KOMSA Poland przedstawicielem marki SOTI w Polsce
KOMSA Poland nawiązała strategiczną współpracę z kanadyjską firmą SOTI, światowym liderem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań upraszczających zarządzanie mobilnością i technologiami IoT. Na mocy umowy KOMSA stała się przedstawicielem marki w Polsce.
Firma SOTI działa na globalnym rynku od ponad 25 lat. Poza Kanadą, swoje oddziały ma w takich krajach, jak Australia, Japonia, Indie, Szwecja, Irlandia, Wielka Brytania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jej flagowym produktem jest platforma MDM - SOTI ONE. Korzystają z niej przedsiębiorstwa z branży transportowej, magazynowej, logistyki i retailu.
– Współpraca z SOTI to dla nas kluczowy krok w rozszerzaniu oferty o zaawansowane rozwiązania do zarządzania mobilnością i IoT. Dzięki platformie SOTI ONE nasi partnerzy zyskają dostęp do narzędzi, które zwiększą efektywność ich operacji mobilnych, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo, niezawodność i redukcję kosztów operacyjnych. Mogą w pełni wykorzystywać smartfony, tablety, wearables, terminale POS, kioski, skanery i wiele innych. Partnerstwo to pozwoli nam dostarczać klientom rozwiązania spełniające najwyższe standardy jakości, odpowiadające na rosnące potrzeby rynku – mówi Monika Czech, Product Sales Manager w KOMSA Poland.
Nawiązanie współpracy z firmą SOTI wpisuje się w strategię KOMSA Poland, której celem jest dostarczanie nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań technologicznych dla biznesu. Firma od lat wspiera partnerów w procesach cyfryzacji, oferując produkty i usługi dostosowane do dynamicznie zmieniających się wymagań i wyzwań.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMSA Poland A Westcoast Group Company jest partnerem handlowym i serwisowym technologii telekomunikacyjnych i informatycznych. Już od 30 lat działamy z sukcesem, przede wszystkim na rynku niemieckim. W tym roku połączyliśmy siły z Grupą Westcoast, tworząc wiodący ogólnoeuropejski sojusz dystrybucyjny dla marek telekomunikacyjnych i IT. Nasza wspólna grupa spółek ma łączne przychody operacyjne przekraczające 5 miliardów euro i silny zespół liczący ponad 2000 pracowników. Posiadamy lokalizacje w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Polsce, a także posiadamy centra logistyczne w wielu innych krajach Europy. Oznacza to, że obejmujemy swoim zasięgiem najważniejsze gospodarki Europy – wszystkie kraje, które w nadchodzących latach mają przed sobą ważne zadania cyfryzacyjne i dobre możliwości rozwoju. I właśnie w tym miejscu będziemy ich wspierać.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
40 lat wydajności: prezentacja technologii Patriot na targach CES 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Prawo
Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów
Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.