Komunikaty PR

Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie

2024-11-21  |  11:45
Biuro prasowe

Bolt zorganizował w Warszawie pierwsze spotkanie dla kierowczyń korzystających z platformy Bolt. Spotkanie pod nazwą Forum Bezpieczeństwa miało na celu wymianę doświadczeń i dialog, a także szczegółowe przedstawienie rozwiązań bezpieczeństwa dostępnych dla kierowczyń na platformie.  Spotkanie zwieńczyła krótka sesja treningowa, przeprowadzona przez fundację Feminoteka. 

Pierwsze spotkanie dla kierowczyń korzystających z platformy Bolt, zorganizowane zostało pod koniec września w Warszawie. W pilotażowej edycji wydarzenia udział wzięło kilkanaście uczestniczek. Podczas spotkania kierowczyniom zostały szczegółowo przedstawione dostępne w aplikacji rozwiązania bezpieczeństwa, m.in wykrywanie nieprawidłowości w czasie przejazdu, nagrywanie dźwięku w czasie przejazdu, udostępnianie szczegółów przejazdu, przycisk SOS dla kierowcy czy też pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych. Równie ważnym punktem spotkania było omówienie wyzwań związanych z bezpieczeństwem oraz wymiana doświadczeń i najlepszych praktyk. Niewątpliwym atutem spotkania była możliwość nawiązania bezpośrednich relacji między sami kierowczyniami oraz z zespołem Bolt. 

- Zdajemy sobie sprawę, że bycie kierowczynią wciąż dzisiaj nie jest łatwe, a panujące krzywdzące stereotypy w tym nie pomagają. Dlatego postanowiliśmy sporóbować nowego formatu i zgromadziliśmy reprezentantki społeczności kierowczyń z naszej platformy, aby lepiej się z nimi poznać i porozmawiać, a przede wszystkim wyposażyć je w wiedzę na temat rozwiązań bezpieczeństwa, które są dostępne w aplikacji Bolt. Bardzo dziękujemy również za wsparcie fundacji Feminoteka, która jak zawsze stanęła na wysokości zadania – komentuje Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa  Bolt w Polsce.

Merytoryczną część spotkania zakończyła prelekcja Jolanty Gawędy, przedstawicielki fundacji Feminoteka. Ekspertka poświęciła czas na zadanie kilku ważnych pytań uczestniczkom, skłaniając nimi do refleksji, a następnie zaprezentowała techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Na koniec poruszyła również kwestię technik asertywności, które są przydatne, gdy kobietom brakuje pewności siebie. 

- Misją Feminoteki jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet w każdym obszarze życia, a w tym przypadku pracy zawodowej, we wciąż jeszcze zmaskulinizowanym środowisku. Prowadząc zajęcia i widząc aktywność, zaangażowanie i wzajemne wsparcie kierowczyń, jestem pewna że Bolt jest miejscem, gdzie mogą się realizować w bezpiecznych warunkach i uzyskując korzyści finansowe i prywatne – powiedziała Jolanta Gawęda, wiceprezeska fundacji Feminoteka. 

Spotkanie zorganizowane w formie warsztatowo- prelekcyjnej spotkało się z pozytywną reakcją kierowczyń. Uczestniczki doceniły możliwość porozmawiania o rozwiązaniach bezpieczeństwa, dopytanie o ich działanie, a także możliwość poznania się z innymi kierowczyniami. 

- Regularnie korzystam z aplikacji Bolt, to mój sposób na dorobienie oraz dobrze czuję się za kółkiem. Bardzo się cieszę, że Bolt zorganizował takie spotkanie. Dla mnie najciekawiej było posłuchać o rozwiązaniach na platformie- mogłam na bieżąco zadać nurtujące mnie pytania. Ciekawie było też posłuchać porad ekspertki fundacji Feminoteka. Warto też podkreślić, że na spotkaniu panowała naprawdę świetna atmosfera - podsumowała Wiktoria Sachajko, kierowczyni i jedna z uczestniczek spotkania. 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, carsharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawy jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach Biuro prasowe
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku
Motoryzacja Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej
2024-11-18 | 13:30

Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej

•           Samochody Lexusa z 2024 roku produkcji w atrakcyjnej ofercie
Motoryzacja Ruszyła akcja Poznaj zespół Bolt - edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń
2024-11-13 | 14:45

Ruszyła akcja "Poznaj zespół Bolt"- edukacja w taksówkach z rozwiązań bezpieczeń

Od 13 do 15 listopada w aplikacji Bolt w Warszawie można zamówić przejazd w specjalnej kategorii Poznaj zespół Bolt. Pasażerowie, którzy zdecydują się na ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.