Jak agenci ubezpieczeniowi mogą zarabiać więcej
Personal PR
80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/
Sednem pracy agenta ubezpieczeniowego jest pomoc klientowi i zapewnienie mu właściwej ochrony. Dobry doradca jest partnerem klienta i skupia się na jego potrzebach. Można się nawet pokusić o porównanie go do concierge’a, tyle tylko, że w temacie ubezpieczeń. Budowanie relacji wymaga czasu, ale procentuje zaufaniem klientów i przekłada się na lepszą sprzedaż.
Dylematem jest tylko, jak wygospodarować czas w natłoku obowiązków i piętrzącej się góry “papierkowej roboty”. Jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom. Ułatwiają one prace nad żmudnymi zadaniami, a agent zyskuje przestrzeń do rozmowy z klientami i budowania sieci sprzedaży.
W CUK Ubezpieczenia doradcy klienta wykorzystują system WebCUK. Pozwala on na porównanie ofert ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz dobranie polisy i sfinalizowanie zakupu w jednym miejscu. Ułatwia kompleksową obsługę klienta również po zakończeniu sprzedaży za sprawą wbudowanego systemu CRM. Agent ma pod ręką wszystkie ważne informacje, na przykład o końcu polisy czy notatki z wcześniejszych rozmów. Tak przygotowany efektywnie buduje relacje z klientami. Przydatną funkcją systemu jest generowanie dziennych raportów sprzedaży. Każda analiza to dodatkowa wiedza i możliwość wdrożenia zmian, by wyniki były jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Doradca ma również dostęp do porównywarki OWU.
Agent może przyspieszyć obsługę klienta korzystając z kolejnego narzędzia - SmartCUK. Za pomocą aplikacji skanuje kod AZTEC i nie musi przepisywać danych właściciela, pojazdu oraz skanować kolejnych dokumentów. Wystarczy, że wykona zdjęcie dokumentu, następnie automatycznie wyśle je do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. To nie tylko oszczędność czasu agenta, ale i klienta.
Wygoda klienta i pozytywne doświadczenia związane z nabyciem ubezpieczenia oraz bezpieczeństwo w dobie pandemii są bardzo istotne. Dlatego CUK Ubezpieczenia daje możliwość zdalnego zakupu polisy. Dla doradcy to także szansa na pozyskanie klientów spoza lokalnego rynku oraz przedłużenie polisy dotychczasowym klientom, co zajmuje tylko kilka kliknięć!
Dzięki skróconej obsłudze, agent ma okazję przeprowadzić szczegółową rozmowę i poznać potrzeby klienta. Sprawniejszy proces obsługi to także możliwość zintensyfikowania sprzedaży i pozyskania większej liczby klientów, co przekłada się na wyższe prowizje. Ponadto efektywne działanie oraz umiejętność dobrania dopasowanej oferty pozytywnie wpływa na odbiór agenta przez klienta.
Wiedza jest gwarantem lepszej sprzedaży
Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń oparta jest na wiedzy o produktach ubezpieczeniowych. Agent, posiadający niezbędne informacje, dużo pewniej czuje się w kontakcie z klientem, potrafi zdobyć jego zaufanie i krok po kroku buduje wizerunek eksperta. W związku z tym CUK Ubezpieczenia gwarantuje swoim doradcom szkolenia online prowadzone przez specjalistów wiedzy produktowej i przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych.
Do dyspozycji agentów jest również CUKipedia - baza informacji, nowinek z branży i niezbędnych kontaktów. “Wystarczy, że agent wpiszę frazę do specjalnej wyszukiwarki i otrzymuje listę artykułów zawierających konkretne hasło. Naprawdę szybko zdobywam rzetelne informacje ze sprawdzonego źródła, dzięki czemu jestem w stanie lepiej pomóc klientom i rozwiać wszystkie ich wątpliwości” mówi Paweł Dołowy, właściciel placówki franczyzowej w Warszawie, Ambasador akcji Lubię Ubezpieczać. Doradca może się również kontaktować telefoniczne ze Wsparciem Sprzedaży w każdym momencie i uzyskać pomoc w przypadku nurtującego problemu.
Z takim zapleczem merytorycznym agenci nie boją się sprzedawać produktów nowych lub takich, z którymi nie mieli wcześniej do czynienia. Klienci wiedzą, że mogą polegać na doradcach, a Ci zaproponują im możliwie najlepszą ofertę. To klucz do sukcesu w sprzedaży.
CUK Ubezpieczenia to multiagencja stawiająca na nowoczesne technologie i rozwiązania, pomagające agentom ubezpieczeniowym w codziennej pracy. Oferuje rozpoczęcie współpracy w czterech modelach, pozostawiając doradcom dużą swobodę i elastyczność. Więcej informacji na temat możliwości dla przyszłych agentów, znajduje się na www.lubieubezpieczac.pl
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.