Komunikaty PR

Kogifi Digital prezentuje wyniki finansowe za I półrocze

2020-09-25  |  10:12
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Kogifi Digital – wrocławska spółka specjalizująca się w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw – wypracowała w I półroczu 2020 przychody netto ze sprzedaży na poziomie 4,8 mln zł, a także zanotowała zysk netto na poziomie 0,5 mln zł. Przedstawiciele spółki prognozują, że do końca roku przychody ze sprzedaży wzrosną do ok. 16 mln zł netto – to ponad trzykrotnie więcej niż w roku 2019, kiedy wskaźnik ten wyniósł 5,09 mln zł netto.

Mimo ogólnego spowolnienia gospodarczego spowodowanego pandemią koronawirusa spółka Kogifi, podobnie jak większość przedstawicieli branży IT, wyszła z potencjalnego kryzysu obronną ręką. Pierwsze półrocze kończy z przychodami ze sprzedaży na poziomie 4,8 mln zł netto, co daje niemal pięciokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku (1,02 mln zł netto), a także z zyskiem netto w wysokości 0,5 mln zł (wzrost o 366 proc. proc. r/r). – Niemal połowa naszych przychodów jest generowana przez wdrożenia systemów e-commerce np. Adobe Magento, a także przez projektowanie i wdrażanie platform CMS takich jak Sitecore czy Adobe oraz intranetów korporacyjnych w oparciu o Microsoft SharePoint. Kolejne 20 proc. przychodów to efekt utrzymywania wdrożeń w modelu 24/7 wedle standardu ITIL oraz wspierania klientów w generowaniu sprzedaży poprzez kanały online. Pandemia „zapewniła” wielu firmom przyspieszoną lekcję z transformacji cyfrowej. Spowodowała galopujący rozwój e-commerce, a także zmusiła wiele biznesów do błyskawicznego przejścia na tryb pracy zdalnej oraz udoskonalenia narzędzi komunikacji. Stąd spory rozwój świadomości przedsiębiorców odnośnie konieczności inwestycji w nowe technologie i w efekcie – wzrost zainteresowania naszą ofertą – mówi Tomasz Gibas, szef sprzedaży w Kogifi Digital.

Pomyślne perspektywy na kolejne miesiące

Przedstawiciele Kogifi spodziewają się optymistycznego scenariusza, jeśli chodzi o zamknięcie roku, zakładając przychody ze sprzedaży na poziomie ok. 16 mln zł netto. – W nadchodzącym, 2021 roku liczymy na dalsze wzrosty, naszym celem jest zwiększenie sprzedaży do poziomu 27 mln zł netto - dodaje Tomasz Gibas. Głównym katalizatorem rozwoju w kolejnych miesiącach ma być ekspansja spółki na rynkach DACH, w Wielkiej Brytanii oraz Skandynawii, gdzie spółka ma już swoje przedstawicielstwo.

W ostatnim czasie Kogifi Digital wydzieliła wyspecjalizowane spółki Kogifi Automation oraz Aidar Digital. Pierwsza z nich zajmuje się projektami z zakresu automatyzacji i robotyzacji przemysłu w Polsce, a także wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0. Spółka współpracuje z branżowymi partnerami jak Advantech, Elmodis oraz Fanuc. Kogifi Automation dostarcza zintegrowane stanowiska obsługujące maszyny oraz procesy firmowe. Spółka korzystając z doświadczenia w IT oferuje polskim fabrykom wsparcie w rozwoju i utrzymaniu systemów informatycznych, w tym platformy ERP SAP. Planowane przychody za rok 2020 nie zostały ujawnione.

Z kolei Aidar Digital to spółka sprzedająca licencję SaaS produktu wspierającego treningi oraz zdalne wsparcie w fabrykach przy wykorzystaniu technologii AR/VR. Wśród klientów spółki można wymienić m.in. fabrykę silników Mercedesa w Jaworze oraz kilka innych fabryk w Polsce. Kogifi Digital pracowało nad produktem przez ostanie trzy lata inwestując w rozwój technologii. W tym roku planuje pozyskanie inwestora na dalszy rozwój produktu i ekspansję międzynarodową. Planowane przychody za rok 2020 nie zostały ujawnione.

Kogifi Digital jest partnerem transformacji cyfrowej oferującym usługi klientom w Polsce, Europie-Środkowo-Wschodniej, Wielkiej Brytanii oraz Skandynawii. Pracownicy firmy to eksperci w zakresie e-commerce, platform zarządzania treścią CMS, platform zarządzania relacjami z klientami CRM oraz systemów ERP. Kogifi świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe, utrzymuje wdrożone systemy oferując wsparcie w modelu 24/7. Firma pomaga klientom w systematycznym zwiększaniu sprzedaży w Internecie poprzez rozwój świadomości cyfrowej organizacji oraz wdrażania sprawdzonych praktyk z dziedziny transformacji cyfrowej. Do klientów firmy należą między innymi: Alcatel Lucent Enterprise, British Council, Fanuc Polska, Mercedes-Benz Polska czy Orbico Style.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Tańszy dostęp do europejskiej waluty Biuro prasowe
2024-07-23 | 09:00

Tańszy dostęp do europejskiej waluty

Faktoring równa się bezpieczne finanse. Ponadto, zabezpiecza stały i pewny dopływ gotówki. W ujęciu międzynarodowym, pozwala na optymalne wykorzystanie aktywów
Finanse Fakty i mity o hipotece odwróconej
2024-07-22 | 09:00

Fakty i mity o hipotece odwróconej

  O hipotece odwróconej krąży dużo stereotypów. Niewiele osób rozróżnia hipotekę odwróconą w modelu sprzedażowym (tzw. rentę dożywotnią)
Finanse Ponad 500 mln finansowania spoza banku. IBI Polska wywraca stolik
2024-07-19 | 16:00

Ponad 500 mln finansowania spoza banku. IBI Polska wywraca stolik

Prezes IBI Polska Itsik Cohen (fot. Filip Naumienko) Czas to pieniądz – to powiedzenie zna każdy, nawet jeśli nie działa w biznesie. Gdy nie mamy pieniędzy, idziemy do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.