Komunikaty PR

KOKU Sushi w kampanii Pyszne.pl

2023-03-20  |  01:00
Biuro prasowe


Sieć KOKU Sushi bierze udział w najnowszej kampanii Pyszne.pl. Przez cały marzec użytkownicy platformy będą mogli zamówić dania z darmową dostawą. Kampania ma charakter ogólnopolski i realizowana jest wielokanałowo – w TV oraz w internecie.


Pyszne.pl to największy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. W marcu sieć KOKU Sushi weszła we współpracę z tą popularną platformą i jako jedna z trzech zaproszonych marek (jedyna niekorporacyjna) oferuje swoim klientom dowóz zamówień zupełnie za darmo. 


– Naszym celem jest dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności KOKU Sushi. Wykorzystanie wielu narzędzi i kanałów promocyjnych, m.in. spotów w czołowych kanałach telewizyjnych, z pewnością pozytywnie wpłynie na odbiór naszej oferty i przyczyni się do wzrostu zamówień w punktach własnych i franczyzowych – mówi Urszula Olechno, CEO sieci i dodaje: – Rozwój działań KOKU Sushi na rynku delivery nie jest przypadkiem. Mocno inwestujemy w ten kanał sprzedaży, ponieważ widzimy, jak w trakcie pandemii zmieniły się przyzwyczajenia Polaków. Sushi znajduje się w czołówce najchętniej zamawianych dań na wynos i w dostawie.


Obecnie KOKU Sushi liczy 48 punktów w całym kraju, co czyni ją największą siecią sushi barów w Polsce. W menu restauracji znajdziemy autorskie rolki sushi, sandwiche gua bao, bułeczki baozi oraz azjatyckie zupy. Tym, co wyróżnia markę na rynku, są oryginalne, wysokiej jakości potrawy oraz proekologiczne działania, obejmujące na przykład przyjazne dla środowiska opakowania i ograniczenie zużycia plastiku. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023 Biuro prasowe
2024-04-18 | 06:00

5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023

16 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało coroczny raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”. Po raz kolejny wyróżniono w nim firmę Mars
Firma Polacy wybierają komunikację miejską: co to oznacza dla firm?
2024-04-18 | 01:00

Polacy wybierają komunikację miejską: co to oznacza dla firm?

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost popularności komunikacji miejskiej w Polsce. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Krajowy Rejestr Długów, ponad 86 procent
Firma Zbiorniki z tworzyw sztucznych – nowoczesne rozwiązanie dla przemysłu chemiczneg
2024-04-18 | 01:00

Zbiorniki z tworzyw sztucznych – nowoczesne rozwiązanie dla przemysłu chemiczneg

Branża chemiczna to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki, której wartość produkcji sprzedanej osiągnęła w 2022 roku aż 389 mld zł*.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.