Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Nowa rzeczywistość stawia przed kompleksami handlowo-rozrywkowymi zupełnie inne wymagania. Jak radzi sobie w niej Katowicka? W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria uzyskała wysokie oceny. Wyniki te wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie czeka na nich szereg funkcjonalnych udogodnień.
Od 2018 roku Apsys Polska zleca zewnętrznej firmie, SANA Consulting, przeprowadzenie w swoich obiektach obiektywnej oceny ich działalności oraz dostępnych rozwiązań. Audyt 2020 był szczególny ze względu na panującą pandemię COVID-19. Po raz pierwszy brano pod uwagę m.in. stosowanie się do zasad reżimu sanitarnego oraz zaleceń GIS-u, politykę informacyjną, dostępność środków higienicznych i wiele innych, kluczowych dla bezpieczeństwa kryteriów.
Jak w opinii specjalistów funkcjonuje Galeria Katowicka? Czy spełnia rygorystyczne wymagania sanitarne?
Okazuje się, że śląskie centrum handlowo-rozrywkowe w audycie wypadło celująco i - co więcej – jego ocena wzrosła w porównaniu z poprzednimi latami. Z przeprowadzonych analiz wynika, że Katowicka doskonale radzi sobie w zupełnie nowej rzeczywistości, realizując wytyczne w aż 96%. To jednak nie wszystko! Galeria uzyskała także 100% wynik w kategorii udogodnień w zakupach.
- Bardzo cieszymy się z niezwykle wysokich ocen przeprowadzonego w ostatnim czasie audytu. Są one lustrzanym odbiciem wielowymiarowych działań oraz ogromu pracy i starań, jakie wkładamy na co dzień w prawidłowe funkcjonowanie Galerii Katowickiej. Przede wszystkim od zawsze dbamy o najwyższe standardy sanitarne, gdyż niezmiennie kwestią nadrzędną pozostaje dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Aktualnie pracujemy nad rozwinięciem szczególnie istotnego społecznie projektu - „Katowicka dla Autyzmu”, dzięki któremu Galeria już od kilku lat jest miejscem przyjaznym osobom o obniżonej tolerancji na bodźce zewnętrzne – dodaje.
Jak Galeria Katowicka dba o bezpieczeństwo klientów?
Od początku pandemii COVID-19 zarządzający bardzo poważnie podeszli do kwestii zapewnienia klientom maksymalnie wysokiego poczucia komfortu w czasie wizyt. Ściśle przestrzegane jest m.in. zakrywanie ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do poszczególnych lokali oraz zachowanie dystansu i limitów. W częściach wspólnych działa system zliczający klientów, a każdy z najemców dba o stosowanie się do zakładanych limitów. O podstawowych zasadach przypominają nie tylko najemcy i obsługa Katowickiej, ale również grafiki informacyjne oraz dedykowane komunikaty w radiowęźle. Na terenie całego budynku dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, w obiekcie znajduje się też maseczkomat. Maseczki są również dostępne za symboliczny punkt w programie lojalnościowym oraz bezpłatnie rozdawane przy różnych okazjach. Zawsze można je też odebrać w punkcie informacyjnym. Cyklicznie odkażane są wszystkie newralgiczne miejsca i elementy pasaży handlowych, urządzenia oraz toalety, a Pokój Rodzica z Dzieckiem czy Pokój Wyciszenia są dodatkowo ozonowane.
- Minął już ponad rok, od kiedy funkcjonujemy w najwyższym reżimie sanitarnym, aby stale zapewniać naszym klientom bezpieczeństwo pobytu. Mimo, że przez ten czas nieco oswoiliśmy się z obecnym porządkiem świata, to podobnie jak nasi Klienci, my również z niecierpliwością oczekujemy na możliwość powrotu do normalności. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do gry w pełnym składzie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.