Komunikaty PR

Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”

2020-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Aż do 19 kwietnia konsumenci mogą w konkursie skomponować własny smak ciastek Jeżyki. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone gotówką w kwocie 10 000 zł (nagroda główna) i 10x1000 zł oraz czapkami, które pomagają jeżom.

 

W ostatnich dwóch latach grono wielbicieli ciastek Jeżyki znacząco się powiększyło. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, by otworzyć się na gusta naszych konsumentów i dać im możliwość stworzenia nowego smaku, dokładnie takiego, o jakim marzą. Jednocześnie dzięki zaangażowaniu w konkurs konsumenci wraz z nami będą mogli wesprzeć ośrodek „Jeżurkowo”, który na co dzień zajmuje się ratowaniem polskich jeży – mówi Anna Kubicka, brand manager marki.

 

Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem strony www.goplana.pl. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach. W puli do wygrania jest między innymi 1000 unikalnych czapek z logo „Uwielbiam JE!”. W ramach akcji marka Jeżyki przekaże darowiznę na rzecz organizacji Jeżurkowo, pomagającej jeżom w Polsce.

 

Za koncepcję i organizację konkursu odpowiada agencja They.pl.

Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

 

Producent:       Colian Sp. z o.o.

Produkt:           Goplana Jeżyki  Classic, 186 g,  cena det. ok. 4,99 zł/szt.

                        Goplana Jeżyki Kokos, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.