Komunikaty PR

Komunikacja w czasie pandemii – Grupa Impel nagrodzona Złotym Spinaczem

2021-01-29  |  10:00
Biuro prasowe

Działania komunikacyjne Grupy Impel w pierwszym okresie pandemii zostały docenione przez jury konkursu Złote Spinacze, najbardziej prestiżowego konkursu branży Public Relations w Polsce.

Ponad 90-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów branży Public relations wybrało projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w komunikacji. W tym roku za interesowanie konkursem było rekordowe. Do konkursu w 36 kategoriach zgłoszono rekordowe 395 projekty. W finale o złote, srebrne i brązowe spinacze walczyły 93 nominowane projekty. 

Zgłoszony przez Grupę Impel projekt: „Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z COVID-19" otrzymał Złotego Spinacza w kategorii „Przemysł i infrastruktura".

Największa w Polsce firma outsourcingowa została nagrodzona za kompleksowy zestaw działań komunikacyjnych mających na celu wsparcie utrzymania realizacji usług w czasie pandemii i przestawienia administracji w tryb pracy zdalnej. Dzięki szybko uruchomionej, profilowanej, szczerej i wielopoziomowej komunikacji, udało się zabezpieczyć informacyjnie i proceduralnie 45 tys. pracowników i współpracowników Grupy, zachowując płynność biznesu i ciągłość realizacji usług dla klientów w całej Polsce, m.in. na obiektach infrastrukturalnych: przemysłowych, biurowych, handlowych, ochrony zdrowia i administracyjnych.

- W tym trudny okresie postawiliśmy na szybką, szczerą i otwartą komunikację. Wdrożyliśmy komunikację umożliwiającą szybkie dotarcie z wiarygodną informacją o funkcjonowaniu naszej grupy i podejmowanych działaniach do naszych pracowników, jak i klientów. – mówi Katarzyna Marszałek, Dyrektor Biura Komunikacji Grupy Impel. - Wiedzieliśmy, że bez skupionych, zaangażowanych, ale i przede wszystkim pełnych poczucia bezpieczeństwa pracowników, realizacja codziennej pracy byłaby utrudniona lub niemożliwa. Praca salowych, sanitariuszy, opiekunów medycznych, służb sprzątających, pracowników ochrony, kuchni szpitalnych i dystrybucji posiłków odegrała i wciąż odgrywa bardzo ważną rolę w walce z pandemią. – podkreśla Katarzyna Marszałek. 

Dodatkowe informacje o konkursie: https://www.zlotespinacze.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym Biuro prasowe
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie
Firma Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
2024-04-29 | 01:00

Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników

Badania pokazują, że 64% pracowników preferuje pracę zespołową, która ich zdaniem pozwala uzyskać lepsze efekty. Z kolei firmy, które promują współpracę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.