Komunikaty PR

Już ponad 50% mieszkań sprzedanych w drugim etapie Wyspy Solnej

2020-01-20  |  13:00

Realizowana w atrakcyjnej części Kołobrzegu inwestycja Wyspa Solna cieszy się dużą popularnością wśród kupujących. Z przekazanych do sprzedaży 104 mieszkań w drugim etapie osiedla w ofercie pozostało 50 lokali. Osiedle będzie posiadało szereg udogodnień m.in. basen, strefę saun oraz meeting room ze strefą lunch’ową. Oddanie do użytkowania etapu zaplanowano na IV kwartał 2020 r.

Inwestycja Wyspa Solna to nowoczesny kompleks mieszkalny realizowany w sercu malowniczego Kołobrzegu. W ramach zespołu pięciu 7 piętrowych budynków („F”, „E”, „D”, „C” i „B”) powstaną łącznie 407 mieszkania. Powierzchnia użytkowa wszystkich lokali mieszkalnych osiągnie 20 470 m2. Pierwszy etap inwestycji, obejmujący 50 mieszkań z budynku „F”, został już wybudowany i w 100% sprzedany.

Obecnie w ofercie znajdują się lokale realizowane w ramach drugiego etapu osiedla – budynku „E”, w którym powstaną 104 mieszkania. Właścicieli znalazła już ponad połowa z nich. Obecnie dostępne są lokale 1-, 2- oraz 3 - pokojowe o powierzchniach od 29 do 59 m2. Ich ceny  mieszczą się w przedziale od ok. 250 tys. do ok. 700 tys. zł. Budynek będzie składał się z 8 kondygnacji naziemnych oraz 2 podziemnych. Każdy z lokali będzie wyposażony w przestronny balkon lub w przypadku mieszkań położonych na parterze – prywatny ogródek. Te położone z kolei na najwyższych piętrach będą posiadały duże, przeszklone tarasy o powierzchni do 104 m2, z których będzie się rozpościerał urzekający widok na otaczającą panoramę Kołobrzegu. W budynku znajdą się również: garaż podziemny oraz komórki lokatorskie. Prace budowlane obejmujące drugi etap inwestycji rozpoczęły się w lipcu 2019 r. Podmiotem odpowiedzialnym za generalne wykonawstwo w obiekcie jest renomowana, warszawska spółka Silvernix Sp. z o.o. z grupy Damax.

Inwestycja jest zlokalizowana w spokojnej, pełnej zieleni okolicy na Wyspie Solnej, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Zaledwie krótki spacer dzieli osiedle od piaszczystej plaży oraz Portu Jachtowego. Jednocześnie lokalizacja zapewnia bliskość centrum miasta z jego licznymi atrakcjami. Ze względu na ograniczoną ilość działek budowlanych w okolicy, to jedna z ostatnich nowych inwestycji realizowanych w tak atrakcyjnej części Kołobrzegu.

Osiedle będzie charakteryzowało się wysokim standardem, o którym świadczyć będą m.in. prestiżowe udogodnienia. Do dyspozycji mieszkańców przeznaczono m.in. całodobową recepcję. O dobrą kondycję fizyczną będzie można zadbać w salach fitness, na zadaszonym basenie o powierzchni 50 m2 oraz na siłowni zewnętrznej. Relaks zapewni obecność gabinetu SPA oraz sauny. Wyjątkowym atutem będzie także strefa lunchowa z cateringiem/możliwością zamówienia posiłku, w której będzie można skosztować świeżych potraw i aromatycznej kawy. Na terenie inwestycji zaplanowano liczne nasadzenia roślinności charakterystycznej dla rejonów nadbałtyckich. Odpoczynek na świeżym powietrzu zagwarantują ażurowe pergole. Dla najmłodszych mieszkańców zaprojektowano plac zabaw w centralnej części kompleksu. Na terenie osiedla zaplanowano łącznie 564 miejsca parkingowe (zlokalizowane w garażu podziemnym oraz miejsca postojowe naziemne).

Wyspa Solna to miejsce stworzone dla osób, które chcą wykorzystać czas spędzony w Kołobrzegu, letniej stolicy Polski, do maksimum. Bogate zaplecze udogodnień, komfortowe mieszkania, przemyślany, nowoczesny projekt oraz atrakcyjna lokalizacja nieopodal portu jachtowego w samym sercu Kołobrzegu to czynniki, które wyróżniają inwestycję na tle okolicznej zabudowy. To doskonała propozycja zarówno dla osób, które poszukują nieruchomości w kurorcie na użytek własny, jak i dla tych, którzy chcą zainwestować i zarabiać na wynajmie zakupionego lokalu turystom licznie odwiedzającym Kołobrzeg – mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna Sp. z o.o.

Architektura kompleksu inspirowana jest krajobrazem nadmorskim. Budynek „E” charakteryzuje wykorzystanie licznych przeszkleń, które nadają mu lekkości, a także odbijają otaczającą kompleks przyrodę. Istotnym materiałem wykorzystanym w projekcie jest również drewno, które podkreśli inspirację naturą. W projekcie uwzględniono również nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Jego autorem jest uznana pracownia Płaskowicki + Partnerzy Architekci, która na swoim koncie ma I nagrodę w konkursie Property Design Awards w kategorii bryła-hotel oraz wiele zrealizowanych projektów m.in. Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku czy hotel Radisson Blu Resort w Świnoujściu

Więcej informacji o kompleksie można znaleźć na stronie www.wyspasolna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.