KOKU Sushi w kampanii Pyszne.pl
Sieć KOKU Sushi bierze udział w najnowszej kampanii Pyszne.pl. Przez cały marzec użytkownicy platformy będą mogli zamówić dania z darmową dostawą. Kampania ma charakter ogólnopolski i realizowana jest wielokanałowo – w TV oraz w internecie.
Pyszne.pl to największy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. W marcu sieć KOKU Sushi weszła we współpracę z tą popularną platformą i jako jedna z trzech zaproszonych marek (jedyna niekorporacyjna) oferuje swoim klientom dowóz zamówień zupełnie za darmo.
– Naszym celem jest dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności KOKU Sushi. Wykorzystanie wielu narzędzi i kanałów promocyjnych, m.in. spotów w czołowych kanałach telewizyjnych, z pewnością pozytywnie wpłynie na odbiór naszej oferty i przyczyni się do wzrostu zamówień w punktach własnych i franczyzowych – mówi Urszula Olechno, CEO sieci i dodaje: – Rozwój działań KOKU Sushi na rynku delivery nie jest przypadkiem. Mocno inwestujemy w ten kanał sprzedaży, ponieważ widzimy, jak w trakcie pandemii zmieniły się przyzwyczajenia Polaków. Sushi znajduje się w czołówce najchętniej zamawianych dań na wynos i w dostawie.
Obecnie KOKU Sushi liczy 48 punktów w całym kraju, co czyni ją największą siecią sushi barów w Polsce. W menu restauracji znajdziemy autorskie rolki sushi, sandwiche gua bao, bułeczki baozi oraz azjatyckie zupy. Tym, co wyróżnia markę na rynku, są oryginalne, wysokiej jakości potrawy oraz proekologiczne działania, obejmujące na przykład przyjazne dla środowiska opakowania i ograniczenie zużycia plastiku.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.