Konkurs Mrs. Poland International po raz pierwszy w Polsce
Już 20 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się po raz pierwszy konkurs Mrs. Poland International. Prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje dokonania, które odniosły w świecie biznesu, a które wypracowały własnymi siłami, zaangażowaniem i odwagą. Zwyciężczyni będzie reprezentować Polskę w Stanach Zjednoczonych podczas finałowej gali.
Konkurs Mrs. Poland International to wydarzenie, które ma na celu uhonorowanie kobiet, które łączą w sobie piękno z inteligencją. Takich, które swoją postawą mogą motywować inne kobiety do zmian, do tworzenia własnych biznesów, zachęcać do walki o swoją niezależność oraz marzenia.
W tegorocznej edycji konkursu wezmą udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej.
Dyrektor konkursu Mrs. Poland International podkreśla, że nie jest to konkurs piękności, ale przede wszystkim projekt, który promuje wartości takie jak: siła charakteru, niezależność, determinacja oraz przedsiębiorczość. To przedsięwzięcie, które ma motywować i dawać siłę do budowania własnego biznesu i odważnego kroczenia ścieżkami zawodowymi w świecie mężczyzn.
- Misją konkursu jest pokazanie piękna każdej kobiety bez względu na wiek. Każda z uczestniczek osiągnęła sukces zawodowy, spełnia się w tym co robi oraz realizuje swoje pasje. Naszym celem jest umożliwienie każdej z nich opowiedzenia swojej historii sukcesu, podzielenia się ambitnymi planami na przyszłość, a także swoją pasją i hobby. Kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Finałowa gala konkursu Mrs. Poland International odbędzie się już 20 kwietnia w Renaissance Warsaw Airport Hotel i będzie to wielkie wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę polskiej i międzynarodowej opinii publicznej. W wydarzeniu weźmie udział 21 uczestniczek, zarówno Polek, jak i Ukrainek oraz Białorusinek, które od wielu lat mieszkają w Polsce, odnalazły tu swoje miejsce i tworzą prężnie działające firmy.
Partnerami generalnymi konkursu są Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Leo Beauty Clinic, Dr. Spiller, a partnerem oficjalnym Sposa Bella.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.