Klimatyczna elegancja – domowa przestrzeń z kolekcjami Cersanit
Aranżując naszą przestrzeń, poza obowiązującymi trendami, powinniśmy kierować się także tym, jaki klimat chcemy wprowadzić do naszego domu. Koncept LIFE DESIGNED od marki Cersanit udowadnia, że eleganckie i nowoczesne rozwiązania mogą stanowić idealną bazę do stworzenia rodzinnej atmosfery wewnątrz naszych czterech ścian. W kolekcjach gresów VELVET CONCRETE, CALACATTA PRESTIGIO, PURE STONE, RUSTY oraz SPECTRAL znajdziemy cechy, które sprawią, że otoczymy nasze wnętrze prawdziwie przytulną atmosferą, a nadchodzący, świąteczny czas będzie jeszcze cieplejszy.
Podczas projektowania naszej przestrzeni chcemy stworzyć nasz prawdziwy azyl na ziemi. Pragniemy wracać do domu z przyjemnością i czuć się w nim dobrze, bezpiecznie - szczególnie w okresie sprzyjającym rodzinnym spotkaniom, jak np. w święta. To właśnie w tym okresie nasze cztery ściany wypełnia magiczna atmosfera i niepowtarzalne ciepło. Rozpalony kominek, zapach przepysznych potraw, rozmowy z najbliższymi – te wszystkie niezwykłe momenty mogą zostać uwiecznione w otaczającym nas designie. Dzięki kolekcjom Cersanit z konceptu LIFE DESIGNED każdy dzień spędzony z rodziną może być wyjątkowy – tak jak podczas tych szczególnych, grudniowych dni.
Salon – idealna przestrzeń dla całej rodziny
Salon to serce każdego domu, szczególnie w okresie świątecznym - jest to miejsce spotkań oraz wspólnego spędzania czasu przy stole. Ważne jest to, aby wybrać design wpisujący się w rolę tego pomieszczenia i potęgujący niezwykłość rodzinnych chwil. Głębokie i ciepłe tony szarości, beżu oraz bieli w kolekcji VELVET CONCRETE od Cersanit będą do tego idealne. Naturalne barwy łączą domowe ciepło z nutą elegancji, a minimalistyczne wzornictwo zostało przełamane lekko industrialnym motywem. Dostępność płytek bazowych w wielu formatach oraz wybór elementów z kolekcji dekoracyjnej to gwarancja nieograniczonych inspiracji aranżacyjnych. Wszystko to uzupełnia subtelne, matowe wykończenie. Dla ceniących klasykę świetnym wyborem będzie także kolekcja CALACATTA PRESTIGIO. Znajdziemy w niej gresy szkliwione w wersji rektyfikowanej w formatach 60x120 cm oraz 60×60 cm, które sprawdzą się świetnie w każdym metrażu. Nieskazitelna biel marmuru została tutaj przełamana delikatnymi, szarymi żyłkami. Sprawia to, że nasze wnętrze zostaje wypełnione artystyczną aurą, jeszcze bardziej pobudzoną dzięki satynowemu wykończeniu. Kolekcja ta, w połączniu z blaskiem ognia dobiegającego z kominka, zamieni salon w przytulną oazę - będzie to idealne miejsce do spędzenia czasu z najbliższymi.
Sypialnia Twoich marzeń
Regeneracja po całym dniu jest czymś niezwykle ważnym. Szczególnie w święta chcemy odpocząć od obowiązków, skupić się na rodzinie i jak najlepiej przeżyć ten magiczny czas w roku. Sypialnia powinna być miejscem, do którego wchodzimy zostawiając za sobą wszelkie troski i zmartwienia. Kolekcja PURE STONE w swojej kojącej prostocie przekazuje nam to, co najlepsze i pozwala na prawdziwy relaks. Lekka forma kolekcji przełamana surową teksturą ponadczasowego motywu kamienia idealnie wkomponuje się w każde wnętrze. Dwie dostępne kolorystyki - Light Grey oraz Grey, mimo iż inspirowane są otaczającą nas naturą, to dostarczają zupełnie innych doznań estetycznych. Jasna szarość idealnie sprawdzi się w nowoczesnych i jasnych przestrzeniach, podczas gdy tradycyjna szarość wzbogaci i uszlachetni wnętrze oraz nada mu eleganckiego i tajemniczego charakteru. Tylko od nas zależy, na co postawimy, by zachwycać się efektem każdego dnia.
Relaks dla każdego
Tworząc kolekcję SPECTRAL, marka Cersanit chciała, aby wprowadzała ona do wnętrza niezwykłe ciepło i harmonię. Dzięki inspirowanemu kamieniem wzornictwu oraz dwóm odcieniom beżu i szarości, nasza łazienka zyskuje niezwykłą elegancję, która pozwala poczuć się jak w domowym spa. Nieregularna struktura wraz z wzorem imitującym naturalny kamień pozwoli się wyciszyć i zrelaksować podczas chłodnych, zimowych wieczorów. Dostępne w wielu rozmiarach płytki rekomendowane są zarówno do wykorzystania ich wewnątrz pomieszczeń, jak i dodatkowo na elewacjach czy ogrodzeniach. Dodatkowo, wysoka klasa antypoślizgowości sprawia, że możemy czuć się bezpiecznie o naszych najbliższych. Idealną opcją dla wszystkich poszukujących bardziej industrialnych motywów będzie z kolei kolekcja RUSTY. Nawiązujące do rdzewiejącego metalu wzornictwo dopełni projekt każdego nowoczesnego wnętrza. Połączenie brązów i rudości ożywi swoje otoczenie i idealnie skomponuje się z zielenią roślin lub drewnem. Cała kolekcja dostępna jest w wymiarach 60×120 cm i 60×60 cm oraz z matową powierzchnią.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.