Komunikaty PR

JTI Polska ponownie najlepszym pracodawcą w Polsce

2020-02-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Kwiek
JTI Polska

Aleje Jerozolimskie 100
00-864 Warszawa
agata.kwiek|jti.com| |agata.kwiek|jti.com
22 381 81 81
https://www.jti.com/pl/europe/poland

JTI Polska (część Grupy Japan Tobacco International) zajęła 1. miejsce w prestiżowej klasyfikacji Top Employers Polska 2020, obejmującej najlepszych pracodawców w naszym kraju. To już drugi rok z rzędu kiedy firma staje na najwyższym stopniu podium w ramach konkursu i piąty rok, kiedy klasyfikowana jest w najlepszej trójce.

JTI zatrudnia obecnie 2300 pracowników, w tym 1800 w fabrykach w Starym Gostkowie w woj. łódzkim.

Organizacje certyfikowane jako Top Employers zapewniają swoim pracownikom doskonałe warunki pracy, dzięki wdrażaniu wysokich standardów HR i tworzeniu najlepszego środowiska pracy zgodnie z ideą „ludzie są najważniejsi”.

Jesteśmy dumni, że nasze podejście do pracowników zostało ponownie docenione tytułem najlepszego pracodawcy. Jest to dla nas ogromnie ważne wyróżnienie i dowód na to, że stawianie ludzi na pierwszym miejscu jest jedyną słuszną strategią. – powiedział Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu JTI Polska.

W tegorocznej edycji certyfikowano ponad 60 firm, które były oceniane pod względem praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w 10 kategoriach obejmujących m. in.: pozyskiwanie talentów, zarządzanie wynikami, szkolenia, rozwój umiejętności przywódczych, kariera i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia oraz kultura organizacyjna.

W swoje nowoczesne zakłady w Starym Gostkowie k. Łodzi, wytwarzające papierosy, tytoń do palenia oraz innowacyjne wyroby tytoniowe, JTI Polska zainwestowała już ponad 800 milionów dolarów. W ubiegłym roku firma ogłosiła kolejną ważną inwestycję – otwarcie Globalnego Centrum Usług Biznesowych w Warszawie, w którym pracę znajdzie kolejne 850 osób. Tym samym firma zwiększy całkowite zatrudnienie w Polsce do 3000 osób.

W JTI wierzymy, że utalentowani i dobrze wykwalifikowani pracownicy rozwijają nasz biznes. I to się sprawdza, bo obecnie jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową na krajowym rynku. Mocno wspieramy naszych ludzi w rozwoju oraz budowaniu kariery, a ponad 75 proc. stanowisk kierowniczych obsadzamy w drodze rekrutacji wewnętrznej. Nasi ludzie rozwijają się więc równie intensywnie jak cała firma. – podkreślił Andrzej Skubiszewski.

JTI została też wyróżniona w skali europejskiej oraz globalnej certyfikatami Top Employers Europe oraz Global. JTI Polska znajduje się w gronie najlepszych pracodawców od 11 lat, czyli od początku certyfikacji Top Employers w Polsce.

***

O JTI Polska

JTI Polska powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. JTI jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym* i zatrudnia obecnie 2300 osób. Firma zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku, z udziałem ponad 18,7 proc. w rynku papierosów oraz 20 proc. w rynku tytoniu do palenia**. W jej ofercie znajdują się produkty tytoniowe marek Winston, Camel i LD oraz e-papierosy Logic Compact.

W 2017 r. w uznaniu rozwoju biznesu, zaangażowania społecznego oraz nadzwyczajnej troski o pracowników, Business Centre Club przyznał firmie tytuł „Lidera Polskiego Biznesu”, a w 2018 r. – „Ambasadora polskiej gospodarki” w kategorii „Kreator rozwiązań XXI wieku".

O JTI

JTI (Japan Tobacco International) to czołowa międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach, należąca do Grupy Japan Tobacco. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to Mevius i LD. Dzięki rozpoznawalnej w świecie marce Logic, JTI jest również ważnym graczem na rynku papierosów elektronicznych, a od 2011 r. jest obecna w kategorii podgrzewanych wyrobów tytoniowych dzięki marce PLOOM.

Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 45 tys. osób i przez sześć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. Więcej na: www.jti.com

---


* Źródło: JTI za Nielsen – JTI Polska odnotowała najszybszy wzrost udziałów wśród konkurentów w kategoriach papierosów (+1,8 pp.) oraz tytoniu do palenia (+6,7 pp.). Cała Polska z dyskontami (suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy chemiczne, sklepy spożywcze, kioski, stacje benzynowe), sprzedaż wolumenowa, styczeń 2019 – grudzień 2019.

** Źródło: JTI za Nielsen – JTI Polska jest producentem numer 3 na rynku w kategorii papierosów (18,7% udziału w kategorii) oraz tytoniu do palenia (20% udziału w kategorii). Cała Polska z dyskontami (suma rynków: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy chemiczne, sklepy spożywcze, kioski, stacje benzynowe), sprzedaż wolumenowa, styczeń 2019 – grudzień 2019.

 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: JTI Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.