Komunikaty PR

Klient na pierwszym miejscu, czyli co wpływa na sukces salonu VW FS STORE

2024-02-27  |  13:30
Biuro prasowe

Biznes to nie tylko wyniki i zyski – dla Volkswagen Financial Services STORE to także ludzie i relacje. Potwierdzają to wyniki ankiety dla klientów, którą przeprowadzono w 2023 roku. W pytaniach oceniających pracę doradców VW FS STORE, aż 77 proc. badanych wskazało, że są oni zdecydowanie najmocniejszą stroną tego miejsca. W minionym roku przełożyło się to na wzrost wyników sprzedaży salonu.

Volkswagen Financial Services STORE w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 36 to salon sprzedaży samochodów używanych dla wymagających. Można w nim znaleźć używane, poleasingowe samochody z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA i Volkswagen Samochody Dostawcze). Eksperci salonu przywiązują dużą uwagę do jakości aut, które są sprawdzane pod względem technicznym, posiadają pewną historię oraz potwierdzone wyposażenie. Jednak kluczowe w działaniu VW FS STORE jest budowanie opartej na zaufaniu relacji z klientami.

Skupienie na konsumencie kluczem do sukcesu

Ofertę w salonie VW FS STORE stworzono w taki sposób, żeby odpowiedzieć na potrzeby klientów. Inwestowanie w budowanie długotrwałej, dobrej relacji jest korzystne dla każdej ze stron. VW FS ma tego świadomość i właśnie dlatego to istotny element strategii firmy, a potwierdzenia skuteczności tej decyzji można doszukiwać się w rosnących wynikach sprzedażowych VW FS STORE.

Pod koniec 2023 roku w salonie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów, podczas którego sprawdzono m.in. wskaźnik poleceń NPS (Net Promoter Score). Wynika z niego, że ponad połowa (62 proc.) klientów jest skłonna do polecenia salonu po wizycie. Dodatkowo znaczna część (77 proc.) twierdzi, że najmocniejszą stroną VW FS STORE jest praca doradców, co potwierdza, że usługi oferowane są na najwyższym poziomie.

Jesteśmy dumni, że w pytaniach oceniających pracę doradców VW FS STORE aż 77 proc. klientów stwierdziło, że to oni są zdecydowanie najmocniejszą stroną naszego salonu. Osoby, które nas odwiedziły, oceniły bardzo wysoko ich kompetencje, chęć pomocy i zaangażowanie. Pokazuje to, że idziemy w dobrym kierunku – komentuje Jakub Rosłon, menedżer salonu Volkswagen Financial Services STORE.

Kim są klienci salonu VW FS STORE?

Volkswagen Financial Services STORE podzielił się informacjami o tym, jakie grupy klientów dokonały zakupu w 2023 roku. Samochody najczęściej kupowały firmy – łącznie było to aż 74 proc. wszystkich transakcji (z czego połowa to JDG). Lekki wzrost zanotowała natomiast liczba osób fizycznych, które zdecydowały się na skorzystanie z oferty VW FS STORE. W 2023 r. było to 18 proc. (więcej o 3 p.p. w porównaniu z 2022 rokiem).

Co ciekawe, w zeszłym roku znacznie wzrósł odsetek aut kupionych przez pracowników firmy Volkswagen Financial Services. Dane pokazały, że było to aż 7 proc. wszystkich transakcji (wzrost z 1 proc. w 2022 r.).

Nie tylko sprzedaż, ale też finansowanie i dodatkowe produkty

Salon VW FS STORE nie skupia się wyłącznie na dostarczaniu jakościowych samochodów używanych. Równie ważny jest aspekt korzystnego finansowania. Ubiegłoroczne dane zebrane na zlecenie VW FS wskazują, że klienci chętnie korzystają z tego wsparcia. W 2023 r. aż 85 proc. z zakupionych w VW FS STORE aut klienci postanowili sfinansować w kredycie lub leasingu od Volkswagen Financial Services.

Wyniki to jednak efekt nie tylko sprzedaży aut i finansowania. Ważnymi elementami, które dopełniają całość i mają wpływ na ostateczną kalkulację, są dodatkowe produkty takie jak ubezpieczenie i pakiety serwisowe. Również w tych obszarach VW FS STORE osiągnął bardzo dobre rezultaty. W zeszłym roku aż 90 proc. kupujących samochód w salonie skorzystało z ubezpieczenia komunikacyjnego od Volkswagen Financial Services. Z kolei na zakup pakietu serwisowego zdecydowało się 39 proc. klientów. Wyniki z 2023 roku potwierdzają, że kupujący są świadomi oferty i jest ona odpowiednio dopasowana do ich potrzeb.

Klient na pierwszym miejscu

Działania wokół salonu VW FS STORE wpisują się w myśl przewodnią Volkswagen Financial Services opartą na klientocentryczności. To próba zrozumienia perspektywy klientów i skupieniu się na ich potrzebach, na każdym etapie działania. Wszystko po to, żeby dostarczyć im odpowiednio dopasowane produkty oraz wzmocnić pozytywne doświadczenia.

Do klientów należy podchodzić przede wszystkim z szacunkiem do ich potrzeb i z dbałością o ich satysfakcję. Volkswagen Financial Services pokazuje, jak bardzo istotne jest, aby klientów słuchać, starać się ich rozumieć, zbierać ich opinie – dodaje Jakub Rosłon z salonu Volkswagen Financial Services STORE.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.