Komunikaty PR

Kampania promująca warzywa bez pozostałości pestycydów

2021-11-29  |  14:40
Biuro prasowe

W ostatnich latach zaobserwować można dynamiczne zmiany w trendach konsumenckich. Część z nich uległa dodatkowemu przyspieszeniu i wzmocnieniu w pandemicznej rzeczywistości. – Konsumenci są przede wszystkim coraz bardziej świadomi i wymagający – mówi Mariola Małkowska, Product Manager w Bonduelle Polska. – Dotyczy to wielu obszarów – oczywiście w ogromnej mierze wiąże się z jakością produktów, ich czystym składem i tym, jaką stanowią one wartość w zbilansowanej diecie. Ale spojrzenie konsumentów na działania producentów jest dziś dużo szersze. Liczy się także zrównoważony sposób produkcji i odpowiedzialność społeczna. W Bonduelle tworzymy produkty z myślą o zdrowiu ludzi i dobrostanie planety, podejmując i realizując w tym zakresie wiele konkretnych zobowiązań.

Innowacyjna technologia – bez pozostałości pestycydów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom świadomych konsumentów, Bonduelle, jako jedyna firma w Polsce, oferuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Warzywa mogą zawierać pozostałości pestycydów, czyli środków ochrony roślin, które spożywane w nadmiarze szkodzą. Znak „Bez pozostałości pestycydów” potwierdza, że każda partia tych warzyw Bonduelle jest przebadana w akredytowanych laboratoriach zewnętrznych, gdzie weryfikowany jest brak pozostałości ponad 500 cząsteczek różnych pestycydów, w granicach oznaczalności (<0,01 ppm). Co ważne, Bonduelle stosuje tu bardziej rygorystyczne normy niż te wymagane przez prawo.

W asortymencie Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów” są dostępne warzywa mrożone oraz warzywa w puszkach.

  • NOWOŚĆ – Fasolka szparagowa Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
  • Groszek Zielony Bonduelle Już przygotowane na parze „Bez pozostałości pestycydów”
  • Kukurydza Złocista Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”
  • Groszek Tradycyjny Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów”

Tak smakuje dobro - wiedza i inspiracja

Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które podejmuje firma na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych. Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.