Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw
Marka Kamis od zawsze dbała o najwyższą jakość swoich produktów, bo jest to jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze przypraw przez klientów. Tej jesieni asortyment marki powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.
Marka Kamis (należąca do firmy McCormick), która istnieje na rynku już od 1991 roku, wciąż zaskakuje swoich konsumentów innowacyjnymi propozycjami, dokładając wszelkich starań, by dać konsumentom wszystko, co najlepsze. Są to produkty bezpieczne, najwyższej jakości, pochodzące ze sprawdzonych upraw z różnych zakątków świata – od 3,4 tysiąca zaufanych, lokalnych rolników. Jakość oferowanych przez markę przypraw przedstawia hasło platformy reklamowej marki „Dokładnie taki smak!”, za którym kryje się gwarancja ulubionego smaku Polaków. Kamis stawia również na autentyczne smaki oraz inspiruje do kulinarnych podróży z wykorzystaniem swoich produktów.
Przyprawiaj wygodnie
Tej jesieni marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadza do dystrybucji ulubione przyprawy Polaków w nowoczesnych, wygodnych, atrakcyjnych wizualnie słoiczkach. W nowej linii produktów dostępnych jest 10 najlepiej rotujących przypraw jednorodnych: cynamon mielony, papryka ostra, papryka słodka, kurkuma, czosnek granulowany, bazylia, oregano, majeranek, tymianek i pieprz czarny mielony. Dlaczego nowe opakowania są tak wyjątkowe? Ponieważ zapewniają zachowanie dłuższej świeżości ziół i przypraw, maja wygodne zamknięcie, które pomieści łyżeczkę, a do tego słoiczki można uzupełniać, przez co są przyjazne dla środowiska. Choć ich cena jest nieznacznie wyższa niż tradycyjnych przypraw w saszetkach, większość konsumentów, którzy testowali słoiczki, chętnie powtórzyliby ten zakup i uważają je za dobrą innowację. Dzięki nim niejedno danie nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego smaku, o czym marka będzie niejednokrotnie przekonywać swoich konsumentów w trakcie trwania jesiennej kampanii.
Lepsza widoczność na półce
Marka Kamis zadba także o doskonałą dostępność i widoczność swoich „Top 10” przypraw w słoiczkach. Odbędzie się to za pomocą odpowiedniego wsparcia komunikacyjnego, dedykowanych materiałów POS w sklepach, podkreślających jakość produktów KAMIS, a także atrakcyjnego systemu półkowego, m.in. boxów i zjeżdżalni, które pozwolą na lepsze wyeksponowanie produktów.
![Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1506446130,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie
![Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2079972812,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
![Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1329818174,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/czeresnie-jared-subia-a5-3eb4ez-m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy
Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.
Prawo
Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/asystencja-osobista-praca-foto2,w_133,r_png,_small.png)
Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.
Bankowość
Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bos-ekologiczne-projekty-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.