Komunikaty PR

Już jutro drugi etap emisji akcji Punch Punk Games!

2020-06-08  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji Punch Punk Games, z której producent gier wideo w zaledwie pięć godzin pozyskał od inwestorów ponad 1,1 mln zł, spółka rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły zapisów, które rozpoczną się jutro, zostaną zaprezentowane jeszcze dziś na platformie CrowdConnect.pl. Z drugiej transzy studio chce pozyskać 375 tys. zł.  Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję gry Moonshine oraz wsparcie budżetów produkcyjnych gier z gatunku symulatorów i VR. Część kwoty zasili także dział work to hire. Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na NewConnect.

Już jutro rozpoczyna się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Punch Punk Games chce pozyskać 375 tys. zł. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Szczegółowe warunki składania zapisów zostaną opisane na stronie CrowdConnect.pl. Na potrzeby kampanii spółka nawiązała współpracę z Grupą INC. Pierwszy etap emisji został zakończony w zaledwie pięć godzin: – 3 czerwca rozpoczęły się zapisy na akcje Punch Punk Games, w ramach tzw. silent round. Zaledwie 5 godzin wystarczyło, aby inwestorzy zadeklarowali zapisy na pełną kwotę ponad 1,1 mln zł, która była celem tego etapu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games – Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie naszej spółki wśród inwestorów. Liczymy, że kolejna transza emisji, która rozpocznie się jutro, będzie tak samo popularna wśród uczestników rynku. Docelowo w obydwu transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł – dodaje.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka planuje przeznaczyć 0,5 mln zł na produkcję gry Moonshine. Pozostałe środki pozwolą wesprzeć budżety produkcyjne gier z gatunku symulatorów i VR oraz zasilą rozwój działu work to hire.

Na ten rok spółka zapowiedziała dwie duże premiery. Największą produkcją studia będzie This is The Zodiac Speaking. Kolejnym flagowym projektem PPG ma być wersja VR Drug Dealer Simulator, którego wydanie PC, w krótkim czasie, zarobiło już ponad 1 mln dolarów. W przyszłym roku swoją premierę będzie miała także Aida, której scenariusz doceniony został w konkursie Kreatywna Europa nagrodą w wysokości 137 tys. euro. W ciągu kilkunastu kolejnych miesięcy na rynku pojawią się także m.in. wspomniany Moonshine VR, Yacht Mechanic Simulator oraz Fishing Simulator VR. Strategia firmy zakłada również tworzenie gier VR i symulatorów na zlecenie.

Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Liczymy, że debiut na NewConnect odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Mamy ciekawą ofertę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Stawiamy na współczesne projekty, których wyróżnikiem jest narracja i oryginalna stylistyka. Bardzo wierzymy w VR i chcemy uczestniczyć w rozwoju tego rynku. Mamy sprecyzowane plany i zamierzamy je konsekwentnie realizować – dodaje Krzysztof Grudziński.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.