JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa
Pasjonaci skandynawskiego stylu oraz miłośnicy prostych, użytkowych pomysłów na aranżację wnętrz, mają powód do zadowolenia. Od 12 maja mogą korzystać z szerokiej oferty sklepu JYSK, który przeniósł się do Atrium Kasztanowa z dotychczasowej lokalizacji. JYSK to duńska sieć handlowa oferująca „wszystko do domu” oraz wyposażenie biura i ogrodu. Sklep zajmuje powierzchnię 1 500 m kw. i jest ulokowany na parterze galerii.
JYSK to miejsce chętnie odwiedzane przez mieszkańców Piły. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroki asortyment elementów kojarzonych z domem: meble, pościel, tekstylia łazienkowe, materace do sypialni, dekoracje, a także mnóstwo artykułów przydatnych do aranżacji balkonu lub ogrodu. Marka reprezentuje wysoką jakość wykonania i dbałość o precyzję, jednocześnie oferując bardzo przystępne ceny. Wszystkie produkty utrzymane są w prostym i minimalistycznym stylu skandynawskim, cieszącym się od lat dużą popularnością w Polsce.
- JYSK jest kolejną po Żabce marką, która doceniła naszą lokalizację i zdecydowała się dołączyć do grona naszych najemców. Wierzymy, że sklep z szeroką ofertą akcesoriów wyposażenia domu i ogrodu, w bardzo atrakcyjnych cenach, odpowie na potrzeby klientów z naszego regionu i stanie się dla nich kolejnym powodem do regularnych odwiedzin naszego centrum– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Sklep zaaranżowany został według najnowszej koncepcji sieci JYSK, określanej jako Koncept 3.0., zapewniającej klientom więcej pomysłów i rozwiązań do aranżacji wnętrz. Artykuły z oferty prezentowane są na specjalnych ekspozycjach, dzięki którym klienci mogą zainspirować się sposobem łączenia różnych produktów czy też wzorów we własnych domach. Przestronny salon z kolei pozwala odwiedzającym na zapoznanie się z bogatą ofertą, jak również na przetestowanie asortymentu JYSK na miejscu, w dogodnych i klimatycznych warunkach.
„Wszystko dla domu” w skandynawskim stylu
Oprócz stałego asortymentu, w wiosennej ofercie JYSK pojawią się także artykuły do upiększania ogrodów, balkonów oraz tarasów. Tegoroczna kolekcja została stworzona w oparciu o nowoczesne wzornictwo skandynawskie, nawiązujące do naturalnych form i tekstur. Co ważne, opiera się ona również na ekologicznych surowcach, pochodzących z recyklingu, certyfikowanym drewnie czy ekologicznej bawełnie wykorzystanej w tekstyliach. Marka JYSK przywiązuje dużą uwagę do zrównoważonego rozwoju: produkcja wyrobów odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich walorów użytkowych asortymentu.
Otwarcie nowej lokalizacji JYSK to moment wyjątkowych okazji cenowych oraz rabatów sięgających nawet 80% (na wybrany asortyment). Dla pierwszych 100 klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 50 złotych, firma JYSK przygotowała w prezencie poduszki ozdobne.
- Nowy salon JYSK to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dostarczając im pełną gamę wysokiej jakości artykułów w przystępnej cenie. Nasze produkty reprezentują prostą i naturalną estetykę skandynawskiego stylu. Skutecznie łączą w sobie cechy użytkowe i dekoracyjne. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą w naszym nowym salonie coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do Atrium Kasztanowa! - mówi Sylwia Filimon kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.
Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.