Komunikaty PR

JYSK w ofercie Atrium Kasztanowa

2021-05-11  |  14:50
Biuro prasowe

Pasjonaci skandynawskiego stylu oraz miłośnicy prostych, użytkowych pomysłów na aranżację wnętrz, mają powód do zadowolenia. Od 12 maja mogą korzystać z szerokiej oferty sklepu JYSK, który przeniósł się do Atrium Kasztanowa z dotychczasowej lokalizacji. JYSK to duńska sieć handlowa oferująca „wszystko do domu” oraz wyposażenie biura i ogrodu. Sklep zajmuje powierzchnię 1 500 m kw. i jest ulokowany na parterze galerii.

 

JYSK to miejsce chętnie odwiedzane przez mieszkańców Piły. W nowo otwartym salonie klienci znajdą szeroki asortyment elementów kojarzonych z domem: meble, pościel, tekstylia łazienkowe, materace do sypialni, dekoracje, a także mnóstwo artykułów przydatnych do aranżacji balkonu lub ogrodu. Marka reprezentuje wysoką jakość wykonania i  dbałość o precyzję, jednocześnie oferując bardzo przystępne ceny. Wszystkie produkty utrzymane są w  prostym i minimalistycznym stylu skandynawskim, cieszącym się od lat dużą popularnością w Polsce.

 

- JYSK jest kolejną po Żabce marką, która doceniła naszą lokalizację i zdecydowała się dołączyć do grona naszych najemców. Wierzymy, że sklep z szeroką ofertą akcesoriów wyposażenia domu i ogrodu, w bardzo atrakcyjnych cenach, odpowie na potrzeby klientów z naszego regionu i stanie się dla nich kolejnym powodem do regularnych odwiedzin naszego centrummówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Sklep zaaranżowany został według najnowszej koncepcji sieci JYSK, określanej jako Koncept 3.0., zapewniającej klientom więcej pomysłów i rozwiązań do aranżacji wnętrz. Artykuły z oferty prezentowane są na specjalnych ekspozycjach, dzięki którym klienci mogą zainspirować się sposobem łączenia różnych produktów czy też wzorów we własnych domach. Przestronny salon z kolei pozwala odwiedzającym na zapoznanie się z bogatą ofertą, jak również na przetestowanie asortymentu JYSK na miejscu, w dogodnych i klimatycznych warunkach.

 

„Wszystko dla domu” w skandynawskim stylu

Oprócz stałego asortymentu, w wiosennej ofercie JYSK pojawią się także artykuły do upiększania ogrodów, balkonów oraz tarasów. Tegoroczna kolekcja została stworzona w oparciu o nowoczesne wzornictwo skandynawskie, nawiązujące do naturalnych form i tekstur. Co ważne, opiera się ona również na ekologicznych surowcach, pochodzących z recyklingu, certyfikowanym drewnie czy ekologicznej bawełnie wykorzystanej w tekstyliach. Marka JYSK przywiązuje dużą uwagę do zrównoważonego rozwoju: produkcja wyrobów odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich walorów użytkowych asortymentu.

Otwarcie nowej lokalizacji JYSK to moment wyjątkowych okazji cenowych oraz rabatów sięgających nawet 80% (na wybrany asortyment). Dla pierwszych 100 klientów, którzy zrobią zakupy za minimum 50 złotych, firma JYSK przygotowała w prezencie poduszki ozdobne.

 

- Nowy salon JYSK to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dostarczając im pełną gamę wysokiej jakości artykułów w przystępnej cenie. Nasze produkty reprezentują prostą i naturalną estetykę skandynawskiego stylu. Skutecznie łączą w sobie cechy użytkowe i dekoracyjne. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą w naszym nowym salonie coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy do Atrium Kasztanowa! - mówi Sylwia Filimon kierownik komunikacji i PR, JYSK Polska.

 

Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.