Kartą Diners Club kupisz bilety komunikacji miejskiej online m.in. w Warszawie,
Diners Club Polska rozszerza akceptację o portale i aplikacje oferujące bilety komunikacji miejskiej w 5 miastach, w tym 4 wojewódzkich. Są to Warszawa, Wrocław, Łódź, Bydgoszcz i Jaworzno. Klienci mogą kupować bilety za pośrednictwem 7 serwisów i aplikacji należących do Mennicy Polskiej.
Diners Club Polska systematycznie powiększa krajową sieć akceptacji kart płatniczych. Od sierpnia do grona nowych akceptantów dołączyły 4 serwisy internetowe oraz 3 aplikacje mobilne, które oferują bilety komunikacji miejskiej w 5 polskich miastach. Klienci mogą płacić kartami Diners Club i Discover zarówno za bilety jednorazowe, jak i okresowe. Popularność codziennych płatności kartami Diners Club rośnie, podobnie jak korzystanie z komunikacji miejskiej.
- Cieszymy się z udanej współpracy z Mennicą Polską, do której należą wiodące na rynku aplikacje i portale internetowe, umożliwiające zakup biletów komunikacji miejskiej. Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów a dzięki partnerom takim, jak Mennica Polska, First Data Polska SA należąca do Fiserv i Dotpay umacniamy naszą obecność wśród liderów płatności bezgotówkowych. Kolejne projekty uatrakcyjnienia oferty dla klientów indywidulanych i biznesowych Diners Club są w trakcie realizacji – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.
Lista nowych akceptantów:
• aplikacja mobilna Urbancard Wrocław,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Warszawa,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Łódź,
• portal wtp.waw.pl,
• portal bydgoskakartamiejska.com.pl,
• portal urbancard.pl,
• portal kartamiejska.pl.
Wszystkie aplikacje oraz trzy portale (bydgoskakartamiejska.pl, urbancard.pl i kartamiejska.pl) są własnością Mennicy Polskiej, natomiast operatorem systemu płatniczego jest DotPay. W przyszłości rozszerzenie obejmie również Poznań oraz Lublin, a także automaty stacjonarne i mobilne Mennicy Polskiej. Akceptacja w ztm.waw.pl jest wynikiem współpracy z First Data Polska SA należącą do Fiserv.
Powszechna akceptacja
Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Castorama, IKEA, Leroy Merlin oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Diners Club Polska rozszerza również akceptację w miejscach, gdzie to tej pory płatności bezgotówkowe były ograniczone.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w 1,3 mln bankomatów. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl
Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.