Komunikaty PR

Kabanosy 3 ziarna – nowy roślinny produkt od marki Tarczyński

2021-05-07  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 0.56 MB )

Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została właśnie o kolejny produkt – roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to idealna propozycja dla miłośników chrupiących i zdrowych przekąsek. Znajdziemy w nich słonecznik, siemię lniane i nasiona chia. Kabanosy 3 ziarna dostępne są na rynku od 4 maja.

 

Dynamiczny rozwój linii Rośl-Inne

 

Marka Tarczyński obserwując rynkowe trendy i wsłuchując się w głosy konsumentów, którzy stale poszukują nowych źródeł białka, w październiku 2020 r. wprowadziła na rynek przekąski produkowane w 100% z roślinnych składników. Kabanosy sygnowane hasłem „bez kęsa mięsa” szybko zyskały uznanie konsumentów, zdobywając także branżowe nagrody, w tym m.in. I miejsce w plebiscycie Najlepszy Produkt 2021 i wyróżnienie w plebiscycie Roślinnie Jemy. Zaskoczeniem nie jest zatem fakt dynamicznego rozwoju linii Rośl-Inne. Do oryginalnych Kabanosów Roślinnych oraz pikantnych Kabanosów Piri-Piri dołączył właśnie bogaty w witaminy i minerały Kabanos 3 ziarna.

 

- Aktualnie już 65,5% konsumentów sięga po produkty roślinne lub wyraża zainteresowanie nimi. Wśród nich największą grupę stanowią osoby młode w wieku 18-34 lat. Jesteśmy aktualnie numerem 2 wśród marek wege – blisko połowa konsumentów zna nasze roślinne produkty. To duże wyróżnienie, ale także ogromne wyzwanie mobilizujące nas do działania, którego efektem jest m.in. dzisiejsza premiera Kabanosów 3 ziarna – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu firmy Tarczyński S.A.

 

Chrupiąca przekąska pełna zdrowych dodatków

 

Nowy smak kabanosów Rośl-Innych to doskonała przekąska dla miłośników chrupiących i zdrowych dodatków. Produkty wzbogacone zostały o 3 ziarna, określane mianem superfood:  SŁONECZNIK, SIEMIE LNIANE oraz nasiona CHIA. Stanowią one bogactwo wartościowych minerałów oraz witamin, które pełnią  szczególnie ważną rolę w diecie wegańskiej.

 

Idealnie skomponowany skład roślinnego mięsa nadaje produktom charakterystyczną teksturę i unikalny wędzony smak, a dodatek ziaren podkreśla kruchość kabanosów,  spełniającą tym samym obietnicę TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.