Jak agenci ubezpieczeniowi mogą zarabiać więcej
Personal PR
80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/
Sednem pracy agenta ubezpieczeniowego jest pomoc klientowi i zapewnienie mu właściwej ochrony. Dobry doradca jest partnerem klienta i skupia się na jego potrzebach. Można się nawet pokusić o porównanie go do concierge’a, tyle tylko, że w temacie ubezpieczeń. Budowanie relacji wymaga czasu, ale procentuje zaufaniem klientów i przekłada się na lepszą sprzedaż.
Dylematem jest tylko, jak wygospodarować czas w natłoku obowiązków i piętrzącej się góry “papierkowej roboty”. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom. Ułatwiają one prace nad żmudnymi zadaniami, a agent zyskuje przestrzeń do rozmowy z klientami i budowania sieci sprzedaży.
W CUK Ubezpieczenia doradcy klienta wykorzystują system WebCUK. Pozwala on na porównanie ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz dobranie polisy i sfinalizowanie zakupu w jednym miejscu. Ułatwia kompleksową obsługę klienta również po zakończeniu sprzedaży za sprawą wbudowanego systemu CRM. Agent ma pod ręką wszystkie ważne informacje, na przykład o końcu polisy czy notatki z wcześniejszych rozmów. Tak przygotowany efektywnie buduje relacje z klientami. Przydatną funkcją systemu jest generowanie dziennych raportów sprzedaży. Każda analiza to dodatkowa wiedza i możliwość wdrożenia zmian, by wyniki były jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Doradca ma również dostęp do porównywarki OWU.
Agent może przyspieszyć obsługę klienta korzystając z kolejnego narzędzia - SmartCUK. Za pomocą aplikacji skanuje kod AZTEC i nie musi przepisywać danych właściciela, pojazdu oraz skanować kolejnych dokumentów. Wystarczy, że wykona zdjęcie dokumentu, następnie automatycznie wyśle je do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. To nie tylko oszczędność czasu agenta, ale i klienta.
Wygoda klienta i pozytywne doświadczenia związane z nabyciem ubezpieczenia oraz bezpieczeństwo w dobie pandemii są bardzo istotne. Dlatego CUK Ubezpieczenia daje możliwość zdalnego zakupu polisy. Dla doradcy to także szansa na pozyskanie klientów spoza lokalnego rynku oraz przedłużenie polisy dotychczasowym klientom, co zajmuje tylko kilka kliknięć!
Dzięki skróconej obsłudze, agent ma okazję przeprowadzić szczegółową rozmowę i poznać potrzeby klienta. Sprawniejszy proces obsługi to także możliwość zintensyfikowania sprzedaży i pozyskania większej liczby klientów, co przekłada się na wyższe prowizje. Ponadto efektywne działanie oraz umiejętność dobrania dopasowanej oferty pozytywnie wpływa na odbiór agenta przez klienta.
Wiedza jest gwarantem lepszej sprzedaży
Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń oparta jest na wiedzy o produktach ubezpieczeniowych. Agent, posiadający niezbędne informacje, dużo pewniej czuje się w kontakcie z klientem, potrafi zdobyć jego zaufanie i krok po kroku buduje wizerunek eksperta. W związku z tym CUK Ubezpieczenia gwarantuje swoim doradcom szkolenia online prowadzone przez specjalistów wiedzy produktowej i przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych.
Do dyspozycji agentów jest również CUKipedia - baza informacji, nowinek z branży i niezbędnych kontaktów. “Wystarczy, że agent wpiszę frazę do specjalnej wyszukiwarki i otrzymuje listę artykułów zawierających konkretne hasło. Naprawdę szybko zdobywam rzetelne informacje ze sprawdzonego źródła, dzięki czemu jestem w stanie lepiej pomóc klientom i rozwiać wszystkie ich wątpliwości” mówi Paweł Dołowy, właściciel placówki franczyzowej w Warszawie, Ambasador akcji Lubię Ubezpieczać. Doradca może się również kontaktować telefoniczne ze Wsparciem Sprzedaży w każdym momencie i uzyskać pomoc w przypadku nurtującego problemu.
Z takim zapleczem merytorycznym agenci nie boją się sprzedawać produktów nowych lub takich, z którymi nie mieli wcześniej do czynienia. Klienci wiedzą, że mogą polegać na doradcach, a Ci zaproponują im możliwie najlepszą ofertę. To klucz do sukcesu w sprzedaży.
CUK Ubezpieczenia to multiagencja stawiająca na nowoczesne technologie i rozwiązania, pomagające agentom ubezpieczeniowym w codziennej pracy. Oferuje rozpoczęcie współpracy w czterech modelach, pozostawiając doradcom dużą swobodę i elastyczność. Więcej informacji na temat możliwości dla przyszłych agentów, znajduje się na www.lubieubezpieczac.pl

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.