Kakadu Zoo pomaga zwierzakom. Podsumowanie Zbiórki Świątecznej dla Schronisk!

Zakończyła się kolejna edycja Zbiórki Świątecznej organizowanej przez Kakadu Zoo, jednego z liderów branży zoologicznej w Polsce. Tegoroczna edycja mająca na celu pomoc samotnym zwierzakom w schroniskach i fundacjach przyniosło znaczące rezultaty. Kakadu Zoo, już po raz kolejny, wykazało się zaangażowaniem społeczności klientów – udało się zebrać imponującą ilość środków, które trafiły do 63 schronisk i fundacji w całym kraju.
W trakcie tegorocznej zbiórki udało się zgromadzić różnorodne produkty, takie jak przekąski, legowiska, zabawki oraz karmy dla psów i kotów. Te niezbędne artykuły przyczynią się do poprawy warunków życia zwierząt i sprawią, że ich pobyt w schroniskach stanie się bardziej komfortowy. Wszystko to jest rezultatem hojności i dobroci serc klientów sklepów Kakadu, którzy zaangażowali się w akcję.
– Jesteśmy poruszeni niezwykłym zaangażowaniem naszych klientów w tegoroczną Zbiórkę Świąteczną dla Schronisk. To nie tylko zwykła akcja charytatywna, ale prawdziwie serdeczna inicjatywa, w której nasi klienci włączają się w niezwykły sposób. To nie tylko zbieranie produktów, to wyraz ich miłości i troski o te zwierzęta, które są często zapomniane. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w nasze działania! -mówi Jarosław Szymkiewicz – Dyrektor Zarządzający Kakadu Zoo.
Niewątpliwie warto podkreślić, że akcja Zbiórki Świątecznej dla Schronisk jest już tradycją w Kakadu Zoo. To dowód na stałe zaangażowanie firmy w sprawy dobroczynności i troskę o dobro zwierząt. Klientów sklepów Kakadu Zoo nie tylko łączy pasja do zwierząt, ale również chęć niesienia pomocy tym, które potrzebują wsparcia. Pomaganie jest fajne!

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Unia Europejska

Ukraińska kultura cierpi na wstrzymaniu pomocy z USA. Wiele projektów potrzebuje wsparcia UE
Rosyjska agresja ma ogromny i destrukcyjny wpływ na ukraiński sektor kultury. Zniszczeniu uległo wiele obiektów kultury, wstrzymano działalność wielu instytucji kultury, a możliwości finansowania kultury drastycznie ograniczone. Ukraiński sektor kultury potrzebuje więc wsparcia ze strony Europy, zwłaszcza w kontekście wstrzymania pomocy ze strony USA. Programy takie jak Kreatywna Europa, Erasmus+ czy inicjatywy na rzecz zachowania dziedzictwa kulturowego zapewniają kluczowe wsparcie różnym sektorom kulturalnym.
Handel
Rośnie zainteresowanie białymi rybami jak dorsz czy mintaj. W Polsce zaledwie 5–10 proc. sprzedaży pochodzi ze zrównoważonych połowów

ONZ podaje, że ponad 37 proc. światowych zasobów ryb jest poławianych w sposób niezrównoważony, czyli zagrażający środowisku i populacjom morskim. Przeciwdziałanie przełowieniu jest o tyle istotne, że ryby i owoce morza stanowią ważne źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na świecie. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszą się białe ryby jak mintaj czy dorsz. Choć trzy czwarte poławianych białych ryb pochodzi z certyfikowanych rybołówstw, to produkty MSC stanowią obecnie zaledwie 5–10 proc. wszystkich produktów z białych ryb dostępnych na polskim rynku.
Prawo
KE chce uznawania rodzicielstwa we wszystkich krajach. Europosłanka PiS nazywa to de facto legalizacją surogacji

Jak podaje Komisja Europejska, nawet 2 mln dzieci może dotyczyć sytuacja, w której ich rodzice nie są uznawani w innych państwach członkowskich UE. Od kilku lat na forum Unii toczą się prace nad rozporządzeniem, które ma uregulować transgraniczne uznawanie rodzicielstwa. – To próba obejścia wyłącznych kompetencji państw członkowskich w zakresie polityki rodzinnej i legalizacji surogacji. Nie potrzebujemy, szczególnie w tych trudnych czasach, rewolucji ideologicznej – ocenia europosłanka PiS Jadwiga Wiśniewska.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.