Komunikaty PR

Jesienne nowości w ofercie Lecha

2020-10-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Lech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym. Pierwszy - kopytka dyniowe - skierowany jest m.in. do wegetarian. Drugi - kresowiak z królikiem - to pozycja dla miłośników tradycyjnych, ale ekskluzywnych wędlin.

- Obserwujemy krajowy rynek, śledzimy trendy konsumenckie, rozmawiamy z naszymi klientami i co sezon staramy się wzbogacić naszą ofertę o coś wyjątkowego, czego do tej pory nie było na sklepowych półkach - mówi Adam Zwolan, członek zarządu białostockiej firmy Lech, lidera wśród podlaskich wytwórców wędlin i wyrobów garmażeryjnych. - Dynia to produkt, który stał się ostatnio bardzo modny, także ze względu na swoje wartości odżywcze i rozwijający się ruch wegetariański. Mamy też sezon na dynie. Stąd pomysł wyprodukowania kopytek z użyciem tego warzywa. Kresowiak natomiast to jeden z naszych sztandarowych wyrobów wędliniarskich. Dużym powodzeniem cieszą się kiełbaski z dodatkiem indyka czy jagnięciny. Teraz postanowiliśmy wzbogacić je o mięso królicze, które jest bardzo delikatne i zdrowe.

Kopytka dyniowe to gotowe danie, które można szybko podgrzać gotując je w wodzie czy odsmażając na patelni. Lech zaleca serwowanie ich z innym jesiennym przysmakiem - grzybami, np. sosem grzybowym. Znakomicie będą też smakowały z warzywnym lub mięsnym gulaszem. Etykieta kopytek jest prosta i krótka: prawie 30 proc. to miąższ dyni, poza tym dodaje się do nich jaja, mąkę, olej rzepakowy i wodę. Zaletą tego dania jest także jego niewielka kaloryczność. 100 gram zawiera około 200 kcal. W paczce jest 375 gram kopytek.

Kresowiak z kolei to wyrób wędliniarski dobrze znany klientom Lecha. W opakowaniu znajduje się 250 gram smakowitych kiełbasek. Tym razem poza mięsem z kurczaka i wieprzowiną producent - Lech Garmażeria Staropolska dodał do nich 20 proc. mięsa z królika. To składnik ciągle w Polsce niedoceniany. Tymczasem mięso z królika charakteryzuje się łagodnym smakiem, jest lekkostrawne, niskokaloryczne i zawiera białko o wysokiej wartości biologicznej. Wielu dietetyków, m.in. z Centrum Dietetyki Stosowanej z Białymstoku zaleca je szczególności dzieciom oraz osobom z chorobami sercowo-naczyniowymi.

Od pomysłu do wdrożenia produktu do sprzedaży potrzeba zazwyczaj około dwóch miesięcy. Przez ostatnie tygodnie kopytka i kresowiak z królikiem były testowane przez ekspertów z branży spożywczej.

- Receptura w porównaniu z wyjściowym przepisem została nieco zmodyfikowana. Uważamy, że ostatecznie udało nam się osiągnąć bardzo harmonijny smak. Teraz czekamy na opinie klientów - dodaje Adam Zwolan z Lecha.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.