KappAhl kolejnym najemcą odzieżowym Atrium Molo
Atrium Molo wprowadziło do portfolio kolejną markę odzieżową. Ofertę centrum wzmocnił szwedzki KappAhl. Otwarty w marcu salon zajmuje powierzchnię 665 m kw. i znajduje się na poziomie 0 w pobliżu sklepów Deichmann i 4F.
W nowo otwartym salonie KappAhl, klienci znajdą kolekcje skierowane do szerokiej grupy odbiorców – kobiet, mężczyzn, a także przyszłych mam i dzieci. Oprócz odzieży, marka oferuje także szeroki wybór dodatków takich jak torby, paski czy biżuteria, a także kosmetyki oraz bieliznę.
Kompleksowa oferta marki KappAhl
Jedną z najbardziej popularnych kolekcji jest linia ubranek niemowlęcych i dziecięcych Newbie, która powstaje z najwyższej jakości ekologicznych i przyjaznych środowisku tkanin. Dzięki temu od kilku lat cieszy się ogromną popularnością wśród rodziców.
Tym, co wyróżnia ofertę modową KappAhl od konkurencji, jest wspieranie ruchu „body positive”. Zgodnie z propagowaną ideą, marka oferuje kolekcję odzieży plus size. Kolekcja XLNT jest tworzona z uwzględnieniem najnowszych trendów, tak, aby każda kobieta mogła czuć się wyjątkowo.
Do mężczyzn skierowana jest linia odzieży Hampton Republic 27. Kolekcja jest połączeniem stylu casual z preppy, który kojarzony jest z modą obowiązującą na kampusach amerykańskich college'ów.
– KappAhl to marka odzieżowa dla całej rodziny, dlatego cieszy nas fakt, że dołączyła do naszego portfolio, znacząco poszerzając ofertę Atrium Molo w tym segmencie. Co więcej, marka prowadzi szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju - zaczynając od ekologicznego procesu produkcji, poprzez promocję idei zero waste wśród klientów. Wierzę, że ten czynnik zachęci naszych klientów nie tylko do zakupów, ale również aktywnego udziału w prowadzonych przez nią inicjatywach – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.
Odpowiedzialna moda
W sklepach marki organizowana jest zbiórka tekstyliów (chwilowo wstrzymana ze względu na epidemię), które następnie przekazywane są firmie zajmującej się recyklingiem. Szwedzki producent oferuje także akcesoria takie jak różne wzory łat oraz uchwyty na urwany suwak, dzięki którym można samodzielnie naprawić lekko uszkodzone ubrania.
– Otwarcie salonu w Atrium Molo jest dla nas bardzo ważnym wydarzeniem. Pracujemy nad odbudowaniem naszej pozycji w handlu tradycyjnym, która została zaburzona przez pandemię. Atrium Molo cieszy się ugruntowaną i dobrą pozycją w Szczecinie, co czyni go dla nas idealnym partnerem biznesowym – mówi Agnieszka Skrybant, Country Manager, KappAhl.
Salony marki znajdują się także w Atrium Promenada, Atrium Reduta oraz Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-molo.pl/ oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.