Bądź MILWAUKEE! Wiertarko-wkrętarka za złotówkę
Dla profesjonalistów z branż takich jak budowlana, instalatorska, elektryczna, stolarska czy motoryzacyjna lato to okres intensywnej pracy. Przy kolejce zamówień do zrealizowania jakikolwiek przestój oznacza najczęściej stratę czasu i pieniędzy. Dlatego każdy wykonawca usług docenia wydajne i trwałe narzędzia z szybkim, profesjonalnym serwisem. Na okres intensywnych prac dobrze wyposażyć się w narzędzia, które sprawdzą się nawet przy najbardziej wymagających zadaniach. Do 31 sierpnia br. zakup takich narzędzi może być korzystniejszy, a to wszystko dzięki promocji „Bądź MILWAUKEE” – akcji skierowanej do profesjonalistów, którzy w pracy cenią sobie jakość, trwałość i precyzję.
- Oferta MILWAUKEE® skierowana jest do profesjonalistów, mających świadomość, że trwałe, wysokiej jakości narzędzia są potrzebne, aby sprawnie wykonywać prace we wszystkich branżach, szczególnie w warunkach Heavy-Duty – mówi Artur Chełchowski, Regional Category Manager Power Tools MILWAUKEE CEE – Profesjonalni użytkownicy biorący udział w akcji „Bądź MILWAUKEE” zyskują przynajmniej potrójnie – ich park narzędziowy zostaje wzbogacony o nowoczesne i trwałe narzędzia zakupione u autoryzowanego dystrybutora, za złotówkę otrzymują wysokiej jakości wiertarko-wkrętarkę, a dodatkowo w bezpieczny sposób pozbywają się zużytych elektronarzędzi, które zostaną zutylizowane – dodaje.
Promocyjnego zakupu w ramach „Bądź MILWAUKEE” można dokonać u dowolnego autoryzowanego dystrybutora rozwiązań MILWAUKEE. Aby za symboliczną złotówkę otrzymać wkrętarkę M12 BDD-0 (nr SKU 4933441930) lub M18 BDD-0 (nr SKU 4933443530) należy kupić wybrany przez siebie, najlepiej dopasowany do indywidualnych potrzeb, zestaw Varioset MILWAUKEE składający się z różnego rodzaju narzędzi i akcesoriów MILWAUKEE.
Akcja „Bądź MILWAUKEE” obejmuje nie tylko polskich dystrybutorów marki, ale z promocji mogą skorzystać również profesjonaliści z Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier i Bułgarii. Mapa dealerów marki jest dostępna na stronie: https://pl.milwaukeetool.eu/support/store-locator/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.