Komunikaty PR

John Agwunobi obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Herbalife Nutrition

2020-04-07  |  11:30
Biuro prasowe

Firma Herbalife Nutrition ogłosiła, że John Agwunobi awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego (CEO), zastępując Michaela Johnsona. Już 29 października 2019 r. firma podała plany dotyczące tej zmiany do publicznej wiadomości. Po 17 latach pracy w Herbalife Nutrition, 30 marca Johnson przestał pełnić rolę Dyrektora Zarządzającego, a 29 kwietnia 2020 r. odejdzie ze stanowiska Prezesa Zarządu.

 

John Agwunobi posiada idealne kompetencje do pełnienia nowej funkcji – przez całe swoje życie zawodowe działał na rzecz poprawy zdrowia ludzi, pracując jako lekarz, urzędnik rządowy i dyrektor wykonawczy. Agwunobi będzie odpowiedzialny za wyznaczenie strategii Herbalife Nutrition, nadzorując wszystkie inicjatywy mające na celu rozwój firmy w 94 krajach, w których prowadzi ona swoją działalność. Dzięki temu Herbalife Nutrition będzie mogła utrzymać niezmienną pozycję wiodącej firmy w branży odżywiania.

Jestem pełen entuzjazmu wchodząc w nową rolę. Personalna zmiana na stanowisku dyrektora generalnego odbyła się płynnie, dzięki naszym dystrybutorom, którzy cały czas dbają o dobro swoich klientów - powiedział John Agwunobi, Dyrektor Zarządzający Herbalife Nutrition. – Szczególnie w tym roku, gdy obchodzimy 40. rocznicę powstania firmy, misja poprawy odżywiania się ludzi na całym świecie nabrała jeszcze większego znaczenia. Nie mogę się doczekać zarzadzania naszą firmą. Rozwijamy się nieustannie, wzmacniając wszystkie nasze społeczności.

Od momentu dołączenia do firmy w 2016 r. Agwunobi pełnił szereg coraz bardziej odpowiedzialnych funkcji; ostatnio wyznaczał filozofię firmy jako Wiceprezydent Herbalife Nutrition i Dyrektor ds. Zdrowia i Odżywiania. Agwunobi może pochwalić się bogatym doświadczeniem zawodowym, zdobytym zarówno w sektorze publicznym, jak również prywatnym. Jako Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Zdrowia i Wellness w Walmart, największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej, kierował zespołem ponad 65 000 osób, przyczyniając się do wzrostu wartości firmy z 25 do ponad 30 miliardów dolarów.

W sektorze publicznym Agwunobi pełnił funkcję Sekretarza Zdrowia na Florydzie, a następnie Admirała w korpusie Amerykańskich Służb Zdrowia Publicznego i Asystenta Sekretarza Zdrowia w Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych. Odpowiadał za promowanie profilaktyki i zdrowego trybu życia. Co więcej, nadzorował Centra Kontroli Chorób, Państwowe Instytuty Zdrowia, Agencję ds. Żywności i Leków, oraz wiele innych państwowych instytucji i programów zdrowotnych.

Zmiana nastąpiła także na stanowisku prezydenta Herbalife Nutrition, objętym przez Johna DeSimone, poprzednio pełniącego rolę wiceprezydenta i Dyrektora Strategicznego. DeSimon od 10 lat zajmował różne funkcje kierownicze w firmie, poznając ją od podszewki.

Przewaga konkurencyjna i sukces firmy w branży odżywiania bazują na nauce: produktach wspartych wiedzą naukową oraz edukacji zapewnianej klientom przez dystrybutorów. Dystrybutorzy, korzystający z bogatego programu szkoleń, organizowanych przez firmę, przekazują zdobytą wiedzę swoim klientom, oferując im spersonalizowaną obsługę w zakresie odżywiania i aktywności fizycznej.

Zarząd i ja osobiście jesteśmy przekonani, że ci dwaj utalentowani liderzy zapoczątkują nową erę wzrostu i innowacji, współpracując z naszymi niezależnymi dystrybutorami. To właściwy wybór, gwarantujący, że firma spełni pokładane w niej nadzieje. – dodał były Dyrektor Zarządzający i ustępujący Prezes Zarządu, Michael Johnson. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.