Komunikaty PR

Klienci Toyota Bank ponownie zaoszczędzą na stacjach paliw

2021-08-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną już edycją dobrze znanej kierowcom promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Zmotoryzowani klienci banku posiadający Moto Konto, w dalszym ciągu będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda na koncie, poziomu oszczędności w banku oraz realizacji wymaganych transakcji kartą. Do akcji mogą przystąpić kierowcy aut wszystkich marek.

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest realizowana przez Toyota Bank Polska od kilku lat i cieszy się coraz większą popularnością wśród zmotoryzowanych klientów, szczególnie w czasach gdy ceny na stacjach paliw dochodzą do rekordowych poziomów. Bank postanowił wystartować z kolejną edycją, która tym razem potrwa od 1 sierpnia do 31 stycznia 2022 roku.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” zostaje przedłużona na niezmiennych warunkach względem poprzedniej edycji. Po raz kolejny klienci, w zależności od wysokości swojego średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Toyota Bank oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu środków za tzw. transakcje petrol.

Zwrot z tytułu zakupu paliwa mogą uzyskać kierowcy aut wszystkich marek. Nieco prostsze warunki przysługują posiadaczom aut marki Toyota i Lexus. Jednak na najbardziej preferencyjne warunki, mogą liczyć klienci, którzy swoje auta sfinansowali lub zdecydują się sfinansować w Toyota Financial Services. W okresie trwania promocji można zaoszczędzić nawet 180 zł na paliwie a także zyskać dodatkową premię w wysokości 600 zł za dołączenie do świata Toyoty.

Przystąpienie do promocji jest niezwykle łatwe - wystarczy zarejestrować się w dedykowanej aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanować przy jej pomocy kod Azteq z dowodu rejestracyjnego auta. Aplikacja ta daje klientom także szereg innych możliwości, takich jak szybki i intuicyjny monitoring kwot przysługujących im w ramach zwrotu oraz wgląd do bieżącego salda. Dzięki niej można także szybko sprawdzić, jakie jeszcze warunki należy spełnić, aby wejść na wyższy poziom bonusów. Poprzez aplikację klienci otrzymują także dostęp do aktualnych produktów finansowych oraz ofert specjalnych i promocji ze świata Toyoty. Ponadto, mogą oni sprawdzać swoją historię transakcji paliwowych i łatwo analizować wydatki na stacjach paliw.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oparta jest na rachunku osobistym dla zmotoryzowanych. Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym.

- Moto Konto to doskonała oferta na polskim rynku, dedykowana wszystkim posiadaczom samochodów. Dzięki kolejnemu przedłużeniu promocji, kierowcy aut wszystkich marek, ponownie mogą zaoszczędzić na wydatkach związanych z paliwem. W obecnym okresie, kiedy ceny na stacjach benzynowych dochodzą do rekordowych poziomów, spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania akcją - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse PODSUMOWANIE WYNIKÓW FINANSOWYCH GK RAFAMET ZA I PÓŁROCZE 2021 Biuro prasowe
2021-09-15 | 11:00

PODSUMOWANIE WYNIKÓW FINANSOWYCH GK RAFAMET ZA I PÓŁROCZE 2021

Za I półrocze GK RAFAMET odnotowała stratę w wysokości 2.369 tys. zł, wobec 3.339 tys. zł straty netto analogicznego okresu roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży
Finanse Pożycz swoje pieniądze i osiągnij zysk inwestując w nieruchomości!
2021-09-15 | 01:00

Pożycz swoje pieniądze i osiągnij zysk inwestując w nieruchomości!

Pożycz swoje pieniądze i osiągnij zysk inwestując w nieruchomości! Banki czerpią zyski z pieniędzy znajdujących się na naszych lokatach, pożyczając je na wyższą stawkę, niż ta,
Finanse Grupa INPRO zwiększa efektywność biznesu
2021-09-14 | 13:00

Grupa INPRO zwiększa efektywność biznesu

Grupa INPRO podsumowała wyniki finansowe za I półrocze 2021 roku. W tym okresie uzyskała skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży na poziomie 113,1 mln zł oraz wypracowała 14,9 mln

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Handel

InPost wprowadza nową usługę dla e-handlu. Przesyłki w wybranych miastach będą dostarczane do paczkomatu tego samego dnia

W Łodzi i Warszawie rusza nowa usługa InPost – Same Day Delivery, dzięki której dostawa przesyłek do paczkomatu na terenie miasta jest możliwa tego samego dnia. Jak zapowiada spółka, do końca roku usługa będzie dostępna na 20 największych polskich rynkach. Co ważne, za dostawę w ten sam dzień nie będzie pobierana dodatkowa opłata. – W ten sposób podnosimy poprzeczkę dla wszystkich graczy na rynku, którzy dostarczają przesyłki – zapowiada Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost SA.

Prawo

Wchodzą w życie przepisy przerywające procesy reprywatyzacyjne. Właściciele nieruchomości będą dochodzić odszkodowań przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka

16 września wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu postępowania administracyjnego, która ma uniemożliwić zwrot nieruchomości odebranych przez władze państwowe po II wojnie światowej. Wprowadza bowiem limit 30 lat na uznawanie roszczeń reprywatyzacyjnych. Przeciwnicy nowej regulacji wskazują, że oznacza ona przerwanie wszystkich procesów reprywatyzacyjnych, co uniemożliwi poszkodowanym odzyskanie bezprawnie zagrabionego mienia. Z drugiej jednak strony oznacza też zakończenie tysięcy spraw, które do tej pory zalegały w urzędach, ponieważ nie można było odnaleźć spadkobierców przedwojennych właścicieli. Dla osób, którym zostanie odebrane prawo do roszczeń, rozwiązaniem będzie skierowanie skargi do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

Finanse

Po wprowadzeniu Polskiego Ładu część przedsiębiorców będzie rezygnować z podatku liniowego. To może pociągnąć za sobą szkody dla gospodarki

Około 700 tys. przedsiębiorców rozliczających się podatkiem liniowym zostanie najmocniej dotkniętych planowanymi zmianami w ramach Polskiego Ładu. Zwiększenie im obciążeń, nawet jeśli wyniesie 4,9 proc. zamiast 9 proc., bez możliwości odliczenia kwoty wolnej od podatku, czyli planowanych 30 tys. zł, może spowodować, że część przedsiębiorców zrezygnuje z tej formy opodatkowania. – Tymczasem od 2004 roku, kiedy ją wprowadzono, przyniosła ona wiele korzyści zarówno dla firm, jak i budżetu państwa – mówi Rzecznik MŚP Adam Abramowicz, który zbiera podpisy pod petycją w sprawie zablokowania niekorzystnych zmian. Podpisało ją już ponad 52 tys. osób.

Konsument

Polacy postrzegają podgrzewacze tytoniu jako zamiennik papierosa. Sięgają po nie, bo nie chcą zrywać z nałogiem [DEPESZA]

Podgrzewacze tytoniu są dla palaczy w Polsce najbliższym substytutem tradycyjnych papierosów – wynika z badania Maison & Partners dla Federacji Konsumentów. Wpływa na to podobny wygląd paczki z wkładami, ich zapach i smak tytoniu. Badani konsumenci, którzy sięgają po podgrzewacze, na ogół nie zamierzają definitywnie rozstawać się z nałogiem, ale szukają mniej szkodliwego zastępnika dla klasycznego „dymka”. Częściej to e-papierosy są traktowane jako pierwszy krok do całkowitego rzucenia palenia.