Kampania „Przyjemność z Poznania”
Kampania wspiera launch linii klasycznych tabliczek 100 gramowych. W ramach rebrandingu, zmianie uległy opakowania, na których widnieje również nowe logo. Modyfikacja znaku firmowego Terravita jest konsekwencją całkowicie nowej strategii pozycjonowania marki. – Dotychczasowe logo funkcjonowało od początku istnienia firmy, czyli od niemal 40 lat, wymagało zatem odświeżenia – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Nowe liternictwo znaku Terravita zostało delikatnie zmiękczone i dopracowane. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiemu rozwiązaniu dotychczasowi konsumenci nie będą zdezorientowani, a nowy znak odbierany będzie jako bardziej przyjazny.
Zmiana strategii pozycjonowania znajduje też wyraz w nowych opakowaniach flagowych czekolad Terravita, promowanych w kampanii. – Wyjątkowe, odręczne ilustracje podkreślają nasze przywiązanie do wartości, naturalność i regionalizm – zaznacza Janusz Łyczak. – Prosty font przekazuje jakościowy skład czekolad, a kolory dedykowane poszczególnym wariantom komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe oraz aksamitną konsystencję naszych czekolad.
Wszystkie przeprowadzone zmiany spina hasło kampanii: „Przyjemność z Poznania”. – Przyjemność zawsze towarzyszy czekoladzie – mówi Janusz Łyczak. - Nasze hasło z jednej strony osadza markę w tej niezwykle istotnej kategorii przyjemności i zachęca do spróbowania/poznania nowej Terravity. Z drugiej strony, poprzez hasło kampanii odwołujemy się do regionalnego charakteru naszych produktów. Terravita to polska firma z niemal 40-letnią tradycją. Od początku istnienia, nasze czekolady są produkowane w Poznaniu. Stawiając niezmiennie na autentyczność i lokalność, przeprowadzamy zmiany, dzięki którym Terravita zyska wyrazistość, spójność i impaktowość tak potrzebne w konkurencyjnym otoczeniu marek czekoladowych.
Range nowych czekolad, promowanych w kampanii „Przyjemność z Poznania” obejmuje 12 wariantów, dostosowanych do preferencji konsumentów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.