Komunikaty PR

Bądź MILWAUKEE! Wiertarko-wkrętarka za złotówkę

2023-07-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Dla profesjonalistów z branż takich jak budowlana, instalatorska, elektryczna, stolarska czy motoryzacyjna lato to okres intensywnej pracy. Przy kolejce zamówień do zrealizowania jakikolwiek przestój oznacza najczęściej stratę czasu i pieniędzy. Dlatego każdy wykonawca usług docenia wydajne i trwałe narzędzia z szybkim, profesjonalnym serwisem. Na okres intensywnych prac dobrze wyposażyć się w narzędzia, które sprawdzą się nawet przy najbardziej wymagających zadaniach. Do 31 sierpnia br. zakup takich narzędzi może być korzystniejszy, a to wszystko dzięki promocji „Bądź MILWAUKEE” – akcji skierowanej do profesjonalistów, którzy w pracy cenią sobie jakość, trwałość i precyzję.

- Oferta MILWAUKEE® skierowana jest do profesjonalistów, mających świadomość, że trwałe, wysokiej jakości narzędzia są potrzebne, aby sprawnie wykonywać prace we wszystkich branżach, szczególnie w warunkach Heavy-Duty – mówi Artur Chełchowski, Regional Category Manager Power Tools MILWAUKEE CEE – Profesjonalni użytkownicy biorący udział w akcji „Bądź MILWAUKEE” zyskują przynajmniej potrójnie – ich park narzędziowy zostaje wzbogacony o nowoczesne i trwałe narzędzia zakupione u autoryzowanego dystrybutora, za złotówkę otrzymują wysokiej jakości wiertarko-wkrętarkę, a dodatkowo w bezpieczny sposób pozbywają się zużytych elektronarzędzi, które zostaną zutylizowane – dodaje.

Promocyjnego zakupu w ramach „Bądź MILWAUKEE” można dokonać u dowolnego autoryzowanego dystrybutora rozwiązań MILWAUKEE. Aby za symboliczną złotówkę otrzymać wkrętarkę M12 BDD-0 (nr SKU 4933441930) lub M18 BDD-0 (nr SKU 4933443530) należy kupić wybrany przez siebie, najlepiej dopasowany do indywidualnych potrzeb, zestaw Varioset MILWAUKEE składający się z różnego rodzaju narzędzi i akcesoriów MILWAUKEE.

Akcja „Bądź MILWAUKEE” obejmuje nie tylko polskich dystrybutorów marki, ale z promocji mogą skorzystać również profesjonaliści z Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier i Bułgarii. Mapa dealerów marki jest dostępna na stronie: https://pl.milwaukeetool.eu/support/store-locator/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.