KATARZYNA PIETRACZYK-MYŚLIWY NA CZELE TEAMU SOCIAL MEDIA AGENCJI ESPERIENZA. KAM
Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.
Esperienza Creative Technology doświadczenie ma w swoim DNA (esperienza: z włoskiego doświadczenie). To przede wszystkim wiedza i kompetencje multidyscyplinarnego zespołu. Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienzie, mówi o swoim zespole „Mam szczęście, przywilej pracować z seniorskim teamem Social Media managerek i managerów. To specjaliści, którzy korzystają z różnych umiejętności z zakresu kreacji, analityki i optymalizacji kampanii”. Co według niej jest powodem sukcesu zespołu? „Podstawą skutecznej komunikacji każdej marki jest trafne zmapowanie oczekiwań jej odbiorców. Nie wszystkie brandy potrzebują designerskiego, butikowego podejścia, ale wszystkie potrzebują zrozumienia konsumenta. Dlatego z jednej strony rozwijamy craftowość kreacji i nietuzinkowość komunikacji, tworzymy content skrojony na miarę konkretnych grup celowych. Z drugiej, oferujemy naszym Klientom rozwiązania smart, opierające się na sztucznej inteligencji i automatyzacji” – odpowiada dyrektorka działu social media.
Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy ze środowiskiem social mediów jest związana od początku swojej kariery, czyli już ponad 10 lat. Odpowiadała za komunikację topowych brandów z różnych branż, m.in. Dom Development, Huawei, Fujifilm Instax, Indigo Nails, Viledy, Nationale-Nederlanden, Skin79, dr Oetker, Guseppe, Feliciana. Od kilku lat z powodzeniem zarządza pracą teamu managerów, moderatorów i content kreatorów. Teraz, wraz z zespołem Esperienza Creative Technology, implementuje rozwiązania odpowiadające dynamicznym zmianom na rynku, oczekiwaniom nowego konsumenta i współczesnym potrzebom firm i marek.
Jednym z przykładów takich rozwiązań jest autorska usługa Esperienzy: Content Generator, projekt Kamila Siekierzyńskiego, lidera produkcji własnych rozwiązań Agencji. Content Generator zrzesza twórców internetowych, wykorzystując przy tym innowacyjne narzędzia i sposoby generowania i edycji treści tekstowych i wizualnych. Powstały w efekcie tej współpracy content jest autentyczny i wysokiej jakości, a także w największym stopniu dopasowany do potrzeb konkretnych marek. Na Content Generator składają się trzy pakiety usług, User Generated Content (UGC), mikro-influencer marketing oraz marketing rekomendacji. Warto zaznaczyć jednak, że pakiety stanowią jedynie punkt wyjścia do współpracy z klientami, do których Esperienza zawsze podchodzi indywidualnie.
„Content Generator stworzyliśmy czerpiąc z aktualnych badań, obserwacji i analiz trendów oraz dynamicznie zmieniającego się współczesnego rynku technologicznego. Jest to nasz autorski i unikatowy w swojej istocie projekt. Nic nie zapowiada, aby rosnące znaczenie contentu w internecie i mediach społecznościowych miało w najbliższym czasie ulec zmianie. Nasze podejście do produkcji contentu jest nie tylko znacznie bardziej autentyczne, transparentne i demokratyzujące, ale najzwyczajniej w świecie potrzebne. Innymi słowy, uważamy, że oddanie głosu twórcom internetowym jest po prostu hot i najwyższy czas, aby więcej marek zdało sobie z tego sprawę. Można powiedzieć, że system Content Generator to nasz głos w dyskusji o przyszłości marketingu i roli nowych technologii. Mimo że projekt dopiero wystartował, już teraz obserwujemy wymierne efekty, a to napędza nas do dalszego rozwoju. Poszerzamy grono Klientów, którzy korzystają z Content Generatora i stale udoskonalamy to narzędzie. Do współpracy aktywnie zapraszamy Twórczynie i Twórców internetowych, którzy mogą zgłaszać się za pośrednictwem naszych profili w mediach społecznościowych, strony www albo wysyłając maila na adres ciao@esperienza.agency” – wyjaśnia Kamil Siekierzyński, AI & Automation Manager w Esperienza Creative Technology.
Innowacyjne rozwiązania, holistyczne podejście do komunikacji i doświadczenie ekspertów przekładają się na dynamiczny rozwój firmy. Choć Esperienza zadebiutowała pod koniec 2023 roku, to już może pochwalić się nowymi współpracami. W ostatnich tygodniach do grona jej partnerów dołączyły m.in. Hama Polska, Answear.Lab i SGI Deweloper.
Specjalizujący się w experience marketingu zespół Esperienzy nie spoczywa jednak na laurach. „Daj się poznać! Odwiedź nasze social media i bądźmy w kontakcie” – zachęcają, kierując te słowa nie tylko do potencjalnych klientów, ale także pracowników.
Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency
Śledź nasze social media:
https://www.facebook.com/esperienza.agency/
https://www.instagram.com/esperienza.agency/
https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/
https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.