Komunikaty PR

Klienci Katowickiej w Galerii czują się bezpiecznie

2021-04-07  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Nowa rzeczywistość stawia przed kompleksami handlowo-rozrywkowymi zupełnie inne wymagania. Jak radzi sobie w niej Katowicka? W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria uzyskała wysokie oceny. Wyniki te wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie czeka na nich szereg funkcjonalnych udogodnień.

Od 2018 roku Apsys Polska zleca zewnętrznej firmie, SANA Consulting, przeprowadzenie w swoich obiektach obiektywnej oceny ich działalności oraz dostępnych rozwiązań. Audyt 2020 był szczególny ze względu na panującą pandemię COVID-19. Po raz pierwszy brano pod uwagę m.in. stosowanie się do zasad reżimu sanitarnego oraz zaleceń GIS-u, politykę informacyjną, dostępność środków higienicznych i wiele innych, kluczowych dla bezpieczeństwa kryteriów.

Jak w opinii specjalistów funkcjonuje Galeria Katowicka? Czy spełnia rygorystyczne wymagania sanitarne?

Okazuje się, że śląskie centrum handlowo-rozrywkowe w audycie wypadło celująco i - co więcej – jego ocena wzrosła w porównaniu z poprzednimi latami. Z przeprowadzonych analiz wynika, że Katowicka doskonale radzi sobie w zupełnie nowej rzeczywistości, realizując wytyczne w aż 96%. To jednak nie wszystko! Galeria uzyskała także 100% wynik w kategorii udogodnień w zakupach.

- Bardzo cieszymy się z niezwykle wysokich ocen przeprowadzonego w ostatnim czasie audytu. Są one lustrzanym odbiciem wielowymiarowych działań oraz ogromu pracy i starań, jakie wkładamy na co dzień w prawidłowe funkcjonowanie Galerii Katowickiej. Przede wszystkim od zawsze dbamy o najwyższe standardy sanitarne, gdyż niezmiennie kwestią nadrzędną pozostaje dla nas bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Aktualnie pracujemy nad rozwinięciem szczególnie istotnego społecznie projektu - „Katowicka dla Autyzmu”, dzięki któremu Galeria już od kilku lat jest miejscem przyjaznym osobom o obniżonej tolerancji na bodźce zewnętrzne – dodaje.

Jak Galeria Katowicka dba o bezpieczeństwo klientów?

Od początku pandemii COVID-19 zarządzający bardzo poważnie podeszli do kwestii zapewnienia klientom maksymalnie wysokiego poczucia komfortu w czasie wizyt. Ściśle przestrzegane jest m.in. zakrywanie ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do poszczególnych lokali oraz zachowanie dystansu i limitów. W częściach wspólnych działa system zliczający klientów, a każdy z najemców dba o stosowanie się do zakładanych limitów. O podstawowych zasadach przypominają nie tylko najemcy i obsługa Katowickiej, ale również grafiki informacyjne oraz dedykowane komunikaty w radiowęźle. Na terenie całego budynku dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, w obiekcie znajduje się też maseczkomat. Maseczki są również dostępne za symboliczny punkt w programie lojalnościowym oraz bezpłatnie rozdawane przy różnych okazjach. Zawsze można je też odebrać w punkcie informacyjnym. Cyklicznie odkażane są wszystkie newralgiczne miejsca i elementy pasaży handlowych, urządzenia oraz toalety, a Pokój Rodzica z Dzieckiem czy Pokój Wyciszenia są dodatkowo ozonowane.

- Minął już ponad rok, od kiedy funkcjonujemy w najwyższym reżimie sanitarnym, aby stale zapewniać naszym klientom bezpieczeństwo pobytu. Mimo, że przez ten czas nieco oswoiliśmy się z obecnym porządkiem świata, to podobnie jak nasi Klienci, my również z niecierpliwością oczekujemy na możliwość powrotu do normalności. Mamy nadzieję, że już niebawem wrócimy do gry w pełnym składzie – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser Biuro prasowe
2024-04-23 | 11:25

Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez klientów kawiarnia
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-04-23 | 11:00

Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży

  Grupa Primavera Parfum, jedyny w Polsce w pełni kompleksowy hub e-commerce dla marek kosmetycznych, rozszerza swoje kanały sprzedaży. Należący do grupy sklep Tagomago.pl pojawił się na platformie Erli.pl oraz w czeskiej wersji
Handel Rozwiązania Grupy Żabka motywują do działań na rzecz naszej planety
2024-04-23 | 09:50

Rozwiązania Grupy Żabka motywują do działań na rzecz naszej planety

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi, którego celem jest przypominanie o tym, jak ważne jest dbanie o nasze wspólne dobro – środowisko naturalne. Idea ta wpisana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.