w przełącznikach.
Stworzone z potężnej sieciowej współpracy AV
Zyxel nawiązał współpracę z firmą ATEN, która jest liderem w zakresie rozwiązań łączności i zarządzania AV / IT. Partnerstwo z ATEN, , zapewnia płynną integrację projektu systemu sieciowego i dostarcza interoperacyjne i niezawodne kompleksowe rozwiązanie AV-over-IP.
Uproszczone zarządzanie wraz z dopasowanym sieciowym trybem AV
Dla zwiększenia szerokiego zasięgu różnych aplikacji sieciowych, specjalnie zaprojektowany tryb Networked AV zawiera dostosowanego do potrzeb asystenta konfiguracji, który obsługuje najczęściej używane funkcje sieci podczas korzystania z usług przesyłania strumieniowego. Towarzyszy temu nowy pulpit do zarządzania Networked AV, który przedstawia najbardziej przydatne elementy: w tym port, system i przepustowość, a także zużycie energii. Oznacza to, że użytkownicy mogą natychmiast zobaczyć bieżący stan sieci, co ułatwia im zarządzanie i konfigurowanie przełącznika.
- Wyzwania związane z przejściem na AV-over-IP generowane przez błędną konfigurację sieci mogą często wpływać na wrażenia użytkownika związane z oglądaniem i zwykle wymagają znacznego wysiłku by rozwiązać problem. Specjalnie dostosowany sieciowy tryb AV firmy Zyxel ma na celu sprostanie tym wyzwaniom i zapewnienie łatwego i stabilnego rozwiązania sieciowego, od sal lekcyjnych przez bary z transmisjami sportowymi aż do wyświetlaczy ściennych w centrum sterowania. Wspierani przez naszą silną współpracę ze specjalistą AV ATEN, chcemy wprowadzić na rynek nową, silną ofertę, by rozwiązać problemy naszych partnerów dystrybucyjnych świadczących usługi AV-over-IP - powiedział Crowley Wu, wiceprezes Zyxel Networking SBU.
- ATEN jest dostawcą rozwiązań Pro AV i IT z doskonałym doświadczeniem w zakresie integracji tych rozwiązań - powiedział Nicholas Lin, starszy wiceprezes ATEN ds. badań i rozwoju oraz marketingu globalnego. - Wraz z firmą Zyxel, profesjonalnym dostawcą przełączników Ethernet, posiadającym zaawansowaną wiedzę na temat technologii multicast IP w obszarze różnych zastosowań, możemy zapewnić najwyższej jakości dźwięk i obraz w wysokiej rozdzielczości wraz z profesjonalnymi wskazówkami, aby zmniejszyć wysiłek związany z integracją.
Tryb Networked AV jest dostępny w zarządzalnych gigabitowych przełącznikach warstwy 2 z serii GS2220, począwszy od oprogramowania układowego w wersji 4.70, które zostało wydane we wrześniu i będzie dostępne w serii XGS2210 jeszcze w tym roku.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.