Komunikaty PR

Jeśli kawa na wynos to tylko z Żabki – 100% arabica z brazylijskich ziaren

2020-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

51 kaw na minutę – to rekordowa liczba sprzedanych przez Żabkę gorących, aromatycznych kaw na wynos. Klienci cenią ten pyszny napój, ponieważ jest on przygotowywany ze świeżo mielonych,  wyselekcjonowanych ziaren gatunku arabica, pochodzących z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kupując kawę w Żabce, która posiada certyfikat Rainforest Alliance, klienci wybierają nie tylko wysokiej jakości produkt, ale także wspierają środowisko naturalne. Żabka dba również o bezpieczeństwo swoich klientów, dlatego w czasie pandemii każdy zestaw kawowy, składający się z m.in. kubka i pokrywki, jest oddzielnie zapakowany.

Arabica uznawana jest za najszlachetniejszy gatunek kawy. Uprawiana na terenach górzystych, w temperaturze około 20-25 stopni C. W Żabce, dzięki kompozycji ziaren oraz odpowiednio dobranego sposobu palenia kawy, klienci uzyskują esencjonalny napar z naturalną słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Kawa, używana do skomponowania mieszanki Fresh Café, nie pochodzi z jednej, dużej farmy, ale z kilku mniejszych, tak aby spełniać pożądany poziom jakości. Jednym z elementów składowych tej mieszanki są ziarna pochodzące z projektu „Bob-o-link”, który jest rezultatem zrzeszenia farmerów ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Główny cel tego projektu to uprawianie najlepszej jakości kawy, przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie i promocji harmonii między działalnością człowieka i naturą.

- Wielu z nas uwielbia rozpocząć dzień od kawy, rozbudzić się czy poprawić sobie nastrój. Kiedy porankowi towarzyszy pośpiech z pomocą przychodzi Żabka, która oferuje pyszną, świeżo mieloną kawę na wynos. Żyjemy intensywnie, każda minuta jest dla nas na wagę złota, dlatego dopasowujemy ofertę odpowiadającą potrzebom naszych klientów. Nie muszą oni marnować czasu na poszukiwanie kawiarni, ponieważ wybierając kawę w Żabce napiją się aromatycznego i wysokiej jakości napoju już w minutę od zakupu. Nasza kawa cieszy się coraz większą popularnością, zajęliśmy 3. miejsce w rankingu najczęściej znanych i spontanicznie odwiedzanych miejsc oferujących kawę wg. tegorocznego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska. 

W Żabce można kupić m.in. cappuccino z aksamitną, gładką pianą, jedwabiste latte czy kawę czarną o głębokim zrównoważonym smaku. Klienci cenią oferowany przez sieć napój i chętnie sięgają po gorącą kawę – zwłaszcza rano, najczęściej między godzinami 8:00 a 9:00. Najchętniej kupują kawy z mlekiem – najpopularniejsza jest latte, nieco rzadziej sięgają po cappuccino. Rekordowy pod względem sprzedaży kawy na wynos był dla Żabki październik ubiegłego roku – wówczas sieć sprzedała średnio aż 51 gorących kaw na minutę.

Dostępna w Żabce kawa to aromatyczna, świeżo mielona w 100% arabica z ziaren z Brazylii, oznaczona specjalnym certyfikatem Rainforest Alliance (RFA). Kupując produkty z tym certyfikatem klienci, wspierają prawa i dobrostan farmerów, chronią naturalne źródła i przyrodę, a także środowisko. Kawa serwowana jest w kubkach wyprodukowanych w 100% z surowców roślinnych, a design kubka współgra z miejskim stylem i szybkim tempem życia.

Własnoręczne przygotowanie kawy w Żabce jest bardzo proste i bezpieczne. Klienci otrzymują zapakowany zestaw kawowy, w którym znajduje się kubek, pokrywka, mieszadełko, cukier oraz serwetka jednorazowa. Wystarczy postawić kubek w odpowiednim miejscu na ekspresie i wcisnąć zaledwie jeden guzik, na którym znajduje się nazwa ulubionej kawy. Jeśli wybierzemy kawę małą, o pojemności 200 ml, bez mleka – gorącym, aromatycznym napojem możemy cieszyć się już po ok. 35 sekundach, a kawę z mlekiem dostaniemy po ok. 50 sekundach. Przygotowanie kawy dużej o pojemności 400 ml zajmie odpowiednio dwa razy więcej czasu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.