Komunikaty PR

KATARZYNA PIETRACZYK-MYŚLIWY NA CZELE TEAMU SOCIAL MEDIA AGENCJI ESPERIENZA. KAM

2024-02-13  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.15 MB )

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

Esperienza Creative Technology doświadczenie ma w swoim DNA (esperienza: z włoskiego doświadczenie). To przede wszystkim wiedza i kompetencje multidyscyplinarnego zespołu. Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy, Social Media Director w Esperienzie, mówi o swoim zespole „Mam szczęście, przywilej pracować z seniorskim teamem Social Media managerek i managerów. To specjaliści, którzy korzystają z różnych umiejętności z zakresu kreacji, analityki i optymalizacji kampanii”. Co według niej jest powodem sukcesu zespołu? „Podstawą skutecznej komunikacji każdej marki jest trafne zmapowanie oczekiwań jej odbiorców. Nie wszystkie brandy potrzebują designerskiego, butikowego podejścia, ale wszystkie potrzebują zrozumienia konsumenta. Dlatego z jednej strony rozwijamy craftowość kreacji i nietuzinkowość komunikacji, tworzymy content skrojony na miarę konkretnych grup celowych. Z drugiej, oferujemy naszym Klientom rozwiązania smart, opierające się na sztucznej inteligencji i automatyzacji” – odpowiada dyrektorka działu social media.

Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy ze środowiskiem social mediów jest związana od początku swojej kariery, czyli już ponad 10 lat. Odpowiadała za komunikację topowych brandów z różnych branż, m.in. Dom Development, Huawei, Fujifilm Instax, Indigo Nails, Viledy, Nationale-Nederlanden, Skin79, dr Oetker, Guseppe, Feliciana. Od kilku lat z powodzeniem zarządza pracą teamu managerów, moderatorów i content kreatorów. Teraz, wraz z zespołem Esperienza Creative Technology, implementuje rozwiązania odpowiadające dynamicznym zmianom na rynku, oczekiwaniom nowego konsumenta i współczesnym potrzebom firm i marek.

Jednym z przykładów takich rozwiązań jest autorska usługa Esperienzy: Content Generator, projekt Kamila Siekierzyńskiego, lidera produkcji własnych rozwiązań Agencji. Content Generator zrzesza twórców internetowych, wykorzystując przy tym innowacyjne narzędzia i sposoby generowania i edycji treści tekstowych i wizualnych. Powstały w efekcie tej współpracy content jest autentyczny i wysokiej jakości, a także w największym stopniu dopasowany do potrzeb konkretnych marek. Na Content Generator składają się trzy pakiety usług, User Generated Content (UGC), mikro-influencer marketing oraz marketing rekomendacji. Warto zaznaczyć jednak, że pakiety stanowią jedynie punkt wyjścia do współpracy z klientami, do których Esperienza zawsze podchodzi indywidualnie.

„Content Generator stworzyliśmy czerpiąc z aktualnych badań, obserwacji i analiz trendów oraz dynamicznie zmieniającego się współczesnego rynku technologicznego. Jest to nasz autorski i unikatowy w swojej istocie projekt. Nic nie zapowiada, aby rosnące znaczenie contentu w internecie i mediach społecznościowych miało w najbliższym czasie ulec zmianie. Nasze podejście do produkcji contentu jest nie tylko znacznie bardziej autentyczne, transparentne i demokratyzujące, ale najzwyczajniej w świecie potrzebne. Innymi słowy, uważamy, że oddanie głosu twórcom internetowym jest po prostu hot i najwyższy czas, aby więcej marek zdało sobie z tego sprawę. Można powiedzieć, że system Content Generator to nasz głos w dyskusji o przyszłości marketingu i roli nowych technologii. Mimo że projekt dopiero wystartował, już teraz obserwujemy wymierne efekty, a to napędza nas do dalszego rozwoju. Poszerzamy grono Klientów, którzy korzystają z Content Generatora i stale udoskonalamy to narzędzie. Do współpracy aktywnie zapraszamy Twórczynie i Twórców internetowych, którzy mogą zgłaszać się za pośrednictwem naszych profili w mediach społecznościowych, strony www albo wysyłając maila na adres ciao@esperienza.agency” – wyjaśnia Kamil Siekierzyński, AI & Automation Manager w Esperienza Creative Technology.  

Innowacyjne rozwiązania, holistyczne podejście do komunikacji i doświadczenie ekspertów przekładają się na dynamiczny rozwój firmy. Choć Esperienza zadebiutowała pod koniec 2023 roku, to już może pochwalić się nowymi współpracami. W ostatnich tygodniach do grona jej partnerów dołączyły m.in. Hama Polska, Answear.Lab i SGI Deweloper.

Specjalizujący się w experience marketingu zespół Esperienzy nie spoczywa jednak na laurach. „Daj się poznać! Odwiedź nasze social media i bądźmy w kontakcie” – zachęcają, kierując te słowa nie tylko do potencjalnych klientów, ale także pracowników.

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agency

Śledź nasze social media:

https://www.facebook.com/esperienza.agency/

https://www.instagram.com/esperienza.agency/

https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/

https://www.tiktok.com/@esperienza.agency

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.