Katalog „Kulinarne podróże” E.Leclerc z własną kampanią online
E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”. Głównym jej celem jest dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie szerokiego wyboru produktów marek własnych jako tańszej alternatywy, ale równie dobrej jakości co produktów znanych marek w momencie szalejącej inflacji w kraju. Konsumenci z aplikacją Bonus mogą w lipcu skorzystać z atrakcyjnych promocji na specjały kuchni nawet z najdalszych zakątków świata.
Poziom inflacji wg GUS wyniósł w maju 15,6% (r/r). W takiej sytuacji klienci coraz chętniej szukają alternatyw do produktów drogich marek na rzecz – nieustępującym ich jakościowo – produktów oferowanych przez sieci sklepowe.
Celem kampanii jest zaprezentowanie szeregu produktów dostępnych w sklepach E.Leclerc budowanie świadomości i wzmocnienie wizerunku Wiodącej Marki oraz promocja wśród klientów aplikacji Bonus. Dzięki jej zainstalowaniu każdy klient będzie mógł skorzystać ze zniżek nawet do 44% na potrawy prosto z kuchni włoskiej i orientalnej.
Na potrzeby kampanii E.Leclerc przygotował cykl trzech katalogów, w których zostały zaprezentowane grupy produktów z różnych krajów. Motywem przewodnim gazetek jest hasło „Kulinarne podróże”, nawiązujące do najpopularniejszych kuchni świata. Wielbiciele wschodnich smaków będą mogli kupić np. makaron sojowy, ekstrakt z miąższu kokosa czy ryż jaśminowy. Miłośnicy kuchni włoskiej – ser gorgonzola, makaron tagliatelle czy deser Tiramisu.
Klienci, mając do dyspozycji całą gamę produktów marek własnych, będą mogli wyczarować w kuchni prawdziwe specjały, a inspiracją do tego będą przepisy dostępne w mobilnej aplikacji Bonus.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.