Komunikaty PR

KATOWICKA WSPIERA ŚLĄSKICH LEKARZY

2020-04-08  |  13:29
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Indywidualni ludzie, stowarzyszenia czy firmy inicjują wiele działań, realnie wspierających służbę zdrowia w czasie koronawirusa. Galeria Katowicka, należąca do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzana przez APSYS Polska, aktywnie włączyła się w akcję „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”. Dzięki jej pomocy 500 przyłbic wyprodukowanych metodą 3D trafi docelowo do ponad 30 śląskich szpitali. Katowicka wspiera też akcje oddawania krwi.

Galeria Katowicka, będąca integralną częścią miasta i codziennego życia jego mieszkańców, stara się zawsze czynnie reagować na potrzeby otoczenia. Teraz centrum zaangażowało się w stawienie czoła wyzwaniom związanym ze stanem pandemii. Katowicka aktywnie wspiera dwie ważne społecznie akcje - oddawanie krwi oraz inicjatywę regionalnego stowarzyszenia działającego na rzecz produkcji przyłbic metodą 3D dla medyków.

Dzięki zapewnionym przez Katowicką środkom finansowym, w ramach akcji „Śląsk drukuje dla medyków w koronie”, większość szpitali na Śląsku zostanie wyposażona w ochronne przyłbice drukowane metodą 3D. 500 przyłbic gotowych będzie do końca kwietnia. Dotychczas Galeria Katowicka zasponsorowała przygotowanie przyłbic dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Szpitala Miejskiego w Gliwicach, Rudzie Śląskiej i Siemianowicach Śląskich - to jeszcze nawet nie połowa zadeklarowanej liczby. - Jesteśmy w kontakcie z organizatorem akcji i - w razie potrzeby - będziemy reagować na zgłoszenia kolejnych szpitali - deklaruje Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Druga ważna inicjatywa to wsparcie honorowego krwiodawstwa. Krew potrzebna jest nieprzerwanie, dlatego w marcu, na placu przed Galerią Katowicką, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w mobilnym ambulansie prowadziło zbiórkę krwi. Katowicka aktywnie promowała te działania. Mieszkańcy regionu odpowiedzieli na apel i licznie stawili się w punktach RCKiK, dzięki czemu zapasy krwi osiągnęły satysfakcjonujący poziom.

- Czujemy się odpowiedzialni za lokalną społeczność i naszych niezwykle lojalnych klientów. We wszystkich działaniach, jakie prowadzimy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, na pierwszym miejscu stawiamy wsparcie otoczenia. Także i teraz, w tej niełatwej dla wszystkich rzeczywistości, nie mogło zabraknąć Katowickiej wśród podmiotów aktywnie działających i niosących realną, praktyczną pomoc. Dzięki współpracy z regionalnymi organizacjami możemy robić to mądrze i w sposób absolutnie transparentny - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.