Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.
Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią, a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd leasingowanym autem.
Funkcjonalności aplikacji obejmują:
- Szybki dostęp do dokumentów: Klienci mogą łatwo przeglądać faktury, noty księgowe oraz dokonywać szybkich płatności online.
- Podgląd umów i pojazdów: Aplikacja umożliwia śledzenie danych związanych z umowami oraz finansowanych pojazdami.
- Złożenie dyspozycji: Klienci mogą wykonywać różne operacje związane z umowami, takie jak pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju czy zgoda na modyfikacje pojazdu.
- Wykup pojazdu: Istnieje możliwość zgłoszenia zamiaru wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania.
- Generowanie duplikatów faktur: Aplikacja umożliwia samodzielne generowanie potrzebnych dokumentów.
Biometria i płatności online
Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów. Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań finansowych z poziomu smartfona.
Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i finansami.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO. Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.