Komunikaty PR

Już ponad 50% mieszkań sprzedanych w drugim etapie Wyspy Solnej

2020-01-20  |  13:00

Realizowana w atrakcyjnej części Kołobrzegu inwestycja Wyspa Solna cieszy się dużą popularnością wśród kupujących. Z przekazanych do sprzedaży 104 mieszkań w drugim etapie osiedla w ofercie pozostało 50 lokali. Osiedle będzie posiadało szereg udogodnień m.in. basen, strefę saun oraz meeting room ze strefą lunch’ową. Oddanie do użytkowania etapu zaplanowano na IV kwartał 2020 r.

Inwestycja Wyspa Solna to nowoczesny kompleks mieszkalny realizowany w sercu malowniczego Kołobrzegu. W ramach zespołu pięciu 7 piętrowych budynków („F”, „E”, „D”, „C” i „B”) powstaną łącznie 407 mieszkania. Powierzchnia użytkowa wszystkich lokali mieszkalnych osiągnie 20 470 m2. Pierwszy etap inwestycji, obejmujący 50 mieszkań z budynku „F”, został już wybudowany i w 100% sprzedany.

Obecnie w ofercie znajdują się lokale realizowane w ramach drugiego etapu osiedla – budynku „E”, w którym powstaną 104 mieszkania. Właścicieli znalazła już ponad połowa z nich. Obecnie dostępne są lokale 1-, 2- oraz 3 - pokojowe o powierzchniach od 29 do 59 m2. Ich ceny  mieszczą się w przedziale od ok. 250 tys. do ok. 700 tys. zł. Budynek będzie składał się z 8 kondygnacji naziemnych oraz 2 podziemnych. Każdy z lokali będzie wyposażony w przestronny balkon lub w przypadku mieszkań położonych na parterze – prywatny ogródek. Te położone z kolei na najwyższych piętrach będą posiadały duże, przeszklone tarasy o powierzchni do 104 m2, z których będzie się rozpościerał urzekający widok na otaczającą panoramę Kołobrzegu. W budynku znajdą się również: garaż podziemny oraz komórki lokatorskie. Prace budowlane obejmujące drugi etap inwestycji rozpoczęły się w lipcu 2019 r. Podmiotem odpowiedzialnym za generalne wykonawstwo w obiekcie jest renomowana, warszawska spółka Silvernix Sp. z o.o. z grupy Damax.

Inwestycja jest zlokalizowana w spokojnej, pełnej zieleni okolicy na Wyspie Solnej, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Zaledwie krótki spacer dzieli osiedle od piaszczystej plaży oraz Portu Jachtowego. Jednocześnie lokalizacja zapewnia bliskość centrum miasta z jego licznymi atrakcjami. Ze względu na ograniczoną ilość działek budowlanych w okolicy, to jedna z ostatnich nowych inwestycji realizowanych w tak atrakcyjnej części Kołobrzegu.

Osiedle będzie charakteryzowało się wysokim standardem, o którym świadczyć będą m.in. prestiżowe udogodnienia. Do dyspozycji mieszkańców przeznaczono m.in. całodobową recepcję. O dobrą kondycję fizyczną będzie można zadbać w salach fitness, na zadaszonym basenie o powierzchni 50 m2 oraz na siłowni zewnętrznej. Relaks zapewni obecność gabinetu SPA oraz sauny. Wyjątkowym atutem będzie także strefa lunchowa z cateringiem/możliwością zamówienia posiłku, w której będzie można skosztować świeżych potraw i aromatycznej kawy. Na terenie inwestycji zaplanowano liczne nasadzenia roślinności charakterystycznej dla rejonów nadbałtyckich. Odpoczynek na świeżym powietrzu zagwarantują ażurowe pergole. Dla najmłodszych mieszkańców zaprojektowano plac zabaw w centralnej części kompleksu. Na terenie osiedla zaplanowano łącznie 564 miejsca parkingowe (zlokalizowane w garażu podziemnym oraz miejsca postojowe naziemne).

Wyspa Solna to miejsce stworzone dla osób, które chcą wykorzystać czas spędzony w Kołobrzegu, letniej stolicy Polski, do maksimum. Bogate zaplecze udogodnień, komfortowe mieszkania, przemyślany, nowoczesny projekt oraz atrakcyjna lokalizacja nieopodal portu jachtowego w samym sercu Kołobrzegu to czynniki, które wyróżniają inwestycję na tle okolicznej zabudowy. To doskonała propozycja zarówno dla osób, które poszukują nieruchomości w kurorcie na użytek własny, jak i dla tych, którzy chcą zainwestować i zarabiać na wynajmie zakupionego lokalu turystom licznie odwiedzającym Kołobrzeg – mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna Sp. z o.o.

Architektura kompleksu inspirowana jest krajobrazem nadmorskim. Budynek „E” charakteryzuje wykorzystanie licznych przeszkleń, które nadają mu lekkości, a także odbijają otaczającą kompleks przyrodę. Istotnym materiałem wykorzystanym w projekcie jest również drewno, które podkreśli inspirację naturą. W projekcie uwzględniono również nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Jego autorem jest uznana pracownia Płaskowicki + Partnerzy Architekci, która na swoim koncie ma I nagrodę w konkursie Property Design Awards w kategorii bryła-hotel oraz wiele zrealizowanych projektów m.in. Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku czy hotel Radisson Blu Resort w Świnoujściu

Więcej informacji o kompleksie można znaleźć na stronie www.wyspasolna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.