Komunikaty PR

Jak w Mediolanie! Włoski design w Warszawie

2021-05-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Gdy Gianmaria Mezzalira, właściciel marki MIG, budował własny dom, tracił mnóstwo czasu, szukając wyposażenia wnętrz w różnych miejscach. Wiązało się to z ciągłym przemieszczaniem oraz dobieraniem kolorów i materiałów u wielu dostawców. Postanowił rozwiązać problem, z którym mierzą się inwestorzy oraz architekci w trakcie pracy nad swymi projektami. Stworzył miejsce, które pozwala znaleźć wszystkie potrzebne rozwiązania pod jednym adresem. Tak właśnie zrodziła się grupa MIG, która ciągle się rozwija. Dziś należą do niej m.in. marki Rotaliana, Jesse, Sitland oraz Sinetica. W Warszawie powstał showroom prezentujący meble i lampy z ich oferty. Warto tu zajrzeć, by wśród doskonałego wzornictwa poczuć atmosferę włoskiego domu.

Showroom Logan to zupełnie niezwykły punkt na designerskiej mapie Warszawy. Dlaczego? – Otworzyliśmy butikowy salon, w którym prezentujemy te same rozwiązania, które można zobaczyć w salonie MIG w Mediolanie. Ale to nie wszystko. Chcemy oddać klimat Włoch, serwując tamtejszą kawę, szynkę, sery… Zależy nam, by salon tętnił życiem tak, jak włoskie domy – podkreśla Agnieszka Kędroń, dyrektor marki MIG.

Dwupoziomowa ekspozycja w formie apartamentu z antresolą powstała na warszawskim Targówku. W inspirujących aranżacjach przedstawia ofertę czterech znakomitych marek. Choć różnorodne, mają wiele wspólnego. Wszystkie ściśle łączą wspaniałe rzemieślnicze tradycje z innowacjami technologicznymi, a codzienny komfort użytkowników z budzącą zachwyt estetyką.

Rotaliana to producent intrygujących i olśniewających lamp, niestrudzenie odkrywający nowe formuły równowagi między światłem a cieniem. Marka ta – świetlisty synonim piękna, tajemnicy, ale i artystycznego mistrzostwa – zrodziła się z fascynacji zagadnieniem oświetlania wnętrz. Związani z nią projektanci stawiają na prostotę i poszukiwanie formy doskonałej. Nie ulegają trendom, za to w oparciu o innowacje technologiczne tworzą ponadczasowe wzory odpowiadające na współczesne potrzeby – w tym na uniwersalną potrzebę piękna.

Jesse oferuje luksusowe meble do domu – od foteli i łóżek przez biblioteczki oraz komody aż po nowoczesne garderoby. Wszystkie modele zostały zainspirowane atmosferą najważniejszych metropolii Europy i Ameryki. Ponadto łączy je z jednej strony tradycyjna dbałość o najdrobniejszy detal, a z drugiej wykorzystanie bardzo nowoczesnych rozwiązań. Historyczna, bo powstała przed stu laty firma, ukierunkowanie na przyszłość i ciągły rozwój bez wątpienia ma w DNA. W początkach istnienia produkowała praktyczne sprzęty dla instytucji edukacyjnych, dziś uwodzi wytwornymi meblami domowymi roztaczającymi aurę luksusu.

Sinetica ma w portfolio meble biurowe i gabinetowe. Przemyślane kolekcje ergonomicznych krzeseł, biurek oraz stołów konferencyjnych przemienią dowolną przestrzeń w nowoczesne środowisko pracy.

Marka skupia się na inteligentnych rozwiązaniach, zdolnych dostosować się do dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników. Wszystkie jej propozycje zwracają uwagę wyrazistymi designerskimi formami, w których nowocześniejsze technologie łączą się gładko ze sztuką włoskiego rzemiosła. Jej projekty czerpią ze światowych trendów wzornictwa i architektury, palety najlepszych materiałów oraz innowacyjnych technik produkcji.

Sitland uzupełnia katalog grupy MIG o wyjątkowe siedziska, krzesła i fotele biurowe. Historia tej marki zaczęła się w 1977 roku od projektów tapicerek do kabin sypialnych we włoskich pociągach. Dziś Sitland zajmuje mocną pozycję w branży mebli do siedzenia, wyróżniając się walorami ergonomii oraz wyjątkowym, świeżym wzornictwem.

Dzięki pasji, zaangażowaniu i kreatywności projektantów pieczołowicie dopracowujących i formę,
i technologię tych mebli, od lat rozbudza apetyty miłośników dobrego designu. Showroom Logan zaprasza zarówno inwestorów, jak i architektów. – Wszystkim naszym gościom pracownicy salonu oferują kompleksowe doradztwo na najwyższym poziomie. Chętnie służą swą wiedzą i doświadczeniem, by z zaangażowaniem wesprzeć wszystkie etapy procesu projektowego, od koncepcji do realizacji. Zachęcamy też do skorzystania z biblioteki modeli 3D mebli i lamp z oferty showroomu. Dzięki nim praca nad wyposażeniem wnętrza domu lub biura będzie czystą przyjemnością – podkreśla Agnieszka Kędroń.

Szczegóły na stronie www.showroomlogan.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:25

Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności

Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim
Handel Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji
2024-09-26 | 11:00

Płatności w HoReCa – cyfryzacja w akcji

Innowacje w obszarze płatności cyfrowych redefiniują funkcjonowanie branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering). W sektorze hotelarskim, gastronomicznym i cateringowym, który rozwija
Handel COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
2024-09-26 | 10:30

COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów

System kaucyjny w Polsce zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Zbiórka opakowań ma przyczynić się do ochrony środowiska poprzez realizację założeń gospodarki obiegu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.