Komunikaty PR

Jak młodzi ludzie w tym roku przygotowali się na wiosnę?

2021-05-11  |  11:00
Biuro prasowe

W czasie pandemii aktywność fizyczna dzieci została ograniczona. Nauka zdalna i konieczne restrykcje przełożyły się na zmniejszony ruch dzieci i młodzieży. Chyba wszyscy nie możemy się już doczekać swobodnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Fundacja “Wawel z Rodziną” postanowiła zachęcić młodych ludzi do przygotowania się na nadejście wiosny, a wraz z nią ciepłych i słonecznych dni sprzyjających wszelkim aktywnościom na zewnątrz. Stąd też powstał pomysł na ogłoszenie konkursu “Gotowi na wiosnę”, skierowanego do dzieci i młodzieży z placówek opieki dziennej i całodobowej. A wszystko to w myśl zasady: w zdrowym ciele, zdrowy duch!

W rywalizacji wzięło udział blisko 40 placówek opiekuńczo-wychowawczych opieki dziennej i całodobowej z całej Polski. Zadaniem konkursowym było przesłanie fotografii lub pracy plastycznej, która przedstawia aktywne przygotowania do nadejścia wiosny.

W dniach 15 marca - 12 kwietnia trwał konkurs edukacyjny “Gotowi na wiosnę” skierowany do placówek opieki dziennej i całodobowej.  Dzieci miały pokazać w formie pracy plastycznej lub zdjęcia jak aktywnie przygotowują się na nadejście wiosny. Celem konkursu była promocja współpracy w grupie i aktywnego trybu życia, a więc kwestii niezwykle istotnych w czasie długich tygodni pandemicznych ograniczeń. Organizatorem konkursu była Fundacja “Wawel z Rodziną”.

Przesłane prace konkursowe cechowała niezwykła kreatywność i pomysłowe podejście do tematu zadania. Podopieczni zgłoszonych do konkursu placówek pokazali na swoich pracach to, co kojarzy im się z wiosną  - porządki wiosenne, czas spędzony z przyjaciółmi na zewnątrz, aktywną formę wypoczynku oraz interpretację artystyczną samej Pani Wiosny. Wszystkie prace były bardzo oryginalne -  jury konkursu miało twardy orzech do zgryzienia. Dlatego oprócz zwycięzców jury wyróżniło także kilka prac. Do wszystkich zwycięzców konkursu trafią słodkie nagrody firmy Wawel.

Lista nagrodzonych placówek:

-          Ośrodek Interwencyjno-Socjalizacyjny w Bełchatowie

-          Świetlica prowadząca zajęcia socjoterapeutyczne, działająca przy ZSP nr 3 w Wałbrzychu

-          "Dom Dziecka Mikołów" w Mikołowie

-          Środowiskowa Świetlica Socjoterapeutyczna "Bartek" w Piotrkowie Trybunalskim

-          Świetlica „Amaltea” Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Krakowie

 

Placówki wyróżnione:

-          „Lipowy Zakątek” Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Radymnie

-          Placówka Opiekuńczo Wychowawcza przy ul. Zyblikiewicza w Krakowie        

-          Szkoła Podstawowa nr 204 w Łodzi

 


Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życie. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.