Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalności
Gospodarka Europy ponownie się otwiera. DB Schenker z rozległą siecią centrów logistycznych, wspierając walkę z kryzysem wywołanym koronawirusem, ułatwia firmom nowy start. Przekaz ten jest głównym punktem nowej ogólnoeuropejskiej kampanii multimedialnej. W ramach której na drogach spotkać można 1000 ciężarówek z hasztagiem #WeKeepEuropeMoving („Utrzymujemy Europę w ruchu”). – Jesteśmy Europejczykami, od wielu lat tworzymy wspólną wizję Europy – mówi Helmut Schweighofer, CEO of the European Region DB Schenker.
Jako największy dostawca usług logistycznych w Europie, firma posiada 430 biur i najbardziej rozbudowaną sieć oddziałów. – Zgodnie z mottem „nigdy dalej niż 100 kilometrów od naszych klientów” DB Schenker jest w dużej mierze odpowiedzialny za nową normalność po kryzysie – mówi Schweighofer. – Chcemy, by Europa i nasi klienci stali się silniejsi. I robimy, co w naszej mocy, by to osiągnąć.
Ciągłość i optymalizacja zapewniają niezawodne działanie
W czasie kryzysu logistycy pracowali nad wzmocnieniem swoich procesów i realizacją planów inwestycyjnych. Ta postawa wyraźnie się opłaciła: – Jechaliśmy dalej, zachowując ten sam wysoki poziom jakości, nawet kiedy zamknięto granice – mówi Cyrille Bonjean, Executive Vice President Land Transport Europe. Narzędzia informacyjne opracowane specjalnie na potrzeby tego rodzaju kryzysu zapewniły klientom pełną kontrolę nad przesyłkami, umożliwiając im odpowiednie planowanie, nawet w szczytowym momencie zakazów i ograniczeń. Jednak cyfrowe, bezkontaktowe procesy zapewniające bezpieczeństwo i terminową realizację dostaw przetrwają na długo po kryzysie. Dodatkowo w ciągu ostatnich miesięcy spółka DB Schenker otworzyła nowe centra logistyczne w kilku krajach europejskich.
– Nie tylko pozwoli to na zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszej obsługi, ale oznacza również, że jesteśmy dobrze przygotowani na sytuacje nadzwyczajne. Po otwarciu granic byliśmy gotowi natychmiast rozpocząć świadczenie nowych, bezpiecznych, „normalnych” usług – dodał Bonjean. Uruchomiliśmy ponownie nawet system Premium – usługę z gwarancją zwrotu pieniędzy w przypadku opóźnień.
Kampania DB Schenker wyznacza nowy kierunek działań w ramach „nowej normalności”.
Bohaterami kampanii DB Schenker są pracownicy i kierowcy ciężarówek. Opowiadają oni o swoich działaniach podczas lockdownu – w serwisach społecznościowych, mailingach i spotach wideo. Hashtag jest widoczny na ponad 1000 spośród 31 000 ciężarówek DB Schenker, które codziennie jeżdżą po Europie.
O DB Schenker
Firma zatrudnia około 76 200 pracowników w ponad 2100 lokalizacjach i przeszło 130 krajach. Jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Świadczy usługi transportu lądowego, lotniczego i morskiego, a także oferuje kompleksowe rozwiązania logistyczne i zarządzania globalnymi łańcuchami dostaw z jednego źródła.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.