Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw
Marka Kamis od zawsze dbała o najwyższą jakość swoich produktów, bo jest to jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze przypraw przez klientów. Tej jesieni asortyment marki powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.
Marka Kamis (należąca do firmy McCormick), która istnieje na rynku już od 1991 roku, wciąż zaskakuje swoich konsumentów innowacyjnymi propozycjami, dokładając wszelkich starań, by dać konsumentom wszystko, co najlepsze. Są to produkty bezpieczne, najwyższej jakości, pochodzące ze sprawdzonych upraw z różnych zakątków świata – od 3,4 tysiąca zaufanych, lokalnych rolników. Jakość oferowanych przez markę przypraw przedstawia hasło platformy reklamowej marki „Dokładnie taki smak!”, za którym kryje się gwarancja ulubionego smaku Polaków. Kamis stawia również na autentyczne smaki oraz inspiruje do kulinarnych podróży z wykorzystaniem swoich produktów.
Przyprawiaj wygodnie
Tej jesieni marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadza do dystrybucji ulubione przyprawy Polaków w nowoczesnych, wygodnych, atrakcyjnych wizualnie słoiczkach. W nowej linii produktów dostępnych jest 10 najlepiej rotujących przypraw jednorodnych: cynamon mielony, papryka ostra, papryka słodka, kurkuma, czosnek granulowany, bazylia, oregano, majeranek, tymianek i pieprz czarny mielony. Dlaczego nowe opakowania są tak wyjątkowe? Ponieważ zapewniają zachowanie dłuższej świeżości ziół i przypraw, maja wygodne zamknięcie, które pomieści łyżeczkę, a do tego słoiczki można uzupełniać, przez co są przyjazne dla środowiska. Choć ich cena jest nieznacznie wyższa niż tradycyjnych przypraw w saszetkach, większość konsumentów, którzy testowali słoiczki, chętnie powtórzyliby ten zakup i uważają je za dobrą innowację. Dzięki nim niejedno danie nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego smaku, o czym marka będzie niejednokrotnie przekonywać swoich konsumentów w trakcie trwania jesiennej kampanii.
Lepsza widoczność na półce
Marka Kamis zadba także o doskonałą dostępność i widoczność swoich „Top 10” przypraw w słoiczkach. Odbędzie się to za pomocą odpowiedniego wsparcia komunikacyjnego, dedykowanych materiałów POS w sklepach, podkreślających jakość produktów KAMIS, a także atrakcyjnego systemu półkowego, m.in. boxów i zjeżdżalni, które pozwolą na lepsze wyeksponowanie produktów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.