Konkurs – Majonez Kielecki przed świętami
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, ale i duża ilość wytężonej, kulinarnej pracy. Przy tej okazji Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów swojego kultowego produktu. Już 1 grudnia rozpoczyna się wyjątkowy konkurs! Wystarczy podzielić się doświadczeniem, w jaki sposób Majonez Kielecki pomaga w przygotowaniu się do nadchodzących świąt. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione nagrodami!
Smak Majonezu Kieleckiego, opartego na tradycyjnej recepturze towarzyszy nam przy wielu kulinarnych okazjach. Jest oczywiście też nieodzowną częścią przygotowań do świąt. Pojawia się jako dodatek na stole, ale także jako składnik bożonarodzeniowych potraw. Jak go wykorzystujesz? Podziel się swoimi doświadczeniami i weź udział w konkursie świątecznym. Można w nim zdobyć cenne nagrody!
Konkurs - proste zasady
- Kup Majonez Kielecki i zachowaj paragon.
- Zrób zdjęcie, obrazujące w jaki sposób pomaga on w przygotowaniach do nadchodzących świąt.
- W komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Majonezu Kieleckiego (www.facebook.com/majonezkielecki/ ) zamieść wykonane przez siebie zdjęcie lub/i dodaj opis związany z tematem konkursu.
Za zajęcie I miejsca laureat otrzyma robot kuchenny „Thermomix TM6 + friend”. Kolejne miejsca uhonorowane zostaną sprzętem AGD oraz skarpetkami z logotypem Majonezu Kieleckiego.
Zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 23 grudnia 2022 roku do godziny 23:59.
Czekamy na Wasze świąteczno-kulinarne doświadczenia!
Regulamin oraz szczegóły konkursu: https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/konkursu-przygotuj-swieta-z-kieleckim/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.