Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy!
Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.
– Na dniach oddamy do użytku najnowocześniejsze, wielofunkcyjne centrum handlowe o powierzchni 63 tys. mkw., ze wzbogaconą ofertą pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. Promenada śmiało może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów handlowych w Warszawie. Nie dziwi zatem fakt, że jeszcze przed rozpoczęciem prac remontowych, 80% modernizowanej powierzchni było już wynajęte – mówi Anna Tana, Dyrektor Leasingu, Atrium Poland.
Zmodernizowana Promenada wzmacnia swój potencjał, co przyciąga najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Dowodem na to jest otwarcie w nowo wyremontowanej części, dwupoziomowego sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2, w najnowszym koncepcie. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy.
Marc O’ Polo to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady. Ten niemiecko-szwedzki brand odzieżowy zaoferuje klientom odzież wykonaną z najwyższej jakości certyfikowanych materiałów naturalnych – w prostych, ale nowoczesnych fasonach – oraz designerskie dodatki.
W gronie najemców znalazły się także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było. Jedną z nich jest Homla oferująca elementy wyposażenia wnętrz. Nowością w Promenadzie będą także między innymi salony: Tezenis – oferujący damską i męską bieliznę oraz stroje kąpielowe, Digel – niemiecka marka eleganckiej odzieży męskiej, australijski brand z biżuterią i dodatkami Lovisa oraz Jubitom – jedna z największych polskich sieci salonów jubilerskich, zlokalizowanych wyłącznie w dużych galeriach handlowych.
Zarówno wystrój zmodernizowanego wnętrza Promenady, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców czynią z galerii miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. I tak jeszcze pod koniec zeszłego roku jej ofertę wzmocniły absolutne nowości! Mowa tu o pierwszym w stolicy salonie BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz o pierwszym w Polsce dwupoziomowym sklepie Intersport w formacie 2.0. Już wkrótce marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych. Do grona najemców niedługo dołączą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco.
Oferta modowa jest głównym motorem napędowym istnienia obiektów handlowych, w tym właśnie praskiej galerii, która po zakończeniu przebudowy oferuje 150 punktów handlowo-usługowych, w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Ich ofertę uzupełnia sektor health & beauty: Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku bogaty w cenione koncepty restauracyjne serwujące zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Dla najmłodszych dostępna będzie angażująca strefa zabaw Euro-Lider. Przez cały okres przebudowy w centrum funkcjonował także Piąty Wymiar – unikatowa przestrzeń galerii stworzona z myślą o lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.
Więcej informacji: https://warszawa.promenada.com/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.