Atrium Biała gotowe na Święta!
Atrium Biała w Białymstoku wychodzi naprzeciw przedświątecznym przygotowaniom, otwierając drzwi do trzech nowych sklepów. Perfumy, modne akcesoria i wysokiej klasy okulary – to tylko część oferty, którą mieszkańcy miasta znajdą w salonach Douglas, Kamalion i Aurum Optics. To doskonała okazja, aby już teraz rozpocząć poszukiwania idealnych prezentów i przygotowań w atmosferze komfortowych zakupów.
Biała wzbogaca swoją ofertę o trzy nowe marki, które gwarantują różnorodność i wysoką jakość. W listopadzie otworzył się salon Aurum Optics, o powierzchni 47,94 m², oferujący ekskluzywne okulary i akcesoria optyczne. Na klientów czekają również dwie kolejne premiery: Douglas, znana sieć perfumerii i drogerii, otwiera swój trzeci salon w Białymstoku 27 listopada. Sklep zajmie lokal o powierzchni 165,87 m², tuż przy wejściu od ulicy Miłosza. Z końcem tygodnia, 29 listopada, otworzy się Kamalion – pierwszy w regionie salon z unikatowymi dodatkami i akcesoriami. Marka zajmie lokal o powierzchni 69,54 m² w pasażu obok CCC.
Nowi najemcy odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów – od ekskluzywnej optyki, przez światowe trendy w makijażu, po unikatowe akcesoria. Każdy z tych sklepów został starannie dobrany, aby wzbogacić ofertę centrum i zapewnić mieszkańcom Białegostoku większą możliwość wyboru.
– Świąteczny czas to moment, w którym szczególnie dbamy o naszych klientów. Wprowadzenie nowych marek to odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania. Wierzymy, że nowe salony, z ich różnorodną ofertą, będą idealnym miejscem na zakup wyjątkowych prezentów i codzienne zakupy w przyjaznym otoczeniu – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Zbliżające się otwarcia to nie tylko doskonała okazja do poznania nowych marek, ale także możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert i promocji związanych z ich premierą. Atrium Biała zaprasza do odwiedzin i korzystania z bogatej oferty zakupowej – nie tylko przed Świętami!
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.
Co się opłaca kupić w Black Friday? Nie elektronikę, ale kosmetyki i odzież
Krakowskie centra handlowe opanują „czarne przeceny”
2 na 3 Polaków odwiedziło jarmark świąteczny w ciągu ostatnich lat
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Edukacja
RPD chce walczyć z przypadkami przemocy wobec dzieci neuroróżnorodnych. Powstanie specjalny zespół ekspertów
Rzecznik Praw Dziecka zapowiada walkę z mającymi miejsce w szkołach i innych placówkach przypadkami nieuzasadnionego przytrzymywania dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Trwają prace nad powołaniem interdyscyplinarnego zespołu, który zajmie się m.in. zaostrzeniem kar za tego typu nieuzasadnione przypadki. O takich sytuacjach młodzi ludzie sami informują Biuro RPD. Jego przedstawiciele apelują nie tylko o zmianę przepisów, ale też edukację dyrektorów szkół.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.