Komunikaty PR

Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalności

2020-09-04  |  10:15
Biuro prasowe

Gospodarka Europy ponownie się otwiera. DB Schenker z rozległą siecią centrów logistycznych, wspierając walkę z kryzysem wywołanym koronawirusem, ułatwia firmom nowy start. Przekaz ten jest głównym punktem nowej ogólnoeuropejskiej kampanii multimedialnej. W ramach której na drogach spotkać można 1000 ciężarówek z hasztagiem #WeKeepEuropeMoving („Utrzymujemy Europę w ruchu”). – Jesteśmy Europejczykami, od wielu lat tworzymy wspólną wizję Europy – mówi Helmut Schweighofer, CEO of the European Region DB Schenker.

Jako największy dostawca usług logistycznych w Europie, firma posiada 430 biur i najbardziej rozbudowaną sieć oddziałów. – Zgodnie z mottem „nigdy dalej niż 100 kilometrów od naszych klientów” DB Schenker jest w dużej mierze odpowiedzialny za nową normalność po kryzysie – mówi Schweighofer. – Chcemy, by Europa i nasi klienci stali się silniejsi. I robimy, co w naszej mocy, by to osiągnąć.

Ciągłość i optymalizacja zapewniają niezawodne działanie

W czasie kryzysu logistycy pracowali nad wzmocnieniem swoich procesów i realizacją planów inwestycyjnych. Ta postawa wyraźnie się opłaciła: – Jechaliśmy dalej, zachowując ten sam wysoki poziom jakości, nawet kiedy zamknięto granice – mówi Cyrille Bonjean, Executive Vice President Land Transport Europe. Narzędzia informacyjne opracowane specjalnie na potrzeby tego rodzaju kryzysu zapewniły klientom pełną kontrolę nad przesyłkami, umożliwiając im odpowiednie planowanie, nawet w szczytowym momencie zakazów i ograniczeń. Jednak cyfrowe, bezkontaktowe procesy zapewniające bezpieczeństwo i terminową realizację dostaw przetrwają na długo po kryzysie. Dodatkowo w ciągu ostatnich miesięcy spółka DB Schenker otworzyła nowe centra logistyczne w kilku krajach europejskich.

– Nie tylko pozwoli to na zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszej obsługi, ale oznacza również, że jesteśmy dobrze przygotowani na sytuacje nadzwyczajne. Po otwarciu granic byliśmy gotowi natychmiast rozpocząć świadczenie nowych, bezpiecznych, „normalnych” usług – dodał Bonjean. Uruchomiliśmy ponownie nawet system Premium – usługę z gwarancją zwrotu pieniędzy w przypadku opóźnień.

Kampania DB Schenker wyznacza nowy kierunek działań w ramach „nowej normalności”.

Bohaterami kampanii DB Schenker są pracownicy i kierowcy ciężarówek. Opowiadają oni o swoich działaniach podczas lockdownu – w serwisach społecznościowych, mailingach i spotach wideo. Hashtag jest widoczny na ponad 1000 spośród 31 000 ciężarówek DB Schenker, które codziennie jeżdżą po Europie.

O DB Schenker

Firma zatrudnia około 76 200 pracowników w ponad 2100 lokalizacjach i przeszło 130 krajach. Jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Świadczy usługi transportu lądowego, lotniczego i morskiego, a także oferuje kompleksowe rozwiązania logistyczne i zarządzania globalnymi łańcuchami dostaw z jednego źródła.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE Biuro prasowe
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.