Jak agenci ubezpieczeniowi mogą zarabiać więcej
Personal PR
80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/
Sednem pracy agenta ubezpieczeniowego jest pomoc klientowi i zapewnienie mu właściwej ochrony. Dobry doradca jest partnerem klienta i skupia się na jego potrzebach. Można się nawet pokusić o porównanie go do concierge’a, tyle tylko, że w temacie ubezpieczeń. Budowanie relacji wymaga czasu, ale procentuje zaufaniem klientów i przekłada się na lepszą sprzedaż.
Dylematem jest tylko, jak wygospodarować czas w natłoku obowiązków i piętrzącej się góry “papierkowej roboty”. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom. Ułatwiają one prace nad żmudnymi zadaniami, a agent zyskuje przestrzeń do rozmowy z klientami i budowania sieci sprzedaży.
W CUK Ubezpieczenia doradcy klienta wykorzystują system WebCUK. Pozwala on na porównanie ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz dobranie polisy i sfinalizowanie zakupu w jednym miejscu. Ułatwia kompleksową obsługę klienta również po zakończeniu sprzedaży za sprawą wbudowanego systemu CRM. Agent ma pod ręką wszystkie ważne informacje, na przykład o końcu polisy czy notatki z wcześniejszych rozmów. Tak przygotowany efektywnie buduje relacje z klientami. Przydatną funkcją systemu jest generowanie dziennych raportów sprzedaży. Każda analiza to dodatkowa wiedza i możliwość wdrożenia zmian, by wyniki były jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Doradca ma również dostęp do porównywarki OWU.
Agent może przyspieszyć obsługę klienta korzystając z kolejnego narzędzia - SmartCUK. Za pomocą aplikacji skanuje kod AZTEC i nie musi przepisywać danych właściciela, pojazdu oraz skanować kolejnych dokumentów. Wystarczy, że wykona zdjęcie dokumentu, następnie automatycznie wyśle je do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. To nie tylko oszczędność czasu agenta, ale i klienta.
Wygoda klienta i pozytywne doświadczenia związane z nabyciem ubezpieczenia oraz bezpieczeństwo w dobie pandemii są bardzo istotne. Dlatego CUK Ubezpieczenia daje możliwość zdalnego zakupu polisy. Dla doradcy to także szansa na pozyskanie klientów spoza lokalnego rynku oraz przedłużenie polisy dotychczasowym klientom, co zajmuje tylko kilka kliknięć!
Dzięki skróconej obsłudze, agent ma okazję przeprowadzić szczegółową rozmowę i poznać potrzeby klienta. Sprawniejszy proces obsługi to także możliwość zintensyfikowania sprzedaży i pozyskania większej liczby klientów, co przekłada się na wyższe prowizje. Ponadto efektywne działanie oraz umiejętność dobrania dopasowanej oferty pozytywnie wpływa na odbiór agenta przez klienta.
Wiedza jest gwarantem lepszej sprzedaży
Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń oparta jest na wiedzy o produktach ubezpieczeniowych. Agent, posiadający niezbędne informacje, dużo pewniej czuje się w kontakcie z klientem, potrafi zdobyć jego zaufanie i krok po kroku buduje wizerunek eksperta. W związku z tym CUK Ubezpieczenia gwarantuje swoim doradcom szkolenia online prowadzone przez specjalistów wiedzy produktowej i przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych.
Do dyspozycji agentów jest również CUKipedia - baza informacji, nowinek z branży i niezbędnych kontaktów. “Wystarczy, że agent wpiszę frazę do specjalnej wyszukiwarki i otrzymuje listę artykułów zawierających konkretne hasło. Naprawdę szybko zdobywam rzetelne informacje ze sprawdzonego źródła, dzięki czemu jestem w stanie lepiej pomóc klientom i rozwiać wszystkie ich wątpliwości” mówi Paweł Dołowy, właściciel placówki franczyzowej w Warszawie, Ambasador akcji Lubię Ubezpieczać. Doradca może się również kontaktować telefoniczne ze Wsparciem Sprzedaży w każdym momencie i uzyskać pomoc w przypadku nurtującego problemu.
Z takim zapleczem merytorycznym agenci nie boją się sprzedawać produktów nowych lub takich, z którymi nie mieli wcześniej do czynienia. Klienci wiedzą, że mogą polegać na doradcach, a Ci zaproponują im możliwie najlepszą ofertę. To klucz do sukcesu w sprzedaży.
CUK Ubezpieczenia to multiagencja stawiająca na nowoczesne technologie i rozwiązania, pomagające agentom ubezpieczeniowym w codziennej pracy. Oferuje rozpoczęcie współpracy w czterech modelach, pozostawiając doradcom dużą swobodę i elastyczność. Więcej informacji na temat możliwości dla przyszłych agentów, znajduje się na www.lubieubezpieczac.pl
![Co grozi pracodawcy, jeżeli nie zadba o pracownika w czasie upału? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1533535863,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co grozi pracodawcy, jeżeli nie zadba o pracownika w czasie upału?
![Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu.](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1188353940,w_299,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu.
![Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1507107808,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
IT i technologie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/austin-distel-empz7yrzogw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-bariery-foto,w_133,_small.jpg)
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lpr-szkolenia-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.