Komunikaty PR

Joanna Seklecka przewodniczącą Komitetu Agentów Rozliczeniowych przy ZBP

2020-01-23  |  17:08
Biuro prasowe
Kontakt
Maurycy Nosowski
BuzzAir

ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl

Komitet Agentów Rozliczeniowych przy Związku Banków Polskich powierzył funkcję przewodniczącej Joannie Sekleckiej, prezesowi zarządu eService. Wybór odbył się w drodze głosowania, w którym kandydatura Joanny Sekleckiej została wybrana jednogłośnie. Wiceprzewodniczącymi KAR zostali: Krzysztof Polończyk (First Data Polska) oraz Piotr Majer (Elavon).

Komitet Agentów Rozliczeniowych jest forum konsultacyjno - doradczym Zarządu Związku Banków Polskich (ZBP) i działa zgodnie z jego Statutem. Do głównych zadań KAR należy tworzenie i promowanie wysokich standardów działalności na rynku obsługi kartowych transakcji płatniczych realizowanych za pomocą terminali POS, a także wspieranie i koordynacja inicjatyw przyczyniających się do stabilnego, bezpiecznego, i przyjaznego dla klientów rozwoju rynku płatności kartowych. W skład Komitetu Agentów Rozliczeniowych wchodzą najwięksi polscy agenci rozliczeniowi.

Kadencja nowej przewodniczącej KAR rozpoczęła się 22 stycznia 2020 r. i potrwa trzy lata. W tym czasie Joanna Seklecka będzie łączyła obowiązki przewodniczącej z dotychczasowym stanowiskiem, które zajmuje w eService.

Joanna Seklecka jest związana z eService od 2004 roku. W 2017 objęła stanowisko Prezesa Zarządu i z sukcesami zarządza firmą, umacniając pozycję lidera polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i rozliczania transakcji elektronicznych. Aktualnie jako General Manager jest także odpowiedzialna za działalność na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej Grupy EVO Payments Inc., do której należy spółka eService.

Pod kierownictwem Prezes Sekleckiej eService obsługuje 392 tysiące terminali płatniczych w całej Europie, z czego 254 tys. w Polsce. Firma rozwija się też na rynkach zagranicznych, odpowiadając za sprawne działanie 138 tysięcy terminali w 10 krajach Europy. Liczba oraz wartość obsługiwanych transakcji, a także zakres i jakość oferowanych usług, w połączeniu z liczbą obsługiwanych terminali, czyni firmę liderem polskiego rynku transakcji płatniczych oraz największym agentem rozliczeniowym w  Europie Środkowo-Wschodniej.

eService jest jednym z najaktywniejszych uczestników i najchętniej wybieranym dostawcą terminali oraz usług rozliczeniowych w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego - Polska Bezgotówkowa. Potwierdzeniem zaangażowania i osiąganych rezultatów są tytuły „Lidera sprzedaży w Programie Polska Bezgotówkowa”, które firma otrzymała już dwa lata z rzędu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BuzzAir
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Prognozy inwestycyjne Generali Investments TFI na 2025 rok Biuro prasowe
2025-01-22 | 10:00

Prognozy inwestycyjne Generali Investments TFI na 2025 rok

CZYNNIKI MAKROEKONOMICZNE Jaki będzie 2025 rok? Ten rok globalnie ma być rokiem dwóch trójek. Tempo wzrostu światowej gospodarki wg prognoz Generali Investments TFI S.A.
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.