Komunikaty PR

Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w Tesco

2020-09-15  |  14:50
Biuro prasowe

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.

Nowa, rozszerzona oferta, to ponad 3 razy więcej artykułów bio, takich jak różnego rodzaju mąki, kasze, ryże, makarony, płatki śniadaniowe, przyprawy, musli, oleje, octy, warzywa w puszkach, ketchupy, passaty, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Tesco wprowadza także wiele nowych produktów dla wegan, m.in. szeroki wybór past warzywnych, napojów roślinnych, zamienników jaj czy majonezu – najpopularniejszych substytutów tradycyjnych składników wielu dań, a także gotowych propozycji potraw.

W trosce o zdrowie oraz komfort swoich klientów stale szukamy innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzanie zmian i poszerzanie asortymentu to jedne z kluczowych działań w celu spełnienia obecnych oczekiwań klientów i wymagań rynku. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po pozycje z ekologicznych upraw, które zawierają naturalne składniki. Bardzo często świadomie poszukują także produktów bezglutenowych, bez cukru, bez laktozy – mówi Marcin Buczek, Lead Buying Manager w Tesco.

W trosce o osoby z nietolerancjami Tesco zdecydowało się ponad dwukrotnie poszerzyć ofertę wyrobów bezglutenowych i bez cukru, szczególnie w kategorii mąk i gotowych mieszkanek do wypieków, słodyczy i ciastek, a także produktów dla dzieci.

Zdrowa żywność to bardzo dynamicznie rosnąca kategoria rynku FMCG, dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do projektu jednego z liderów dystrybucji produktów zdrowej żywności w Polsce. W efekcie w 75 sklepach Tesco powstała strefa „Takie zdrowe”. Za projektem stoi ogólnopolska firma z wieloletnim doświadczeniem, Merkury S.A. Jest to jeden z liderów i jednocześnie kreator rynku zdrowej żywności w Polsce – dodaje Marcin Buczek.

Koncept „Takie zdrowe”, to nie tylko specjalna przestrzeń dla produktów wegetariańskich, wegańskich i bio, ale również strona internetowa takiezdrowe.pl, na której można znaleźć m.in. rozmaite przepisy na zdrową dietę. Celem idei „Takie zdrowe” jest edukacja, motywowanie oraz wspieranie świadomych wyborów konsumentów.

Naszym celem we współpracy z Tesco było przygotowanie wartościowej i kompletnej oferty produktów zdrowej żywności, tak aby klient Tesco nie musiał szukać uzupełnień na zewnątrz. Zaproponowane przez nas specjalne regały i oznaczenia mają za zadanie pomóc klientowi w łatwiejszych zakupach – komentuje Joanna Citko, Trade Marketing Manager w Merkury S.A.

Sierpniowe zmiany w ofercie Tesco to nie tylko zdrowsze wybory, ale również możliwość poznawania smaków świata bez podróżowania. Do tej pory w asortymencie sieci znaleźć można było podstawowe pozycje z kuchni azjatyckiej i meksykańskiej. Od teraz dostępnych będzie aż 117 oryginalnych nowości z całej Europy i innych zakątków świata. Aby ułatwić klientom zakupy, każdy produkt będzie dodatkowo oznaczony flagą kraju, z którego pochodzi. Dzięki temu kulinarna podróż do Włoch, Azji i wielu innych miejsc stanie się jeszcze łatwiejsza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.