Kolejne produkty Brother zostały nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym cztery zdobyła w tym roku.
Uznanie jury konkursowego zyskały m. in. profesjonalne atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3/wielkoformatowe – MFC-J6959DW, monochromatyczna drukarka laserowa – HL-L6410DN, profesjonalne monochromatyczne urządzenie laserowe – MFC-L6910DN oraz przemysłowa maszyna do szycia Skitch PP1 i hafciarka jednoigłowa UF-8920/8910.
Konkurs iF DESIGN AWARD jest organizowany i oceniany przez iF International Forum Design GmbH w Niemczech. To jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów wzornictwa, organizowany od 1953 roku, który jest uznawany na całym świecie. Podczas oceny produktów i rozwiązań brane pod uwagę są nie tylko aspekty wizualne, ale także kryteria takie jak funkcjonalność oraz wpływ na środowisko.
„W firmie Brother konsekwentnie dążymy do zapewnienia naszym klientom innowacyjnych produktów, które wyróżniają się najwyższą jakością. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w proces tworzenia funkcjonalnych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom rynku, przełożyło się na nagrodzenie kolejnych produktów przez jury iF DESIGN AWARD. Otrzymywane wyróżnienia potwierdzają, że połączenie innowacji technologicznych z nowoczesnym designem może tworzyć świetne rozwiązania, które są dopasowane do oczekiwań klientów” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
W 2024 r. Brother został laureatem nagrody iF DESIGN AWARD po raz 17. z rzędu.
Certyfikaty iF DESIGN AWARD otrzymały urządzenia:
- MFC-J6959DW
- HL-L6410DN/MFC-L6910DN
- Skitch PP1
- UF-8920/8910
iF DESIGN AWARD – to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa na świecie. W 2024 r. zgłoszono do niej prawie 11 000 produktów z 72 krajów. Jest własnością certyfikowanej fundacji non-profit iF Design Foundation, która promuje design i jego społeczne znaczenie na świecie, iF DESIGN AWARD jest naprawdę niezależna. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego profesjonalnego jury, które pracuje w oparciu o obiektywne standardy selekcji - dla sprawiedliwego procesu dla wszystkich uczestników.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.