Join UP! - nowy touroperator z wakacyjną promocją dla rodzin.
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
kinga.kepa|247.com.pl| |kinga.kepa|247.com.pl
501090578
https://247.com.pl/
Join UP! to ukraińska firma rodzinna, która działa jako touroperator od 2010 roku. W tym czasie obsłużyła ponad 5,7 miliona turystów, stała się jednym z ważniejszych touroperatorów i kluczowych graczy na wschodnim rynku turystycznym. W swojej ofercie ma ponad 45 kierunków, a obecnie współpracuje z 7000 agencji na całym świecie. Polska jest ósmym krajem, w którym dostępna jest oferta firmy. Wejściu na nasz rynek towarzyszy specjalna promocja “Kids Go Free”.
- W Polsce zaczynamy od destynacji takich jak Turcja, Czarnogóra, Egipt, Albania i Tunezja. Nasze oferty są dostępne w biurach agencyjnych, w tym u multi-agentów i agentów – mówi Serhii Kyrychenko, Business Development Director Outgoing Join UP! | Managing Director Join UP! Incoming Tour operator.
NA DOBRY POCZĄTEK “KIDS GO FREE”
Join UP! zaczyna w Polsce dużym uderzeniem. Z okazji Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF, firma ogłosiła specjalną ofertę dla turystów z dziećmi - promocję Kids Go Free. Rezerwując wycieczkę do Turcji dla dwóch osób pełnopłatnych, dziecko podróżuje za darmo. Oferta specjalna obowiązuje od 15 do 24 marca, okres podróży obejmuje sezon wakacyjny tj. od 01.06.2023 do 31.08.2023. W skład promocji wchodzi: lot w obie strony; transfer grupowy z/na lotnisko; zakwaterowanie w hotelu z wybranym rodzajem wyżywienia, ubezpieczenie podstawowe, składka na fundusze TFG i TFP oraz wybrana wycieczka fakultatywna.
- Tego lata wakacje w Turcji mogą być jeszcze tańsze dla wszystkich rodzin dzięki promocji Kids Go Free. W Join UP! pragniemy stworzyć możliwość podróżowania każdemu i nieustannie inspirować ludzi do odkrywania nowych miejsc. Możliwość spędzenia wakacji w ciepłym, pięknym kraju jest rodzajem terapii i ukojenia, dlatego nasza oferta jest przyjazna i zachęcająca - podkreśla Katarzyna Bayraktar, Sales and Development Manager w Join UP! Polska.
„CHCEMY PODBIĆ SERCA POLAKÓW”
Założycielami Join UP! są Yuriy i Oleksandr Alba. W Polsce firmą zarządza Alina Alba, Prezes Join UP! Polska. Marka Join UP! razem z liniami lotniczymi SkyUp Airlines tworzą grupę UPFamily. Grupa działa w Ukrainie, Mołdawii, Kazachstanie, Łotwie, Litwie, Estonii i Rumunii, a teraz także Polsce. Polska to dla Join UP! rynek szczególny i wyjątkowy z dwóch powodów: biznesowego i emocjonalnego. Ogromne znaczenie ma to, że Polacy polubili podróżowanie, chętnie zwiedzają świat i stali się atrakcyjnymi klientami dla touroperatorów. Ponad 3 miliony turystów rocznie czynią nasz rynek turystyczny najszybciej rozwijającym się w całej Unii Europejskiej.
- Jesteśmy w Polsce, ponieważ nasza firma stale rośnie i ma długofalowe plany rozwoju w Europie. Polska jest dużym i ugruntowanym rynkiem, ale wciąż widzimy szansę, by zaoferować polskim turystom nowe kierunki, nowy poziom usług, dać ludziom więcej możliwości wyboru i podróżowania. Oczywiście, wiemy, że jest tu wielu Ukraińców i z przyjemnością przedstawimy im nasze oferty turystyczne. Wierzymy, że Ukraińcy wybiorą Join UP! i będą wspierać Join UP! Polska na jej nowej drodze - mówi Kateryna Ushakova, Europe Regional Director Join UP!
Zespół Join UP! tworzy grupa prawdziwych pasjonatów podróży, ekspertów z wieloletnim doświadczeniem na rynku turystycznym, którzy z ogromnym entuzjazmem podchodzą do rozwoju firmy w Polsce.
- Podróże to dla mnie coś wyjątkowego, dlatego związałam się z Join UP! prawie od początku istnienia firmy. Razem ze świetnym zespołem nie tylko możemy realizować swoje pasje, ale też zarażać innych miłością do odkrywania nowych zakątków świata. I to się udaje! W 2019 roku, Join UP! zorganizował wakacje do Egiptu dla 665 000 turystów, realizując 65 lotów tygodniowo. W Ukrainie odczarowaliśmy Egipt jako kierunek tylko na wyjazdy poza latem. Dzięki nam destynacja ta została otwarta dla Ukraińców przez cały rok – to samo zrobimy w Polsce! – podkreśla Kateryna Artiukh, Head of Product Marketing Join UP!
NA WŁASNYCH SKRZYDŁACH
Join UP! zdecydowanie stawia na podróżowanie i współpracę w przyjaznym tylu. Silne więzi strategiczne ze SkyUp Airlines pozwalają Join UP! wzmacniać pozycję na rynku. Wspólnie obydwie firmy działają jako UPFamily. W 2021 roku linia SkyUp Airlines była na drugim miejscu wśród ukraińskich przewoźników lotniczych pod względem liczby lotów w przestrzeni powietrznej Ukrainy. Taka ścisła współpraca jest ogromnym atutem firmy i pozycjonuje Join UP! jako jednego z niewielu touroperatorów dysponującego własnymi skrzydłami.
Dodatkowo, ciekawostką jest, że firma stawia na komfort nie tylko pasażerów, ale i pracowników - to pierwsza linia lotnicza na świecie, która zaproponowała stewardesom zdjęcie szpilek i zastąpienie ich wygodnym sportowym obuwiem.
O firmie:
Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join UP™ wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiąga 40%. Obroty osiągnęły 400 milionów dolarów w 2021 roku.
Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Kazachstanie, Estonii, Łotwie, Litwie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie.
Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp Airlines są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników we wszystkich krajach, w których jest obecna.
Foto: Karolina Czarnecka
Na zdjęciu od lewej Join UP! Team: Serhii Kyrychenko, Kateryna Artiukh, Katarzyna Bayraktar, Rafał Napierała, Krzysztof Majda
CIEPŁY MAJ ZACHĘCA DO WYJAZDÓW I… ŁAGODZI OBYCZAJE
„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.